Swap hamulców z 280 na 288

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamillionaire
Forum Master
Forum Master
Posty: 1033
Rejestracja: sob wrz 01, 2007 23:22
Lokalizacja: SZCZECIN,TRZCIANKA
Kontakt:

Swap hamulców z 280 na 288

Post autor: kamillionaire » pt sty 16, 2015 00:47

Witam pytam Panów w temacie.
Mam golfa 4 kombi 05r 1,9tdi 101ps.Czy jest sens zakladać do niego hamulce z 2.3 v5 288.
Pytam bo za jaki czas chce wsadzac ASZ ale jeśli nawet tego nie zrobie czy jest to gra warta zachodu?


Sprzedam Skrzynie 1,6 16v z 98r przebieg 210tys.
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Swap hamulców mk4

Post autor: Kamel » pt sty 16, 2015 11:05

kamillionaire jeśli masz się bawić w 288 mm, co niesie za sobą również wymianę zwrotnic to wydaje mi się, że lepiej od razu iść w 312 mm.
Tarcze i klocki cenowo podobnie, zmianyh identyczne, a hamowanie jednak troszkę lepsze.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Swap hamulców mk4

Post autor: piotrek233 » pt sty 16, 2015 14:20

312 generują większe koszty tzn. koła minimum 16 cali.



Awatar użytkownika
kamillionaire
Forum Master
Forum Master
Posty: 1033
Rejestracja: sob wrz 01, 2007 23:22
Lokalizacja: SZCZECIN,TRZCIANKA
Kontakt:

Swap hamulców z 280 na 288

Post autor: kamillionaire » pt sty 16, 2015 21:58

A powiedzcie jakie mam w standardzie w mk4 moim??
A zestaw mam za free ogulnie


Sprzedam Skrzynie 1,6 16v z 98r przebieg 210tys.
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132

Awatar użytkownika
ROBAL_26
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza

Swap hamulców z 280 na 288

Post autor: ROBAL_26 » pt sty 16, 2015 22:09

kamillionaire, robiąc swap hebli poprawisz sobie hamulce i co najważniejsze wyeliminujesz efekt krzywienia się tarcz ,co jest częstą przypadłością 280-tek :bigok:


Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM

Awatar użytkownika
tasior87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:58
Lokalizacja: Jarosław

Swap hamulców z 280 na 288

Post autor: tasior87 » sob sty 17, 2015 21:19

ROBAL_26 pisze:i co najważniejsze wyeliminujesz efekt krzywienia się tarcz ,co jest częstą przypadłością 280-tek
Dokładnie tak jak kolega pisze. Sam miesiąc temu kupiłem nowe tarcze 280. Po tygodniu już były pokrzywione. Zastanawiałem się właśnie czy idzie włożyć 288 ale kolega kamel rozwiał moje wątpliwości :banghead: Jak masz możliwość zmiany przynajmniej na 288 to rób to bez zastanowienia. Tarcza ma już 3mm większą grubość.


Obrazek
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ !!!!!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ!

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Swap hamulców z 280 na 288

Post autor: Tominator » pn mar 09, 2015 00:54

Proponuje nie bawic sie w 288 tylko od razu montowac 312, roznica miedzy 288, a 312mm jest ogromna, wiec od 280tki i to na 22mm bedzie jeszcze wieksza. Problem z malymi tarczami jest taki ze sie 2 x szybciej zuzywaja, wiec to zadna ekonomia kupic tanie tarcze 280x22 bo takie wytrzymuja max 60 tys, 312x25 polatasz spokojnie 100 tys km a koszt nie jest taki duzy, za 120-150zl mozna kupic dobre gladkie tacze 312x25. Niestety jezeli masz w serii 280x22 to wymiana jest troche kosztowniejsza bo nie tylko samo jarzmo, ale bylo juz na forum o tym z 1mln razy. :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości