![rozpacz :rozpacz:](./images/smilies/rozpacz.gif)
Stuki podczas hamowania na wstecznym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stuki podczas hamowania na wstecznym.
Szukałem podobnego problemu na forum i chociaż widziałem podobne tematu to nie było konkretnej odpowiedzi. Problem zaczął się po wymianie klocków i tarcz z przodu wszystko firmyTEXTAR , mianowicie podczas jazdy do przodu i hamowania wszystko jest ok problem zaczyna się kiedy cofam i naciskam pedał hamulca ( nawet lekko) słyszę pojedynczy stuk w kole od strony kierowcy, nie ma znaczenia czy koła są skręcone czy nie stuknięcie jest raz głośniejsze ,a czasami cichsze ale prawie za każdym razem występuje i tylko podczas cofania. Nie jestem mechanikiem ale odnoszę wrażenie ,że występuje jakiś luz na klockach bądź na prowadnicach zacisku. Borykał się może ktoś z takim problemem i go rozwiązał? Ręce mi opadają kaska wydana na nowe heble , a efekt gorszy niż na starych
z góry dzięki za każdą pomoc
![rozpacz :rozpacz:](./images/smilies/rozpacz.gif)
viewtopic.php?f=89&t=533321 <- mój mk IV
Stuki podczas hamowania na wstecznym.
bongkox, Sam wymieniałeś ? czy robił to mechanik w zakładzie ?
Jeśli odp 1 - to może nie wyczyściłeś wszystkiego szczotką drucianą jak należy ... tj piasty - miejsca do którego dolega tarcza , następnie prowadnice klocków ... i reszty syfu jaka była ... Dodatkowo można sprawdzić samo dokręcenie tarczy ,,,
Jeśli zaś mamy odp 2 - to jedź do panów i niech sami diagnozują problem
Jeśli odp 1 - to może nie wyczyściłeś wszystkiego szczotką drucianą jak należy ... tj piasty - miejsca do którego dolega tarcza , następnie prowadnice klocków ... i reszty syfu jaka była ... Dodatkowo można sprawdzić samo dokręcenie tarczy ,,,
Jeśli zaś mamy odp 2 - to jedź do panów i niech sami diagnozują problem
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Stuki podczas hamowania na wstecznym.
Robił mechanik z tym ,że wszystko było elegancko czyszczone, dokręcane też bo byłem przy wymianie. No nic chyba będę musiał jutro podjechać i zapytać. Istnieje jakaś możliwość na zlikwidowanie ewentualnego luzu na prowadnicach zacisków?
viewtopic.php?f=89&t=533321 <- mój mk IV
- Michał_1977
- _
- Posty: 14133
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Stuki podczas hamowania na wstecznym.
Eeee tam, po prostu tulejki gumowe na drążku stabilizatora się odzywają podczas zahamowania na wstecznym. Takie moje zdanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości