Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
http://tablica.pl/oferta/vw-corrado-na- ... 39O1h.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Odgrzeje trochę kotleta by nie zakładać nowego tematu. Mam w swoim mk3 TDI 1Z hamulce zwykłe niewentylowane, rozstaw śrub 4x100 i teraz mam pytanie czy żeby założyć tarcze 280 wystarczy zmienić jarzma i zaciski? Czy zwrotnice też? Pozdrawiam
Re: Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
sorki za troche OT ale po co ci takie hamulce do silnika 1.3 ? bedzie coś wiekszego tzn silnik mocniejszy ? bo inaczej to sie dużo mija z celem i wystraczy zamontować zaciski MK II i tarcze wentylowane i hamulce masz super.Semi1 pisze:Witam,
Noszę się z zamiarem swapu hamulców na 280mm i montażem systemu ABS, tylko tu bym chciał trochę za chytrzyć i odłożyć montaż ABS w czasie, żeby nie wydać od razu dużo kasy. Na początek pewnie będę musiał nabyć zwrotnice z miejscem na czujnik i piasty z ABS (od jakich aut na 100% będą tu pasowały?) czy można je zamontować z tymi pierścieniami od abs i tak jeździć a czujniki dopiero jak będzie pompa i cała reszta i nic się nie popsuje?
Zwrotnica, piasta, jarzma i zaciski od jakich aut będą pasować tak bez przeróbek, tarcze mam aktualnie 239 jak założę 280 i nowe piasty to wtedy jakiej grubości klocki do tarcz żeby się zmieściły w zacisk hamulcowy?
Serdecznie Pozdrawiam
sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Czyli nikt nigdy tego nie przypasował, że mi nie podpowie czy jest opcja czy jej nie ma?
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
siti07, Wystarczy jak zmienisz same jarzmo i zacisk. Zwrotnica jest taka sama. Jarzmo + zacisck od G60 lub audi b4 90 v6 wszystko pasuje. pozdro
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Ok wielkie dzięki za odpowiedz bo tarcze rozumiem, że będą pasowały od G60?? a skoro tarcze by pasowąły od G60 a są takie same jak w ibizie II czyli zaciski od ibizy II też podejdą?
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
od G60 na pewno a czy od ibizy to nie wiem bo bo nie widziałem nie rozbierałem ale pewnie to samo
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
No to w takim razie kompletowanie przez zimę i na wiosnę zakładanie tylko tak patrze po wymiarach tarcz i moje są jakby bardziej schowane na zwrotnice no ale to już chyba kwestia jak jest zacisk z jarzmem umiejscowiony
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Co do hamulców 280mm od ibizy/cordoby 6k pasują od ABFa rozstaw śrub 4x100 lub niektóre tdi 110 też takie miały.
Zaciski i jarzma przymieżałem kiedyś od audi A4 b5 tdi 90km pasują pod tą tarcze lecz trzeba by było jakieś wężyki hamulcowe inne do tych zacisków.
Semi1, napisał że jak się ma felge 15 to taki zestaw się napewno zmieści. Też tak myślałem dopuki nie przymierzyłem wszystiego u mnie felga 15 a zacisk się nie zmieścił. Od tamtej pory poddałem się z tarczami 280mm bo nie bede zmieniał felg, a nowe tarcze leżą gdzieś w garażu...
Co do ABSu wegdług mnie najlepiej założyc pompe zintegrowaną sterownkiem od nowszych mk3, ibizy/cordoby 6k wraz z orginalną wiażką i gotowe.
Zaciski i jarzma przymieżałem kiedyś od audi A4 b5 tdi 90km pasują pod tą tarcze lecz trzeba by było jakieś wężyki hamulcowe inne do tych zacisków.
Semi1, napisał że jak się ma felge 15 to taki zestaw się napewno zmieści. Też tak myślałem dopuki nie przymierzyłem wszystiego u mnie felga 15 a zacisk się nie zmieścił. Od tamtej pory poddałem się z tarczami 280mm bo nie bede zmieniał felg, a nowe tarcze leżą gdzieś w garażu...
Co do ABSu wegdług mnie najlepiej założyc pompe zintegrowaną sterownkiem od nowszych mk3, ibizy/cordoby 6k wraz z orginalną wiażką i gotowe.
