[mk4] Zerwany gwint w jarzmie przód...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Zerwany gwint w jarzmie przód...
Siemka.. zerwałem dziś przy wymianie klocków gwint w dolnym mocowaniu tulejki prowadzącej zacisk. I pytanie w związku z tym, jak to ogarniać by na następny raz nie zerwać gwintu.. (jarzma już drugie zakupiłem, bo nie jestem fanem helicoli itp przy hamulcach). Ostatnio wkręcałem to weszło ładnie, dziś kręce i *#cenzura#* to strzelił. Czy po prostu przed następna wymianą przeczyścić to porzadnie powietrzem plus jakiś penetrator, czy wjechać tam gwintownikiem? (tam jest M9x1.25?)
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
[mk4] Re: Zerwany gwint w jarzmie przód...
śruba wystaje po wkręceniu z drugiej strony przed wykręceniem siknąć wd i pójdzie druga sprawa te śruby dokręca się z czuciem a nie ile idzie potem są takie cyrki z zerwanym gwintem lub wyrobiony łepek od klucza
[mk4] Re: Zerwany gwint w jarzmie przód...
Daj stary trzpień tokarzowi niech dorobi taki sam tylko z gwintem M10. Jarzmo przegwintujesz też na ten rozmiar i będzie ok. Możesz też rozwiercić i wcisnąć nitonakrętkę z gwintem m10.
[mk4] Re: Zerwany gwint w jarzmie przód...
znaczy się jarzma już nowe idą, po prostu chciałbym uniknąć takiej sytuacji w przyszłości
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości