Problem z serwem ATE przy przekladce ABS-u z seata.
: czw kwie 23, 2015 22:24
Witam
Przeszukalem forum ale nie znalazlem odpowiedzi na swoje pytanie.
Od nowosci w golfie siedzialo serwo FAG 1H1 612 105A obecnie jestem w trakcie montazu ABS-u i dzis przy wymianie pompy z serwem napotkalem maly problem z ktorym nie wiem jak sie uporac. Po wyczyszczeniu serwa ktore mialem zamiar wsadzic do siebie okazalo sie ze jest to ATE 6K1 614 201 A z seta. Na poczatku nie robilem tragedii bo seat golf teoretycznie to to samo ale po zalozeniu okazalo sie ze trzpien ktory wchodzi w pedal hamulca jest o jakies 2,5 cm za krotki:/....co moge zrobic z tym fantem??...mysalem zeby przelozyc cala pompe z ATE do serwa FAG co skutkowaloby ze musialbym obrocic serwo o 90* gdyz FAG ma sruby poziomo a ATE pionowo...zastanawiam sie czy takie cos zda egzamin (jedyna roznica jaka zauwazylem to to ze ATE ma nieco wieksza srednice tloka z ktorego wychodzi trzpien).
Z gory dzieki za pomoc!
Pozdrawiam
Przeszukalem forum ale nie znalazlem odpowiedzi na swoje pytanie.
Od nowosci w golfie siedzialo serwo FAG 1H1 612 105A obecnie jestem w trakcie montazu ABS-u i dzis przy wymianie pompy z serwem napotkalem maly problem z ktorym nie wiem jak sie uporac. Po wyczyszczeniu serwa ktore mialem zamiar wsadzic do siebie okazalo sie ze jest to ATE 6K1 614 201 A z seta. Na poczatku nie robilem tragedii bo seat golf teoretycznie to to samo ale po zalozeniu okazalo sie ze trzpien ktory wchodzi w pedal hamulca jest o jakies 2,5 cm za krotki:/....co moge zrobic z tym fantem??...mysalem zeby przelozyc cala pompe z ATE do serwa FAG co skutkowaloby ze musialbym obrocic serwo o 90* gdyz FAG ma sruby poziomo a ATE pionowo...zastanawiam sie czy takie cos zda egzamin (jedyna roznica jaka zauwazylem to to ze ATE ma nieco wieksza srednice tloka z ktorego wychodzi trzpien).
Z gory dzieki za pomoc!
Pozdrawiam