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
CZy zwrotnice i tylna belka z mk3 gti podejdzie do mk2 zwykłej wersji bez abs? i
Re: Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Tył podejdzie bez problemu , z tym , że belka z mk3 jest szersza 2cm na stronę , czyli jest ogólnie szersza 4cm.Arkinis pisze:CZy zwrotnice i tylna belka z mk3 gti podejdzie do mk2 zwykłej wersji bez abs? i
Z przodem nie będzie już tak łatwo . W mk2 były dwa rodzaje sworzni wahacza i wszystkie modele do 8/1987mają 17mm , a nowsze-do końca produkcji mają 19mm, . Jeśli koniecznie chcesz zwrotnicę z mk3 GTI/VR6 to od razu do wymiany będą wahacze (bo sworznie są inne i inne łączniki stabilizatorów) , stabilizator i nie jestem pewny czy drążki i końcówki drązków pod zwrotnice GTI/VR6 nie były inne.
A i jeszcze przegub od strony koła w mk2 ma 22 zęby , a w mk3 GTI/VR6 jest 36 zębów (od strony półosi obie mają 30 zębów , więc na półoś powinny obie pasować ) , więc albo trzeba będzie przeguby zmienić , albo piasty na mk2 4x100 w zwrotnicę mk3.
Nie lepiej kupić na przód zwrotnice od 256 z mk2 GTI ? ( z tyłu czopy są takie same , zmienia się tylko tarcze z 4x100-5x100 i odwrotnie , to do nich przykręca się koło) , a jak już Ci zależy na większych hamulcach , to można dokupić same jarzmo i zacisk z mk3 GTI/VR6 pod 280 (bo są szersze) i założyć do zwrotnicy 256.
Jest zdecydowanie mniej roboty
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Z tyłu mam bebny tarcze na tył to miały by być z mk 2 gti?
Golf 91 rok silnik 1Z trudno już dostać zwrotnice z mk 2 gti w tym problem
Golf 91 rok silnik 1Z trudno już dostać zwrotnice z mk 2 gti w tym problem
Re: Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Akurat zwrotnica razem z zaciskiem i tarczą jest teraz dostępna pytanie jaki przegub do tego?
Obecnie z tyłu mam bębny jaką najprostszą drogą pujść żęby zmienić na tarcze?
Golf 91 rok silnik 1Z
Obecnie z tyłu mam bębny jaką najprostszą drogą pujść żęby zmienić na tarcze?
Golf 91 rok silnik 1Z
Zmiana piast pod ABS i na tarcze 280mm
Tak , tylne tarcze z mk2 226mm . Tarcza z mk2 i mk3 ma te same łożyska , różnią się tylko rozstawem ( mk2 GTI 4x100 , mk3 GTI/VR6 5x100 ) i bez problemu założysz na czop z trójki tarcze z mk2 - oczywiście musisz mieć czopy pod tarczę , żeby założyć jarzma i zaciski
Jak chcesz , to dam Ci namiar na kolesia co ma przednie zwrotnice z mk2 GTI za 150 zł za L+P.
Całość zdemontowana z auta , ale masz wszystko ( zwrotnice , piasty , jarzma , zaciski i tarcze , osłony ).
Sam od tego samego kolesia kupiłem taki sam kpl za 150zł , fakt , że w zaciskach do wymiany uszczelnienia , ale i tak bym to robił jak już swap-uje hamulce z GTI i wydaje mi się , że to dość okazyjna cena.
I tak bardziej opłaca się kupić ten kpl za 150zł niż kupić z mk3 GTI/VR6 i bawić się w przeróbki-o kosztach już nie wspomnę...
Jak chcesz , to dam Ci namiar na kolesia co ma przednie zwrotnice z mk2 GTI za 150 zł za L+P.
Całość zdemontowana z auta , ale masz wszystko ( zwrotnice , piasty , jarzma , zaciski i tarcze , osłony ).
Sam od tego samego kolesia kupiłem taki sam kpl za 150zł , fakt , że w zaciskach do wymiany uszczelnienia , ale i tak bym to robił jak już swap-uje hamulce z GTI i wydaje mi się , że to dość okazyjna cena.
I tak bardziej opłaca się kupić ten kpl za 150zł niż kupić z mk3 GTI/VR6 i bawić się w przeróbki-o kosztach już nie wspomnę...
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość