Strona 1 z 1

Jakie cylinderki do 1.9 TDI 1Z 94r.

: ndz wrz 19, 2010 23:21
autor: cyno
Witam koledzy szykuje się do regeneracji układu hamulcowego i natrafiłem na problem jak w temacie.
Są trzy średnice i dwa materiały z których są wykonane: 15.87 mm 17.46 mm 19.05mm aluminium lub żeliwo.

Jakie cylinderki do 1.9 TDI 1Z 94r.

: śr wrz 22, 2010 00:08
autor: mavric
wymiar cylinderka 17.46 mm, co do materiału wydaje mi się że powinien być żeliwny.

Jakie cylinderki do 1.9 TDI 1Z 94r.

: czw wrz 23, 2010 09:43
autor: jhosef
No nie do końca bo ja w GTD AAZ mam aluminiowy. Co prawda z chęcią zamienię go na żeliwny bo się tak nie utlenia jak aluminium i łatwo wykręcać odpowietrznik.

EDIT:
Ze swojej strony dodam jeszcze:
- potrzebujesz dobrego klucza 11, najlepiej coś z takich:
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... =1&order=p" onclick="window.open(this.href);return false;

- jeśli masz aluminiowe bądź przygotowany na wymianę sztywnych przewodów hamulcowych na belce. stalowa końcówka zapieka się w aluminium i ciężko to jest wykręcić bez uwywania przewodu, zwłaszcza, ze dość często nakrętka dociskowa na przewodzie traci możliwość obracania się (w wyniku korozji) na przewodzie i przy odkręcaniu na belce najzwyczajniej ukręci przewód. U mnie w weekend wymieniałem korektor siły hamowania i z aluminiowego korektora nie odkręciła się zadna mimo popukiwania, podgrzewania itp. Wszystkie przewody poszły nowe.
Jeden z cylinderków się odkręcił. Drugi został wyciągnięty z przewodem przez otwór z tarczy kotwiczej i wykręcony w imadle ( da się) - inaczej nie miałby możliwości obracania się z nakrętną.

Zerknij na stan przewodów hamulcowych, zwłaszcza idącego do elastycznego z lewej na prawą stronę. Częściowo jest przykryty osłoną aluminiową i pięknie pod tym rdzewieje. U mnie był z niego strup (długość 1,8 metra).