Klima R12-->R134A
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Klima R12-->R134A
Witam przerabiam w passacie B3 klimatyzacje z R12 na R134A. Mam adaptery do zaworow, i pozmienialem oringi na zielone. Czy ktos sie orietuje lub zna sie na temacie, czy musze zmienic olej w sprezarce?
(\X/)
Klima R12-->R134A
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
odkopie temat,
robie swap w corrado na 1,8 t, w corku klima byla na r12, w 1,8 t kompresor jest na r134a i ma inny sposob montazu wezy, mysle zostawic ori chlodnice klimy, zakuc weze z corrada i mk4 zeby to jakos polaczyc, zawor rozprezny z mk4 i parownik z mk3
czy lepsze rozwiazanie to kupic chlodnice klimy z mk4 i wszystkie weze z mk4, zawor mk4 parownik mk3, tylko jak mialaby wygladac sprawa z czujnikiem, ori w corrado jest 4 pinowy, w mk4 1,8 t byl 3 pinowy, w moim prywatnym mk4 tdi jest 4 pinowy, czy zmiana czujnika na ten z mk4 bedzie miec wplyw na prace klimatyzacji? sterownik wentylatorow i ori wiazka zostaje ori z corrada
prosze moderatorow o przeniesienie tematu do dzialu ''klimatyzacja'' gdyz tam niemozna zalozyc nowego tematu
robie swap w corrado na 1,8 t, w corku klima byla na r12, w 1,8 t kompresor jest na r134a i ma inny sposob montazu wezy, mysle zostawic ori chlodnice klimy, zakuc weze z corrada i mk4 zeby to jakos polaczyc, zawor rozprezny z mk4 i parownik z mk3
czy lepsze rozwiazanie to kupic chlodnice klimy z mk4 i wszystkie weze z mk4, zawor mk4 parownik mk3, tylko jak mialaby wygladac sprawa z czujnikiem, ori w corrado jest 4 pinowy, w mk4 1,8 t byl 3 pinowy, w moim prywatnym mk4 tdi jest 4 pinowy, czy zmiana czujnika na ten z mk4 bedzie miec wplyw na prace klimatyzacji? sterownik wentylatorow i ori wiazka zostaje ori z corrada
prosze moderatorow o przeniesienie tematu do dzialu ''klimatyzacja'' gdyz tam niemozna zalozyc nowego tematu
Klima R12-->R134A
najlatwiej byloby zostawic wszytko ori, tylko kompresor od 1.8T, i przekuc weze. tylko dalej nie wiem czy to bedzie pracowalo
(\X/)
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
wyciaglem dzis parownik z corrada , w jego miejsce bede wkladal parownik z mk3, tylko niewiem co to bylo wsadzone w parownik corrado, jakis taki drut z plastikowa puszka w ktore wchodzily dwa przewody elektryczne, czy bez podlaczenia tego klima bedzie dzialac?
Klima R12-->R134A
jest to czujnik ktory wylaczy klimatyzacje gdy parownik zmieni sie w kostke lodu i nie bedzie przepuszczal powietrza. Ogolnie da sie zyc bez tego
(\X/)
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
w mk3 i mk4 tego niema, wiec moge to usunac albo po prostu zostawic gdzies obok parownika?
czy czujniki cisnienia w ukladzie maja takie same wlasciwosci? zostawic z mk4 czy z corrado? cala instalacja elektryczna klimy ze sterownikiem zostaje z corrado
czy czujniki cisnienia w ukladzie maja takie same wlasciwosci? zostawic z mk4 czy z corrado? cala instalacja elektryczna klimy ze sterownikiem zostaje z corrado
Klima R12-->R134A
kolego, rownie dobrze mozesz podlaczyc tylko cewke sprezarki na wlacznik ON/OFF i tez bedzie dzialac
(\X/)
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
wiem ze bedzie dzialac, ale nie o to chodzi, chce konkretnej odpowiedzi, a nie madrowania sie, skoro fabryka cos zamontowala to po cos tam to jest, pytalem czy mozna to usunac bez zadnych strat, czy wlozyc spowrotem
Klima R12-->R134A
Caly osprzet klimatyzacji jest po to aby sie klima nie wlaczyla jak nie bedzie gazu i zeby wlaczyly sie wentylatory, czyli ogolnie mowiac dla bezpieczenstwa. Jak w COrrado bylo wszystko orginaln, to nie ma co tego ruszac
(\X/)
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
czyli tego druta warto zostawic, a czujnik cisneinia zostawic z mk4 czy corrado? maja takie same wlasciwosci?
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
zalzoylem ori weze z mk4, teraz tak, weze, chlodnica, parownik, kompresor, beda z mk4 na czynnik r134a, cala reszta, czyli pretostat 4 pinowy, sterownik wentylatorow, cala wiazka bedzie z corrado, czy na pretostacie z corrado i czynniku r134a bedzie wszystko dzialac jak nalezy? mam jeszcze pretostat 4 pinowy z mk3 i 3 pinowy z mk4, moze ktorys z nich zalozyc?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
Robi sięslawko333 pisze:prosze moderatorow o przeniesienie tematu do dzialu ''klimatyzacja''
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Klima R12-->R134A
jaki presostat zalozyc do takiego ukladu? z corrado ori gdzie uklad pracowal na r12 czy z mk3 mk4 4 pinowy na czynnik r134a?slawko333 pisze:zalzoylem ori weze z mk4, teraz tak, weze, chlodnica, parownik, kompresor, beda z mk4 na czynnik r134a, cala reszta, czyli pretostat 4 pinowy, sterownik wentylatorow, cala wiazka bedzie z corrado, czy na pretostacie z corrado i czynniku r134a bedzie wszystko dzialac jak nalezy? mam jeszcze pretostat 4 pinowy z mk3 i 3 pinowy z mk4, moze ktorys z nich zalozyc?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości