Stuki podczas hamowania na wstecznym.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongkox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: czw sty 22, 2009 00:12
Lokalizacja: Pomorze

Stuki podczas hamowania na wstecznym.

Post autor: bongkox » wt mar 31, 2015 22:24

Szukałem podobnego problemu na forum i chociaż widziałem podobne tematu to nie było konkretnej odpowiedzi. Problem zaczął się po wymianie klocków i tarcz z przodu wszystko firmyTEXTAR , mianowicie podczas jazdy do przodu i hamowania wszystko jest ok problem zaczyna się kiedy cofam i naciskam pedał hamulca ( nawet lekko) słyszę pojedynczy stuk w kole od strony kierowcy, nie ma znaczenia czy koła są skręcone czy nie stuknięcie jest raz głośniejsze ,a czasami cichsze ale prawie za każdym razem występuje i tylko podczas cofania. Nie jestem mechanikiem ale odnoszę wrażenie ,że występuje jakiś luz na klockach bądź na prowadnicach zacisku. Borykał się może ktoś z takim problemem i go rozwiązał? Ręce mi opadają kaska wydana na nowe heble , a efekt gorszy niż na starych :rozpacz: z góry dzięki za każdą pomoc



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Stuki podczas hamowania na wstecznym.

Post autor: Haki » wt mar 31, 2015 22:56

bongkox, Sam wymieniałeś ? czy robił to mechanik w zakładzie ?

Jeśli odp 1 - to może nie wyczyściłeś wszystkiego szczotką drucianą jak należy ... tj piasty - miejsca do którego dolega tarcza , następnie prowadnice klocków ... i reszty syfu jaka była ... Dodatkowo można sprawdzić samo dokręcenie tarczy ,,,

Jeśli zaś mamy odp 2 - to jedź do panów i niech sami diagnozują problem


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
bongkox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: czw sty 22, 2009 00:12
Lokalizacja: Pomorze

Stuki podczas hamowania na wstecznym.