Strona 1 z 1

Korektor siły hamowania- parametr

: śr mar 25, 2015 22:34
autor: speeder
Siemanko all! Czy jakiś światły człek wytłumaczy mi czym jest parametr podawany przy korektorach siły hamowania? Tak dla przykładu korektor ate w mk3 GTI ma parametr 8/4.
Jakies tam swoje domysły mam, ale chciałem je z kimś skonfrontować

Korektor siły hamowania- parametr

: śr mar 25, 2015 23:56
autor: darwaz
Jedyne co przychodzi do głowy to redukcja ciśnienia. Połowa ciśnienia na wyjściu względem wejścia. Wiem że korektory pod tarcze i pod bębny są inne. Bębny mają mniejszą skuteczność więc ciśnienie musi być redukowane o mniejszy współczynnik niż dla tarcz.

Re: Korektor siły hamowania- parametr

: czw mar 26, 2015 08:22
autor: speeder
Dokładnie o tym samym myślę, tylko czemu nie jest to uproszczone 2/1 to raz, a dwa to jest cis ci obala tą teorie, bojeśli mamy kolektor np 5/25 to by znaczyło że na wyjściu jest 5 razy większe ciśnienie?:D i są jeszcze dwie sprawy, czy to jest wartość dla maksymalnego ciśnienia, czy przy każdym ciśnieniu zawsze będzie taki stosunek? Tylko jak wtedy się to ma do regulacji ciśnienia w zależności od obciążenia?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka