Strona 2 z 2

regeneracja zaciskow tył

: czw mar 12, 2015 18:36
autor: radekrp90
To już nie wiem, może trafiłem na złe zestawy. Ogólnie zauważyłem, że są dwa zestawy dla zacisku 38 mm D4083 i D4468. Mi podali ten pierwszy może w tym jest problem.
Dużo większy ten o-ring dawać mimo, że ośka jest gładka? Na ośce ma być na ciasno i na ciasno ma być w otworze tak?
Rozumiem, że po zabezpieczeniu Segerem regulatora nie ma możliwości pracy "góra-dół" więc jego wysokość/grubość nie ma większego znaczenia, aby go ścisnąć - dobrze rozumiem :)
Wiem, jestem leniwy mógłbym sobie pomierzyć itp, ale jak wspomniałem wolałbym mieć kogoś konkretny wymiar niż testować samemu :P
Co dziwne, zacisk przez pierwsze hamowania był ok, dopiero po nocy puścił ;/

regeneracja zaciskow tył

: czw mar 12, 2015 18:58
autor: waski1
A nie było czasem tak że w zestawie były dwa małe oringi jeden grubszy drugi cieńszy i został zamontowany ten cieńszy?
Najlepiej to wymontuj zacisk rozbierz go na elementy i sprawdź czy nie został popełniony tzw. szkolny błąd.

regeneracja zaciskow tył

: czw mar 12, 2015 20:20
autor: Michał_1977
Bierzesz oryginalny o-ring do sklepu na wzór i kupujesz 0,5mm grubszy :bigok:

regeneracja zaciskow tył

: pt mar 13, 2015 08:13
autor: radekrp90
Już wyrzuciłem ;/ Tzn spadł mi gdzieś i go nie szukałem, bo myślę sobie - mam w zestawie nowy. Był tam jeden o-ring ale były dwa różne simmeringi (jeden z kołnierzem - taki jak idzie pod dzwigienkę i drugi, którego nie mogłem nigdzie dopasować). Do tłoczka wszystko pasowało, uszczelniacz pomiędzy korpusem, a tłoczkiem również bardzo spasowany (ciężko ruszyć tłoczkiem), a ten o-ring kicha :P
No ale nic, w weekend rozbiorę może ponownie i się zobaczy ;) Wrzucę ewentualnie, jeśli już do czegoś dojdę, wymiary na przyszłość ;)