Strona 1 z 1

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

: czw lip 23, 2015 10:40
autor: dominiks1980
Witam.
Mam taki problem w moim mk4. Po kilku godzinnym postoju hamulec robi się strasznie twardy, wysoki i słaby. Po odpaleniu silnika wszystko wraca do normy i wszystko działa jak powinno działać. Z abs-em wydaje się wszystko ok, normalnie działa gdy łapie puślisk np. na mokrej nawierzchni. Czytałem o jakimś zaworku zwrotnym ale to dotyczyło innej marki samochodu.
Czy ktoś se spotkał z takim problemem, i zna rozwiązanie ?

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

: czw lip 23, 2015 20:35
autor: norek111
nie działa serwo dlatego jest twardy (podciśnienie)

Re: Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

: czw lip 23, 2015 21:58
autor: dominiks1980
Zgadza się, nie ma serwa i do hamowania trzeba użyć większej siły, jest jak powinno być zaraz po wyłączeniu silnika. Natomiast po kilku godzinnym postoju hamulec robi się tak twardy, i tak słaby że parę dni temu mało bym się nie stoczył w płot. Problem ten mam od dwóch tygodni, wcześniej hamulec po kilku godzinnym postoju lub rano zachowywał się inaczej, lepiej i berdzie skutecznie.

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

: pt lip 24, 2015 22:08
autor: Maszan
Sprawdz przewod od serwa do pompy vaku i ten zaworek zwrotny ktory na nim jest .

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

: sob sie 01, 2015 11:46
autor: Qto
od serwa do przepustnicy idzie wężyk...obadaj go, posłuchaj czy nie syczy z jego okolic

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

: śr sie 10, 2016 10:43
autor: dominiks1980
A po co jest ten zaworek idący od serwa do przepustnicy, ma on jeszcze dwa cienkie wyprowadzenia, jeden idzie do egr ( jako że mam egr zaślepiony to ten wężyk też prowizorycznie do testu zatkałem, ale nic nie dało ) a drugi jest zalepiony, niestety nigdzie nie umiem takiego znaleźć ;/
Obrazek