nie łapie ręczny na jedno koło...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie łapie ręczny na jedno koło...
mam problem z ręcznym... a mianowicie jak zaciągam ręczny trzyma tylko jedno koło a drugie można ręką obracać jak auto na lewarku...
mechanizm w zacisku działa... jak na siłę go wciskam śrubokrętem to trzyma tarcze dobrze, linkę podciągałem już na maksa, nawet podkładałem podkładki by jeszcze bardziej ją podciągnąć ale koło nadal tak słabo trzyma....
gdzie szukać przyczyny problemu??
mechanizm w zacisku działa... jak na siłę go wciskam śrubokrętem to trzyma tarcze dobrze, linkę podciągałem już na maksa, nawet podkładałem podkładki by jeszcze bardziej ją podciągnąć ale koło nadal tak słabo trzyma....
gdzie szukać przyczyny problemu??
nie łapie ręczny na jedno koło...
radzę Ci wymienić tą linkę od koła co nie trzyma , bo wiesz że są dwie oddzielne , u Ciebie może być taki myk że masz zgnity pancerz w środku i składa się jak harmonia przy zaciskaniu ręcznego , sama linka może być dobra ale jak masz uszkodzenie pancerza to nic nie zrobisz
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
nie łapie ręczny na jedno koło...
A u mnie jest taka akcja że zmieniłem okładziny, bębny, linki i ręcznego jak nie było tak nie ma... Co jest nie tak?
Rust is lighter than carbon fiber
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
nie łapie ręczny na jedno koło...
Musze znaleźć książke napraw i sprawdzić, ale wydaje mi się że jest dobrze złożone. Bo nie jest tak że nie ma wogóle ręcznego, ale do blokowania kół mu jeszcze daleko.
Opcja jest też taka że po wcisnięciu hamulca zasadniczego i ręcznego naraz, tylne koła się zablokują.
Opcja jest też taka że po wcisnięciu hamulca zasadniczego i ręcznego naraz, tylne koła się zablokują.
Rust is lighter than carbon fiber
nie łapie ręczny na jedno koło...
no to winny może być tylko klin samoregulatora , bo to że nożny nie zawsze blokuje koła to odpowiedzialny za to jest korektor siły hamowania , ale ręczny powinien blokować koła , sprawdź dokładnie sprężynki klinów samoregulatora i czy jest dobrze włożony w wycięcie rozpieraka , trudno to wyjaśnić słowami a i rysunki nie za bardzo dokładnie to pokazują , najlepiej zobaczyć w innym aucie ze sprawnym ręcznym , no chyba że linki masz jakieś prywaciarskie i są za długie
nie łapie ręczny na jedno koło...
klocki, tarcze, linki wymieniałem trochę ponad rok temu osłony też są OK...
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
nie łapie ręczny na jedno koło...
u mnie tez łapie jedno kolo mam z tylu tarcze i nie jest to wina linki ani jej słabego naciągnięcia podpowie ktos coś linka jest zalozona przy zacisku poprawnie
nie łapie ręczny na jedno koło...
czyli trzeba zacisk rozebrać i zregenerować pewnie... ja wkrótce się za to zabiorę
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie łapie ręczny na jedno koło...
zielu, podstawa czy dźwignia przy zacisku po zwolnieniu ręcznego odbija do pierwotnego położenia - ma sie oprzeć o plastykowy odbojnik. Jeśli nie to nie zregenerujsz tego, powodem jest zatarta od korozji ośka od dźwigni ręcznego. Ratuje cię sprawna używka albo oba zaciski od mk4 - nie maja tej wady co oryginalne z mk3
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości