Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dominiks1980
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
Lokalizacja: Ruda Śląska

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

Post autor: dominiks1980 » czw lip 23, 2015 10:40

Witam.
Mam taki problem w moim mk4. Po kilku godzinnym postoju hamulec robi się strasznie twardy, wysoki i słaby. Po odpaleniu silnika wszystko wraca do normy i wszystko działa jak powinno działać. Z abs-em wydaje się wszystko ok, normalnie działa gdy łapie puślisk np. na mokrej nawierzchni. Czytałem o jakimś zaworku zwrotnym ale to dotyczyło innej marki samochodu.
Czy ktoś se spotkał z takim problemem, i zna rozwiązanie ?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

Post autor: norek111 » czw lip 23, 2015 20:35

nie działa serwo dlatego jest twardy (podciśnienie)


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
dominiks1980
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

Post autor: dominiks1980 » czw lip 23, 2015 21:58

Zgadza się, nie ma serwa i do hamowania trzeba użyć większej siły, jest jak powinno być zaraz po wyłączeniu silnika. Natomiast po kilku godzinnym postoju hamulec robi się tak twardy, i tak słaby że parę dni temu mało bym się nie stoczył w płot. Problem ten mam od dwóch tygodni, wcześniej hamulec po kilku godzinnym postoju lub rano zachowywał się inaczej, lepiej i berdzie skutecznie.



Maszan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
Lokalizacja: Skawina, malopolska

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

Post autor: Maszan » pt lip 24, 2015 22:08

Sprawdz przewod od serwa do pompy vaku i ten zaworek zwrotny ktory na nim jest .


VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony :)
Seat Leon 1.6 16 05' LPG

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

Post autor: Qto » sob sie 01, 2015 11:46

od serwa do przepustnicy idzie wężyk...obadaj go, posłuchaj czy nie syczy z jego okolic



Awatar użytkownika
dominiks1980
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
Lokalizacja: Ruda Śląska

Wysoki i twardy pedał hamulca przed odpaleniem silnika.

Post autor: dominiks1980 » śr sie 10, 2016 10:43

A po co jest ten zaworek idący od serwa do przepustnicy, ma on jeszcze dwa cienkie wyprowadzenia, jeden idzie do egr ( jako że mam egr zaślepiony to ten wężyk też prowizorycznie do testu zatkałem, ale nic nie dało ) a drugi jest zalepiony, niestety nigdzie nie umiem takiego znaleźć ;/
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 28 gości