tył nie hamuje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
tył nie hamuje
a więc urwały mi sie rurki przy wymianie tulei w tylniej belce.. wyżuciłem stary korektor siły hamowania bo i tak był martwy i nowe rurki od pompy pociągnęłem aż do kół . (cylinderki działają) nie mogłem odpowietrrzyć tyłu tzn nawet płyn nie chciał ruszyć rurkami okazało się że pierwsza sekcja pompy nie daje a rurki podłączyłem równolegle tył na pierwszą sekcje a w moim golfie drugim dawcy zauważyłem ze rurki podłącza się na krzyż. podłączyłem na krzyż i prawe tylne koło udało się odpowietrzyć. nadal nie szedł płyn do lewego. wykręciłem pompe s starego golfa i zauważyłem ze ma krótrzy ten ''trzpień''_ na tamtej pompuie udało się odpowietrzyć wszystko ale pedał reaguje bardzo głęboko i tylne koła nawet się nie chcą zatrzymać. a a jak sprawdziłem moją pompe to okazało się że pompuje normalnie na dwie sekcje. myśle że głęboki pedał to wina krótszego trzpienia pompy. ale jak wciskam kilka krotnie pedał to obroty silnika spadają z około1000 na 500 czy to prawidłowe czy to wina serwa. stary golf to 90r 1,6zwykły diesel a mój 91r 1,6b dlaczego pompy są inne
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
tył nie hamuje
już wiem co jest. Wine ma pompa bo traci ciśnienie po odpaleniu włożyłem ją spowrotem i hamuje tylko prawe przednie koło. chcę włożyć serwo z 1,6d czy będzie pasowało? serwa z diesla i benzyny są takie same?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
tył nie hamuje
Będzie pasowało. Ogólnie w mk2 są dwie wielkości serwa 7 i 9" jedno jest zamienne z drugim.tabaluga mk2 pisze:chcę włożyć serwo z 1,6d czy będzie pasowało? serwa z diesla i benzyny są takie same?
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
tył nie hamuje
ale to od diesla jest mniejsze o połowe prawie. moge wstawic? to bedzie miało wpływa na obroty silnika? bo wąż z serwa jest podłączony do gaźnika czy gdzieś tam w kolektor ...
Dodam że pompa w starego golfa wymiarami przypomina moją i powinna działać identycznie ale i tak pedał hamulca zaczyna brać przy samej podłodze;/ ciężko się tak jeździ bo ma sie wrażenie ze hamulców nie ma. słyszałem że jak wyżuca się kotrektor hamowania to wstawia się inne cylinderki może to prawda?
Dodam że pompa w starego golfa wymiarami przypomina moją i powinna działać identycznie ale i tak pedał hamulca zaczyna brać przy samej podłodze;/ ciężko się tak jeździ bo ma sie wrażenie ze hamulców nie ma. słyszałem że jak wyżuca się kotrektor hamowania to wstawia się inne cylinderki może to prawda?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
tył nie hamuje
Jak napisałem wyżej, są dwie średnice serwa. Na tym mniejszym będziesz musiał mocniej naciskać na pedał hamulca. Nie będzie to miało wpływu na obroty silnika. Prawdą jest że są inne cylinderki jeżeli nie ma korektora, wtedy są o mniejszej średnicy. Na razie nie zmieniaj cylinderków. Poskładaj wszystko i pojeździj trochę, jeżeli zauważysz że tylne koła blokują się wcześniej niż przednie to wtedy zmień cylinderki na mniejsze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości