Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nagrzewanie td aaz
ja w temacie mam pewien problem otoz...chyba strasznie dlugo nagrzewa mi sie aaz okolo 10 km musze przejechac aby sie zagrzal silnik do puszczenia termostatu, czasem nawet 12km a mrozow niema...jadac spokojnie tzn ruszajac i trasa jadac do 2 tys obrotow bo zimny silnik
termostat wg mnie trzyma poniewaz dolny waz od chlodnicy zimny az do puszczenia termostatu, gorny waz wiadomo wg wskazania jest cieply, temperature z wlaczonym nawiewiem trzyma tylko wlasnie 12 km to troszke sporo, na miescie swiatla itd to tez jest w zaleznosci od dynamiki ale ok 8km
aaz tak ma ? czy gdzies indziej szukac rozwiazania? wczesniej tez sie dlugo nagrzewal ale w tym roku odkad zaczelem wiecej jezdzic na trasie zaczyna mnie to draznic, w innych autach mialem tak ze 3-4km i temp robocza nawet przy minus 30
termostat wg mnie trzyma poniewaz dolny waz od chlodnicy zimny az do puszczenia termostatu, gorny waz wiadomo wg wskazania jest cieply, temperature z wlaczonym nawiewiem trzyma tylko wlasnie 12 km to troszke sporo, na miescie swiatla itd to tez jest w zaleznosci od dynamiki ale ok 8km
aaz tak ma ? czy gdzies indziej szukac rozwiazania? wczesniej tez sie dlugo nagrzewal ale w tym roku odkad zaczelem wiecej jezdzic na trasie zaczyna mnie to draznic, w innych autach mialem tak ze 3-4km i temp robocza nawet przy minus 30
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
nagrzewanie td aaz
W dieslu tak miałeś? Nierealne.
Przy włączonym ogrzewaniu mój tdik rozgrzewa się przez 8-9km do 90 stopni, jak mam wyłączone i postoi trochę to 4-5km.
Nie szukaj dziury w całym, to diesel zawsze dłużej się nagrzewa niż benzyna.
Pozdrawiam.
Przy włączonym ogrzewaniu mój tdik rozgrzewa się przez 8-9km do 90 stopni, jak mam wyłączone i postoi trochę to 4-5km.
Nie szukaj dziury w całym, to diesel zawsze dłużej się nagrzewa niż benzyna.
Pozdrawiam.
nagrzewanie td aaz
Nawet mistrz nagrzewania Mercedes 190D nagrzewał się po paru km .... ale nigdy nie po 3-4 ..
Może śmigałeś benzynami z jakimiś grzałkami,webastami etc....
Jak kolega napisał powyżej - nie szukaj dziury w całym ..
Poza tym jak jedziesz te kilka km = to zapomnij ,że po uruchomieniu nagrzewania na max - silnik szybko złapie temp roboczą ...
Może śmigałeś benzynami z jakimiś grzałkami,webastami etc....
Jak kolega napisał powyżej - nie szukaj dziury w całym ..
Poza tym jak jedziesz te kilka km = to zapomnij ,że po uruchomieniu nagrzewania na max - silnik szybko złapie temp roboczą ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
nagrzewanie td aaz
fakt odrazu grzanie wlaczam
poprzedni diesel tds w e34 temp robocza lapal doslownie max 2.5 km czasem 2km i to w zime przy minus 30 nowy termostat i pompa wody i hepu plyn , ...grzalka niesamowita byla, a benzyny wiadomo ze inaczej sie nagrzewaja, tdi tez inaczej ale sadzilem ze chociaz aaz bedzie jednak lepszy ;(
no coz w takim wypadku nie bede kombinowal skoro tak musi byc, szkoda ze sie tak dlugo jednak nagrzewa :/
poprzedni diesel tds w e34 temp robocza lapal doslownie max 2.5 km czasem 2km i to w zime przy minus 30 nowy termostat i pompa wody i hepu plyn , ...grzalka niesamowita byla, a benzyny wiadomo ze inaczej sie nagrzewaja, tdi tez inaczej ale sadzilem ze chociaz aaz bedzie jednak lepszy ;(
no coz w takim wypadku nie bede kombinowal skoro tak musi byc, szkoda ze sie tak dlugo jednak nagrzewa :/
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
nagrzewanie td aaz
Zamontuj grzałki na węże od płynu - coś takiego jak maja niektóre TDI ... albo grzałkę w blok ... DEFA etc
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
nagrzewanie td aaz
Haki,mój AAZ,1Y nagrzewają się po 3-4kmHaki pisze:ale nigdy nie po 3-4
Te silniki są na wtrysku pośrednim i dzięki temu w przeciwieństwie do TDI,SDI nagrzewają się duuużo wcześniej.
