oringi kompresora

Wszystko na temat chłodzenia i grzania w naszych autach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

oringi kompresora

Post autor: slawko333 » sob maja 09, 2015 16:49

jakie powinny byc wymiary 2 oringow kompresora klimatyzacji bo w zadnym sklepie niemoge znalesc odpowiednich mierzac do starych, gdzies znalazłem na forum wymiary 14,3x2,4 i 10,8x1,82, ale ten większy jest sporo mniejszy i cieńszy od oryginalnego którego wyciaglem z weza, w sklepie jak szukałem to w jednym srednica się zgadza do oryginalnego ale za to sporo cieńszy, drugi trochę mniejszy ale za to trochę grubszy, zalozyc ten mniejszy a grubszy żeby się torche rozciagnal?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

oringi kompresora

Post autor: waski1 » sob maja 09, 2015 22:39

Wymiary oringów prawidłowe.Może warto spytać w serwisie o nie raczej to groszowa sprawa.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

oringi kompresora

Post autor: slawko333 » ndz maja 10, 2015 08:23

wiem ze groszowa sprawa tylko wg tego co podaja ten oring 14,3x2,4 jest mniejszy od tego co wyciaglem fioletowego co oryginalnie siedzial, i ten 14,3 po wlozeniu wchodzi jakby byl na styk, a on powinien troche wejsc na wcisk jak reszta oringow ktore zmienialem



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

oringi kompresora

Post autor: grg474 » ndz maja 10, 2015 09:59

tu masz prawidłowe pozycja 9 i 11. Najwyraźniej ktoś zamontował wcześniej nieprawidłowe bo masz coś w rurkach odkształcone


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

oringi kompresora

Post autor: slawko333 » ndz maja 10, 2015 15:33

zalozylem ten 14,3 ale wydaje mi się ze wchodzi na styk, w rurce co miało by się odksztalcic? w rurce jest podtoczenie na oring, jutro podjade żeby sprawdzili cinieniowo na szczelność i się dowiem czy jest dobrze

jeszcze jedno pytanie, przed wymiana sprężarki byłem na odciagnieciu czynnika,ale maszyna zaczela cos mu sfirowac i nie wiem czy odciagnal 400g czy mniej czy więcej bo w trakcie gość miał pilny wyjazd i maszyne odlaczyl, później zamontowałem nowa sprawna ze szrotu, teraz jak podjade na nabicie klimy to będą jeszcze raz odciagac czynnik i sprawdzać ile tam go zostało i ile jest oleju w układzie?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

oringi kompresora

Post autor: grg474 » ndz maja 10, 2015 18:36

zajeżdżasz. Najpierw próba ciśnieniowa. Potem nastawiają na 10 minut na podciśnienie, a na końcu nabijają czynnikiem z olejem


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

oringi kompresora

Post autor: slawko333 » ndz maja 10, 2015 18:43

sprezarka już zamontowana, chciałbym mieć pewność ze ilość oleju w kompresorze jest prawidlowa, musze spuscic odmierzyć i ew roznice dolac do kompresora?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

oringi kompresora

Post autor: grg474 » ndz maja 10, 2015 19:23

jak załącza podciśnienie to i tak bedą wysysac co się da.. a mi zawsze wrzucają 750 + wymaganą wg katalogu ilość oleju . Więc nie bardzo rozumiem pytania

strona 80


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości