Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Wszystko na temat chłodzenia i grzania w naszych autach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » wt lip 08, 2008 23:08

golfiarz1 pisze:ale jak dzis chlodkiem zawialo to o kosztach sie zapomnialo
dobry rym :D i o to chodzi :D:D


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » czw lip 10, 2008 21:14

toffic pisze:czy ktoś może zmierzyć w którym miejscu wychodzą dokładnie węże?? potrzebuje wymiar od wyjścia z nagrzewnicy do wyjścia przewodów z klimy. Może się uda bez przeróbek :chytry:
okolo 43cm od srodka przewodow nagrzewnicy do srodka przewodow klimy
otory pod jedne i drugir przewody sa takie same

[ Dodano: 13 Lip 2008 13:08 ]
oto fotki mojej wersji sterownika wentylatorow dziala podobnie jak orginal
i kilka fotek jak zalozone sa przewody cisnieniowe climy Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » sob wrz 20, 2008 22:41

potrzebuję informacji jak to jest z czujnikami ciśnienia. Otóż na wężach które zakupiłem jest czujnik z wyjściem 3 pin :grrr: . Z tego co znalazłem jest on od jakiegoś silnika 1.4 z golfa4 a działa tak, że trzeba go zasilić + i - a trzeci pin daję napięcie czym wyższe ciśnienie tym mniejsze napięcie (sprawdziłem pompką do kół :D) czujnik ten nie obsługuje więc takiego układu sterowania sprężarką jak pisał wyżej kolega golfiarz1
i teraz mam pytanie, bo domyślam się, że muszę kupić czujnik na 4 piny i tak: 2 piny obsługują przekaźnik starujący sprężarką a dwa inne piny dają sygnał do sterownika-panela, że w wężach jest odpowiednia ilość czynnika aby sterownik mógł załączyć sprężarkę? dobrze to rozkminiłem czy nie, jak nie to proszę napiszcie jak to ma być


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

greg

Post autor: greg » sob wrz 20, 2008 23:18

mustang7, 3 piny bo
1. to zasilanie
2. masa
3. informacja dla kompa silnika i dla sterownika wentylatorów który załącza kompresor
a zatem nic nie trza zmieniać :bigok:



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » sob wrz 20, 2008 23:24

greg ale ja zakładam climatronic do golfa2 i nie mam sterownika wentylatorów a zamiast tego 2 przekaźniki (jak opisuje wyżej golfiarz1) a ten czujnik nawet nie ruszy przekaźnikeim jak sprawdzałem


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

greg

Post autor: greg » sob wrz 20, 2008 23:28

mustang7 pisze:i nie mam sterownika wentylatorów
to założyć :bigok:



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » sob wrz 20, 2008 23:33

greg pisze:to założyć
ale to nie potrzebny wydatek w przypadku mk2, wole zrobić to na przekaźnikach tak jak opisał to golfiarz1, tylko pytam czy jak kupię czujnik na 4 piny to będzie to obsługiwał tzn czy będzie działał na zasadzie włącz-wyłącz tak, aby obsłużył zwykły przekaźnik


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

greg

Post autor: greg » ndz wrz 21, 2008 00:06

mustang7 pisze:wole zrobić to na przekaźnikach tak jak opisał to golfiarz1, tylko pytam czy jak kupię czujnik na 4 piny to będzie to obsługiwał tzn czy będzie działał na zasadzie włącz-wyłącz tak, aby obsłużył zwykły przekaźnik
sterownik wentyli wyrwiesz nawet za 100 - a koszt czujnika + przekaźników dużo taniej wyjdzie?



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » ndz wrz 21, 2008 00:19

instalacja i przekaźniki już są, więc muszę tylko kupić czujnik :) a ten popchnę :)


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

Awatar użytkownika
Stanlley
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: sob sty 20, 2007 22:02
Lokalizacja: Jordanów
Kontakt:

Post autor: Stanlley » śr wrz 24, 2008 15:38

Czy ma ktoś dokładniejszą rozpiske instalacji bo mam problemy z podświetleniem? Czy ona zawsze się rejestruje bo zdjęciu masy i ponownym podłączeniu jej jeżeli nie to jak zapobiec temu problemowi? Jeszcze jedno pytanie bo widziałem że na którymś zdjęciu wam nie pokazuje temperatury a mi pokazuje gdzie jest czujnik temperatury? chodzi mi o tą po lewej stronie patrząc z przodu?
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 16:15 przez Stanlley, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=83362][b][img]http://images35.fotosik.pl/29/63d81a1055ff7dd0.jpg[/img][/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=83362][b]I co o tym myślisz?[/b][/url]

Awatar użytkownika
Gluters
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
Kontakt:

Post autor: Gluters » śr sty 21, 2009 22:06

U mnie będzie problem z chłodnicą klimy bo mam najdłuższą z możliwych chłodnice wody i lampy od corrado :crazy:


[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195

Hudy MkII
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lut 17, 2005 17:47
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Hudy MkII » śr lut 04, 2009 11:42

Sorki za odkopanie tematu.
ale czy ktoś probował zamontować to ustrojstwo do MKII 1.6 TD
bo z tego co tu znalazlem to jest z tym problem.


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a5a2f06ac31da3be.html[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr lut 04, 2009 14:12

możesz miec taki sam problem jak każdy inny , nieistotne czy MK2 czy MK3 diesel czy benzyna , po prostu trzeba znaleźć wszystkie elementy , łapa , kompresor , węże i.t.d , no chyba że znajdziesz wszystko razem , cały komplet od danego modelu , ale tak czy tak, :bigok: da sie



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » śr kwie 08, 2009 13:45

Wiosna Panowie! Czas zacząć coś działać z klimą!

Ja właśnie napełniłem mojego climatronic'a i mam problem. Nie chce mi się załączać sprężarka. Jak załączam ją na krótko to wydaje mi się, że coś tam chłodzi, ale sama nie chce się załączać. Jak zrobiłem autodiagnozę klimy to wypluło takie błędy: 510, 4b6, 318, 119; jak skasowałem to zostały dalej wszystkie prócz 119.
Próbowałem też na innym wyświetlaczu i też się nie załącza sprężarka, a co najdziwniejsze wypluło inne błędy: 332 i 4b6.
Co mam posprawdzać i co zrobić, żeby się sprężarka załączła?


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości