Zacisk hamulacowy asz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zacisk hamulacowy asz
Witam wszystkich serdecznie!
Pacjent : VW Bora 1.9 tdi ASZ 131km 310 nm , 2003r. , sedan.
Moj problem polega na tym ze od jakiegos czasu prawy zacisk tyl mi sie blokuje , byl tyle razy czyszczony i dupka... myslalem pozniej ze to reczny bo po przeczyszczeniu byl szytywny a jak juz sie zblokowal zacisk to byl luz 2 zabki i byl miekki przy zaciaganiu ale tonie to , przeczyscilem autko mialo dynamike niesamowita , 3malo sie drogi , reczny dalej sztywny a kolo dalej sie blokuje , lewe tylne tylko delikatnie , minimalnie , je przeczyszcze i bedzie 100% sprawne ale prawe... ciagle sie zapieka. Ostatnio (dzisiaj) jak zrobilem i myslalem wlasnie ze to tenreczny psuje , jade i nagle slysze chrobotanie , stukanie metaliczne , se mysle o kurde takjakby sprzodu a to jednak z tylu... miesiac temu nowe tarcze i klocki ate ;( jakosc hamowania 1 klasa inie chce ich stracic , wczesniejsza tarcza tyl prawa popekala przez ten blokujacy sie zacisk.
Wiec do rzeczy , chyba nici z regeneracji , bo jak sie zablokuje wytarczy postukac gdzie niegdzie i juz chodzi zacisk tak jak powinien , przeczysci sie i z kazdym dotknieciem hamulca coraz gorzej , a jak juz delikatnie zlapie i zacznie sie zapiekac zaraz blokada kola prawie na maxa i koniec ;(
Sluchajcie mam za prawie darmo w stanie idealnym zaciski od BORY 1.9 tdi silnik : AGR (90km)
Moja borka to 1.9 tdi ASZ (130km)
Bedzie pasowac? Bo z tego co widzialem na wszystkich stronach i na allegro zaciski do bory (tyl bynajmniej) jest kazdy taki sam ale nigdzie nie pisze ze do mego silnika , prosze o pomoc. Napewno ta 90 konna borka ma ASR ale czy ESP tego nie wiem , mniejsza o wieksze z asr i tak wystarczy poniewaz z tylu przez esp jest uzywany abs )
JEst okazja kupic za poldarmo tylko ze trzeba kawalek podjechac (przy okazji byl zakupil od tej borki wiecej czesci .
P.S. Jak uwazacie ile taka bora w sedanie moze wazyc taka jak moja? Ku zdziwieniu z full bakiem , bez zadnych balastow w srodku i pasazerow tylko z kolem zapasowym w bagazniku , wazy 1620 ~ , jakim cudem? Szukalem przyczyny w calu wczesniej z moca , bo 130 asz golfik malutki 3 drzwiowy na prostej robil ze mna co chcial ;( ale bedac na hamowni , z ciekawosci po naprawie turbo , przez zla regeneracje , wyszlo ze mam bardzo zdrowa i dobra serie.
Pacjent : VW Bora 1.9 tdi ASZ 131km 310 nm , 2003r. , sedan.
Moj problem polega na tym ze od jakiegos czasu prawy zacisk tyl mi sie blokuje , byl tyle razy czyszczony i dupka... myslalem pozniej ze to reczny bo po przeczyszczeniu byl szytywny a jak juz sie zblokowal zacisk to byl luz 2 zabki i byl miekki przy zaciaganiu ale tonie to , przeczyscilem autko mialo dynamike niesamowita , 3malo sie drogi , reczny dalej sztywny a kolo dalej sie blokuje , lewe tylne tylko delikatnie , minimalnie , je przeczyszcze i bedzie 100% sprawne ale prawe... ciagle sie zapieka. Ostatnio (dzisiaj) jak zrobilem i myslalem wlasnie ze to tenreczny psuje , jade i nagle slysze chrobotanie , stukanie metaliczne , se mysle o kurde takjakby sprzodu a to jednak z tylu... miesiac temu nowe tarcze i klocki ate ;( jakosc hamowania 1 klasa inie chce ich stracic , wczesniejsza tarcza tyl prawa popekala przez ten blokujacy sie zacisk.
Wiec do rzeczy , chyba nici z regeneracji , bo jak sie zablokuje wytarczy postukac gdzie niegdzie i juz chodzi zacisk tak jak powinien , przeczysci sie i z kazdym dotknieciem hamulca coraz gorzej , a jak juz delikatnie zlapie i zacznie sie zapiekac zaraz blokada kola prawie na maxa i koniec ;(
Sluchajcie mam za prawie darmo w stanie idealnym zaciski od BORY 1.9 tdi silnik : AGR (90km)
Moja borka to 1.9 tdi ASZ (130km)
Bedzie pasowac? Bo z tego co widzialem na wszystkich stronach i na allegro zaciski do bory (tyl bynajmniej) jest kazdy taki sam ale nigdzie nie pisze ze do mego silnika , prosze o pomoc. Napewno ta 90 konna borka ma ASR ale czy ESP tego nie wiem , mniejsza o wieksze z asr i tak wystarczy poniewaz z tylu przez esp jest uzywany abs )
JEst okazja kupic za poldarmo tylko ze trzeba kawalek podjechac (przy okazji byl zakupil od tej borki wiecej czesci .
P.S. Jak uwazacie ile taka bora w sedanie moze wazyc taka jak moja? Ku zdziwieniu z full bakiem , bez zadnych balastow w srodku i pasazerow tylko z kolem zapasowym w bagazniku , wazy 1620 ~ , jakim cudem? Szukalem przyczyny w calu wczesniej z moca , bo 130 asz golfik malutki 3 drzwiowy na prostej robil ze mna co chcial ;( ale bedac na hamowni , z ciekawosci po naprawie turbo , przez zla regeneracje , wyszlo ze mam bardzo zdrowa i dobra serie.
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Zacisk hamulacowy asz
u mnie tez co jakis czas blokuje prawy tylni zacisk, reczny dziala dobrze, lekko pracuje, odbija,linka nowa, tloczek wyciagalem wczoraj, czyscilem przesmarowalem zlozylem, odbija, lekko pracuje, klocki w jarzmie luzno leza, po poskladaniu i zahamowaniu zaczyna trzymac, grzeje sie bardzo mocno
podobny temat z prawym tylnim zaciskiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=430050" onclick="window.open(this.href);return false;
podobny temat z prawym tylnim zaciskiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=430050" onclick="window.open(this.href);return false;
Zacisk hamulacowy asz
glowne moje pytanie to bylo : czy zacisk z agr bedzie pasowal do asz ale chyba kupie jak nie to trudno
- kamil_leon
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz maja 12, 2013 20:54
- Lokalizacja: Warszawa WJ
- Kontakt:
Zacisk hamulacowy asz
wazylem na wadze w bialymstoku w duzym zakladzie i dobrym. Podobno kiedys ta borka jezdzila nie wiadomo gdzie po niemczech (torach) i jest dociazana czyms tam czyms tam czy krata jest dospawana ? Waga + , - 70 km wiec dajmy na to 1550 to dobrze jest , te wersje z takim wyposarzeniem waza 1447 ale czy z kolem zapasowym i czy z full bakiem to nie wiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości