Strona 1 z 1

Problem z nie odbijajacymi klockami

: ndz lut 16, 2014 23:06
autor: ditomee
Witam mam problem , dzis poczulem dziwny zapach dotknąłem felgi i byla gorąca .Rozebralem klocki i dolna sruba trzymajaca klocki jak sie docisnie ja do konca to bardzo ciezko ja wyciagnac podejzewam ze sie blokuje dlatego nie odbija zacisk moga byc krzywe te sruby czy czuś ponizej foto ta po prawej to ta dolna blokujaca sie sprawdzalem z lewej strony tez sa 2 rozne sruby .Zalozone kolo na lewarku kreci sie ale jest znaczny opór . Kolejna rzecz to sciągłem gume z tloczka jak ja spowrotem zalozyc .Obrazek

Problem z nie odbijajacymi klockami

: pn lut 17, 2014 00:19
autor: bioly05011
nie mogą być krzywe wyczyść otwory w środku w kopycie tak żeby płynnie chodziły co do osłony tłoczka jak ją rozerwałeś do wymiany sprawdź tęż czy tłoczek nie jest skorodowany prowadniki nasmaruj smarem miedzianym tłoczek też nasmaruj smarem do cylinderków a najlepiej pasowało by rozebrać ten zacisk i go wyczyścić

Problem z nie odbijajacymi klockami

: pn lut 17, 2014 00:21
autor: bioly05011
dodatkowo kopyto wyczyścić tak żeby klocki swobodnie się przesuwały (rdzę wyczyścić)

Problem z nie odbijajacymi klockami

: pn lut 17, 2014 00:53
autor: ditomee
Oslony nie rozdarlem guma w calosci ale jak ja tam wlozyc spowrotem bez wyciagania tloczka wkrecic go do konca i wlozyc puzniej reczny podciagajac odkrecic tloczek .

Problem z nie odbijajacymi klockami

: pn lut 17, 2014 08:34
autor: bioly05011
nie da rady tak tłoczek do wyjęcia później cały układ odpowietrzyć chyba że zrobisz tak na przewód gumowy zakładasz ścisk tak żeby nie zapowietrzyć całego układu odkręcasz zacisk od przewodu ruszając dźwignią od ręcznego wyjmujesz tłoczek z zacisku wszystko czyścisz sprawdzasz stan tłoczka pod względem wżerów jak jest ok zakładasz gumową osłonkę na tłoczek pod osłonkę wciskasz trochę smaru do cylinderków wkładasz gumę w rowek na zacisku dociskając jednocześnie obracasz tłoczek w prawo jak wkręcisz sprawdź czy po naciśnięciu ręcznego tłoczek wychodzi i się chowa jak jest ok wstępnie napełniasz go płynem (nie trzeba tyle później pompować) przykręcasz odpowietrzasz tylko to koło zapalasz auto jeden naciska na pedał i trzyma ty w tym czasie odkręcasz odpowietrznik jednocześnie puszczasz ścisk pedał schodzi na dół zakręcasz pompujesz trzymasz odkręcasz bańki wylecą zakręcasz (5 razy tak) jednocześnie sprawdzając stan płynu zbiorniczku

Problem z nie odbijajacymi klockami

: pn lut 17, 2014 14:15
autor: ditomee
A jak wymienić cały zacisk tzn przewody , nie będę się bawił w robienie tloczka może i tak był uszkodzony

Problem z nie odbijajacymi klockami

: pn lut 17, 2014 14:21
autor: bioly05011
odkręć od przewodu zimowego załóż nowy jak nie chcesz naprawiać tego i odpowietrz tak jak wyżej pisałem

Problem z nie odbijajacymi klockami

: pn lut 17, 2014 15:37
autor: ditomee
Jeden mechanik mówi że ten czop co śruby wchodzą musiało się skorodowac aluminium i dlatego nie chodzi swobodnie ,dzięki za pomoc