Strona 1 z 2

Swap hamulcy z 239 na 256

: czw lip 10, 2014 17:18
autor: Karol1988
Wtam,przymierzam się do swapu hamulcy na 256mm w golfie II,zestaw bedzie pochodzil z passata tdi. Co będzie mi potrzebne?
Na pewno piasty,zaciski,jarzma. Pytanie czy potrzebne będzie mi cos jeszcze? Np. wachacze od innego Vaga i inne sworznie do piast?
Przy okazji zmieniac tez serwo na większe czy na moim z 1.6 Pn ten zestaw bedzie hamował tak jak powinien?

Z góry dziekuje za odpowiedz.

Re: Swap hamulcy z 239 na 256

: śr sie 06, 2014 23:01
autor: Karol1988
Nadal oczekuje odpowiedzi na pytania :P

Swap hamulcy z 239 na 256

: śr sie 20, 2014 16:32
autor: Crayzol
musisz zmierzyć sworznie wahaczy bo były grubsze i cieńsze, weź duże serwo i pompę hamulcową 22mm

Swap hamulcy z 239 na 256

: czw sie 21, 2014 07:37
autor: kopytko
Dodatkowo potrzebujesz zwrotnice, 239 mają część jarzma (mocowanie klocków) na zwrotnicy a 256 mają całkowicie osobne jarzmo przykręcane do zwrotnicy.

Swap hamulcy z 239 na 256

: ndz sie 24, 2014 21:29
autor: Karol1988
Będe miał kompletne zwrotnice z pasata 1.8 tdi z jarzmami i zaciskami.
Co do pompy i serwa 22mm,od czego będzie to pasowało?

Swap hamulcy z 239 na 256

: pn sie 25, 2014 21:59
autor: Crayzol
serwo:
golf II jetta a2 passat b3 seat toledo mk1
a pompa hamulcowa to albo passat b3 albo audi 80 tam w prawie każdym była pompa 22mm

Swap hamulcy z 239 na 256

: wt paź 07, 2014 08:04
autor: robercik10
podłącze sie do tematu i zapytam czy kompletna zwrotnica z mcpersonem z passata 1,9 tdi podejdzie do golfa 3?

Swap hamulcy z 239 na 256

: sob gru 13, 2014 20:58
autor: Karol1988
A powiedzcie mi jak to jest ze swapem hamowania z golfa 4 Gti na 280mm,piasty z całą reszta podejda pod amorki z mk2 czy tez je trzeba wymieniać?
Jak wachacze w tym się mają zostaja z mk 2 czy jakies od innego vaga?

Swap hamulcy z 239 na 256

: ndz gru 14, 2014 06:02
autor: Michał_1977
Karol1988 pisze:piasty z całą reszta podejda pod amorki z mk2
Nie podejdą. Z mk4 podejdą tylko tylne zaciski pod ori jarzma :bajer:
Zwracaj troszkę uwagę na pisownię. Co prawda nie jesteśmy Elektrodą gdzie za brak kropki nad "i" wylatuje się z hukiem,ale to gryzie w oczy :bajer:
Karol1988 pisze:hamulcy
Hamulców.
Karol1988 pisze:wachacze
Wahacze.
:pub:

Swap hamulcy z 239 na 256

: ndz gru 14, 2014 17:53
autor: Karol1988
Nad pisownią popracuje:) W takim razie możecie mi powiedzieć jak zrobic kowersje zawieszenia z 4 Gti do mk2 żeby to wszystko miało nogi i sens?
Łącznie z hamulcami,stabilizatorem itd?

Swap hamulcy z 239 na 256

: ndz gru 14, 2014 21:26
autor: Michał_1977
A zastanawiałeś się nad tym,że w mk4 powierzchnia piasty może mieć inne odsadzenie w stosunku do wahacza,kielich może być pod innym kątem i wyjdą cyrki,tzn. negatyw taki,że koło będzie prawie leżeć? To wszystko treba przemyśleć po swojemu,mieć oba auta koło siebie i mierzyć,mierzyć i jeszcze raz mierzyć.
To nie sztuka wywalić sałatę na części,a później się z nimi bujać....
Nie sądzę,by ktoś tutaj udzielił Ci jednoznacznej informacji,że podejdzie,bo chyba jesteś pierwszy,który o coś takiego pyta. Ja podobnego wątku nie widziałem,a przewaliłem kawał tego forum :bajer:

Swap hamulcy z 239 na 256

: ndz gru 14, 2014 23:39
autor: Karol1988
Z tym mierzeniem to masz rację,więc chyba dam sobie spokój i rozejże sie poprostu za piastami 5x100 od v'era i hamulcami do tego zestawu bo wtedy rozstaw zawieszenia sie nie zmieni bo przecież mk 4 jest szersze od mk 2 na zawiasie.
W sumie mozna by było dac poszerzenia na nadkola i wtedy po problemie.

Swap hamulcy z 239 na 256

: czw gru 25, 2014 16:14
autor: Karol1988
A jak mają się półosie napędowe czy te od vr'a będą pasowały do 1.6 Pn?

Swap hamulcy z 239 na 256

: śr gru 31, 2014 17:09
autor: Karol1988
Hamowanie od golfa 3 20 jahre podejdzie to do wachaczy z vr'a?