witboy, ustaw kąt wtrysku,bo jak za późny,to będzie dłużej sie grzał.Sprawdź którędy biegnie pasek PK,ma być puszczony pod kołem pasowym pompy wodnej.
Czy ten Twój silnik w ogóle osiąga 90*? Może termostat padł?
Temat przerzucę do odpowiedniego
Golf 4 1.4 16V wskażnik tem.
WItam,
mam taki mały problem niedziała mi wskaźnik tem.silnika wymieniłem już chłodnice bo była pęknięta ,termostat,czujnik przy termostacie i dalej wskazówka podnosi sie maksymalnie do tej 3kreseczki,albo wogóle zależy od humoru auta nie mam pojecia co jest proszę o pomoc.
mam taki mały problem niedziała mi wskaźnik tem.silnika wymieniłem już chłodnice bo była pęknięta ,termostat,czujnik przy termostacie i dalej wskazówka podnosi sie maksymalnie do tej 3kreseczki,albo wogóle zależy od humoru auta nie mam pojecia co jest proszę o pomoc.
-
- Użytkownik
- Posty: 465
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
- Lokalizacja: SPS
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf 4 1.4 16V wskażnik tem.
Jako iż jesteś świeżym użytkownikiem forum,pouczam Cię o obowiązku używania wyszukiwarki,bo podobnych tematów jest multum,a 1 nawet podwieszony w tym dziale,gdzie założyłeś ten temat
Przenoszę.
Przenoszę.
Jeśli zrobisz trasę min. 15km i też leci tylko letnie powietrze,to nie będzie wina czujnika,tylko raczej termostatu. Jakiej firmy był ten,który założyłeś? Jeżeli Wernet,to być może tutaj leży przyczyna,bo te termostaty nie mają dobrej opinii i świeży,prosto z pudełka już potrafi być niesprawny.goguss89 pisze:nie leci takie letnie
Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
przjechalem ze 30 km i raz leci calkiem zimne a raz letnie nie pamietam jakiej firmy jest termostat kupilem taki jaki dali mi w sklepie ale nie byl drogi kosztowal okolo 10euro poniewaz mieszkam w niemczech jutro sprobuje zalozyc inny jaki bys proponowal
I od termostatu nie dziala wskaznik????
I od termostatu nie dziala wskaznik????
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
goguss89, posta pod postem też nie piszemy.Używamy opcji EDYTUJ w górnym prawym rogu.Poczytaj regulamin,nie ma tego dużo
Twój problem może być nieco złożony,ale do rzeczy-termostat WAHLER (made in Germany) lub ori z ASO, co do czujnika i wskaźnika,to najlepiej podpiąć komputer i po podgrzaniu silnika sprawdzić jaka temperatura wyświetli się dla ECU.Jeżeli będzie inna niż na blacie,można będzie przypuszczać,że wskaźnik świruje lub czujnik,ale podejrzewam,że czujnik i wskaźnik będą dobre,a winę za to wszystko będzie ponosić termostat,bo jakby czujnik i wskaźnik świrowały,to mimo wszystko z nawiewów dawałoby gorącem. Logiczne
Który z nich kupiłeś?
Twój problem może być nieco złożony,ale do rzeczy-termostat WAHLER (made in Germany) lub ori z ASO, co do czujnika i wskaźnika,to najlepiej podpiąć komputer i po podgrzaniu silnika sprawdzić jaka temperatura wyświetli się dla ECU.Jeżeli będzie inna niż na blacie,można będzie przypuszczać,że wskaźnik świruje lub czujnik,ale podejrzewam,że czujnik i wskaźnik będą dobre,a winę za to wszystko będzie ponosić termostat,bo jakby czujnik i wskaźnik świrowały,to mimo wszystko z nawiewów dawałoby gorącem. Logiczne
Który z nich kupiłeś?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości