po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: Vii » czw wrz 09, 2010 18:12

Panowie pomocy bo mnie szlag trafi. Po wymianie klocków i tarczy na przodzie pali mi sie kontrolka od ABSu. Mechanicy powiedzieli zeby przejechać sie i zdrowo depnąc w hamulec ok tak zrobiłem i stanąłem prawie bokiem bo ABS wogole nie działa a kontrolka pali sie caly czas. Co sie mogło stać? Audi a4 1.8 5 V, 96 rok.....

ps. w jednym kole luzno lata jakiś drut wychodzacy z nadkola wraz z innymi "drutami" to od tego? W drugim kole te druty sa sztywne...



karolw2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 20:59

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: karolw2 » czw wrz 09, 2010 20:03

Może wypięła się wtyczka od ABS i wystarczy ją wetknąć w odpowiednie miejsca. Masz jakieś może jakieś foto ????
Poza tym nie depcze się mocno po wymianie tarcz i klocków.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Re: po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: Vii » czw wrz 09, 2010 20:16

karolw2 pisze:Może wypięła się wtyczka od ABS i wystarczy ją wetknąć w odpowiednie miejsca. Masz jakieś może jakieś foto ????
Poza tym nie depcze się mocno po wymianie tarcz i klocków.
Podniose auto jutro w góre i zdejme koła i bede patrzał.. Dzisiaj tak po omacku jezdziłem łapami i niby wszystko na swoim miejscu jest aczkolwiek moze coś przeooczyłem, wtyki wchodza w zaciski ? .. foto czego kolego ?

ps wiem ze sie nie depcze ale chciałem sprawdzić czy to pomoze i oczywiscie teoria papraków błedna ;D



karolw2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 20:59

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: karolw2 » czw wrz 09, 2010 20:31

Możesz jeszcze sprawdzić styki od czujnika ABS może jakiś kabelek nie łączy, przeczyść dokładnie, przedmuchać, pokasuj błędy, ewentualnie podmień czujnik bo może komuś był potrzebny taki czujnik i sobie pożyczył.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Re: po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: Vii » czw wrz 09, 2010 20:36

karolw2 pisze:Możesz jeszcze sprawdzić styki od czujnika ABS może jakiś kabelek nie łączy, przeczyść dokładnie, przedmuchać, pokasuj błędy, ewentualnie podmień czujnik bo może komuś był potrzebny taki czujnik i sobie pożyczył.
dzieki za wszystkie rady, tak zrobie. Jeszcze takie pytanko tylko nawet jesli damy na to jakaś wtyczka nie była na swoim miejscu i ja wepne to bład sie sam nie skasuje, czy trzeba VAGa? :pub:



karolw2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 20:59

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: karolw2 » czw wrz 09, 2010 20:46

Nie wiem jak jest w AUDI A4 ale jak niedawno zdejmowałem tarcze i porozpinałem czujnik od zużycia klocków i od ABS/ESP to się wszystko naraz pozapalało. Po 5 min od odpaleniu same się skasowały a na vag-u błędów nie było. U ojca w passacie b3 `92 jak padła pompa od ABS i kontrolka się ciągle świeciła to po wymianie pompy też się samo zresetowało a w pasku nie ma wtyczki diagnostycznej więc myślę że w audi będzie podobnie i samo zgaśnie jak będzie odpowiedni obwód.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: wojtas46 » czw wrz 09, 2010 20:48

Wtedy kontrolka powinna sama zgasnąć



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: Vii » czw wrz 09, 2010 21:01

dzieki chłopaki !! :pub:

a z paprokami bede gadał, jak zniknał czujnik to rozmowa bedzie ale fizyczna chyba :hmm:



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: Vii » pt wrz 10, 2010 12:09

Tak ku woli scisłości moze komuś sie kiedykolwiek przyda.. Zbadałem VAGiem i VAG pokazał bład czujnika prawego koła, tak jakby był popsuty i błedu nie dało sie skasować tzn dało ale zaraz wracał po odpaleniu. Byłem w stanie kupić czujnik za 200 zł ale pomyslałem jeszcze przed tym "poruszam czujnikiem" .. Poruszałem w prawo lewo bład zniknał, po prostu nie stykał haha :jezor:



dzwonek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob mar 02, 2013 21:13

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: dzwonek » ndz kwie 07, 2013 12:16

Mam ten sam problem wczoraj wymieniałem klocki i pali się ABS. Na Vagu pokazuje błąd pt: Czujnik obrotów koła lewego czujnik uszkodzony lub zwarcie do plusa. Jest jakiś sposób aby to ocenić i sprawdzić czy faktycznie jest padnięty?


Fiat CC 700cm(Było)
Peugeot 309 Graffic (Było)
Peugeot 306 Roland Garros (Było)
Audi 80 Avant (jest chwilowo)
Audi A4 B5 Sedan (Było)
VW Passat b5 Variant 1,9 TDI (jest)

Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: Tomek » ndz kwie 07, 2013 12:49

Podmianka ?

Tak w ogóle to złoty szpadel za odkop


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

po wymianie tarczy i klocków przod pali sie ABS

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 08, 2013 01:03

dzwonek, omomierz do ręki wypnij wtyk czujnika i zaraz wiesz czy czujnik czy kabel się zepsuł, dobry czujnik ma om z haczykiem oporu, jeśli taki jest to przemawia że kabel czujnika się przełamał. VAG nie jest tak mądry żeby pokazał czy zepsuł się czujnik czy urwał jego kabel


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości