Witam, podzielę się moim problemem z hamulcami, Vw Golf 3 1.4 ABD 60KM rok1994 Pb+Lpg bez abs z tyłu bembny z korektorem siły hamowania na belce, pedał na postoju był twardy u samej góry nie schodził w dół po dłuższym przytrzymaniu, klocki przód ,tył szczęki i cylinderki nowe, mała różnica hamowania między stroną lewą i prawą (przód tył) stacja diagnostyczna wyszło przy przeglądzie, podczas jazdy trzeba było się natrudzić mega mocno wciskając pedał hamulca by koła się zablokowały w miejscu, wymieniony płyn na nowy w całym układzie - nie pomogło
![ass :ass:](./images/smilies/ass.gif)
, wymieniłem pompę hamulcową na nową i tu było dużo dużo lepiej
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
pedał podczas jazdy jest delikatny płynie chodzi i hamulce hamowały dobrze, ale mało mi było wymieniłem stare stalowe przewody które były pordzewiałe
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
, a także przewody elastyczne które były chyba od nowości
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
, odpowietrzenie układu i hamulce są takie ze trochę przycisnę i opony piszczą, ciężko się przyzwyczaić
![bylo :bylo:](./images/smilies/bylo.gif)
Stara pompa hamulcowa nie miała wytartej powierzchni której czuć pod palcem ale po zaświeceniu latarką do środka sekcje bliżej serwa nosiły ślady mocnego tarcia tłoczyska o obudowę efekt luźne tłoczysko w obudowie, raczej nie pomogły by nowe gumki
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
a nowa pompa koszt 145zł więc nie ma tragedii a hamulce teraz są super
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
pozdrawiam