Dramat z hamulcami, pedał wpada w podgłogę
: pn cze 22, 2015 10:09
Siema,
Brak już mi słów na te hamulce w tym aucie.
Ostatnio zostało wymienione wszystko prócz pompy hamulcowej ABS. Wszystkie przewody miedziane, gumowe, zmieniłem zaciski mk4 na mk3 na tyle bo wg mnie na tych od mk4 pedał głębiej wpadał w podłogę, dołożony korektor hamowania i nic.
Układ kilkakrotnie odpowietrzany. Nadal pedał wpada w podłogę i jest tak, że wciskając hamulec 2wa razy auto hamuje lepiej a pedał robi się twardszy. Jako że wg mnie w układzie na bank nie ma już powietrza to teraz chyba jedynym winowajcą zostaje pompa ABS'u.
Niestety nie mogę jej odpowietrzyć gdyż nie mogę sterować nią Vag'iem - viewtopic.php?f=140&t=577150" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako że ABS jest jeszcze nie skończony w tym aucie to do czasu skończenia ABS chyba trzeba by ją wyrzucić. Myślałem nad pompą od T4 ale nie wiem czy jest sens. Potrzebowałbym info czy warto kłaść ją do hebli 280mmprżód/226tył, czy kupuje się ją razem z serwo albo czy serwo ma być z golfa 3. A może zwyczajnie kupić nową pompę hamulcową od 2.0 wzwyż bez ABS w sklepie i dokupić do tego jakieś serwo ze szrotu? A może zostawić serwo z mojej pompy abs. Jest z końca produkcji z wbudowanym sterownikiem - da się tak zrobić?
Co do sprawdzenia serwa to jak podpompuję na zgaszonym a potem trzymając wciśnięty pedał odpalę auto to po odpaleniu pedał momentalnie idzie do podłogi. Jak trzymam pedał hamulca na zgaszonym to nie idzie w dół co by mogło sugerować przepuszczającą pompę.
Gdzieś ktoś mi powiedział o wymianie gumek w tylnych zaciskach. Ma to sens? Rozbierałem swoje zaciski przed założeniem i były ok. Zewnętrzna harmonijka w jednym była lekko pęknięta ale zacisk nie był skorodowany. Z resztą na zaciskach od mk4 było prawie tak samo a były perfekt.
Help bo już opadam z sił.
Brak już mi słów na te hamulce w tym aucie.
Ostatnio zostało wymienione wszystko prócz pompy hamulcowej ABS. Wszystkie przewody miedziane, gumowe, zmieniłem zaciski mk4 na mk3 na tyle bo wg mnie na tych od mk4 pedał głębiej wpadał w podłogę, dołożony korektor hamowania i nic.
Układ kilkakrotnie odpowietrzany. Nadal pedał wpada w podłogę i jest tak, że wciskając hamulec 2wa razy auto hamuje lepiej a pedał robi się twardszy. Jako że wg mnie w układzie na bank nie ma już powietrza to teraz chyba jedynym winowajcą zostaje pompa ABS'u.
Niestety nie mogę jej odpowietrzyć gdyż nie mogę sterować nią Vag'iem - viewtopic.php?f=140&t=577150" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako że ABS jest jeszcze nie skończony w tym aucie to do czasu skończenia ABS chyba trzeba by ją wyrzucić. Myślałem nad pompą od T4 ale nie wiem czy jest sens. Potrzebowałbym info czy warto kłaść ją do hebli 280mmprżód/226tył, czy kupuje się ją razem z serwo albo czy serwo ma być z golfa 3. A może zwyczajnie kupić nową pompę hamulcową od 2.0 wzwyż bez ABS w sklepie i dokupić do tego jakieś serwo ze szrotu? A może zostawić serwo z mojej pompy abs. Jest z końca produkcji z wbudowanym sterownikiem - da się tak zrobić?
Co do sprawdzenia serwa to jak podpompuję na zgaszonym a potem trzymając wciśnięty pedał odpalę auto to po odpaleniu pedał momentalnie idzie do podłogi. Jak trzymam pedał hamulca na zgaszonym to nie idzie w dół co by mogło sugerować przepuszczającą pompę.
Gdzieś ktoś mi powiedział o wymianie gumek w tylnych zaciskach. Ma to sens? Rozbierałem swoje zaciski przed założeniem i były ok. Zewnętrzna harmonijka w jednym była lekko pęknięta ale zacisk nie był skorodowany. Z resztą na zaciskach od mk4 było prawie tak samo a były perfekt.
Help bo już opadam z sił.