regeneracja zaciskow tył
: czw mar 12, 2015 18:36
To już nie wiem, może trafiłem na złe zestawy. Ogólnie zauważyłem, że są dwa zestawy dla zacisku 38 mm D4083 i D4468. Mi podali ten pierwszy może w tym jest problem.
Dużo większy ten o-ring dawać mimo, że ośka jest gładka? Na ośce ma być na ciasno i na ciasno ma być w otworze tak?
Rozumiem, że po zabezpieczeniu Segerem regulatora nie ma możliwości pracy "góra-dół" więc jego wysokość/grubość nie ma większego znaczenia, aby go ścisnąć - dobrze rozumiem![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wiem, jestem leniwy mógłbym sobie pomierzyć itp, ale jak wspomniałem wolałbym mieć kogoś konkretny wymiar niż testować samemu![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Co dziwne, zacisk przez pierwsze hamowania był ok, dopiero po nocy puścił ;/
Dużo większy ten o-ring dawać mimo, że ośka jest gładka? Na ośce ma być na ciasno i na ciasno ma być w otworze tak?
Rozumiem, że po zabezpieczeniu Segerem regulatora nie ma możliwości pracy "góra-dół" więc jego wysokość/grubość nie ma większego znaczenia, aby go ścisnąć - dobrze rozumiem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wiem, jestem leniwy mógłbym sobie pomierzyć itp, ale jak wspomniałem wolałbym mieć kogoś konkretny wymiar niż testować samemu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Co dziwne, zacisk przez pierwsze hamowania był ok, dopiero po nocy puścił ;/