Witam mam taki problem od pewnego czasu zauważyłem, że przedni prawy zacisk blokuje się mianowicie trzyma koło. Sytułacja jest o tyle nieciekawa, że przy wiekszej predkości ok 120 auto wpada w delikatne wibracje przy hamowaniu. Więc ściągłem koło wyciągłem zacisk przeczyściłem prowadnice nasmarowałem popukałem w zacisk młotkiem i jakiś czas było okej po czym problem się ponownie pojawił. Zauważyłem również, że guma osłaniająca tłoczek jest przecięta z jednej strony. Chciałbym to naprawić jakimś zestawem naprawczym tyle że nie wiem w jaki sposób rozebrać zacisk jak zablokować wężyk żeby płyn nie wyleciał i jka go rozkręcić żeby założyc ta gumę. Fajnie by było jak by była jakaś foto porada, Szukałem ale wszystkie są o tylnych zaciskach. Pozdrawiam.
Auto to Golf V 1.9 2004r 5D Silnik BKC
Blokujący się zacisk z przodu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Blokujący się zacisk z przodu
Jesli chodzi o wymiane gumki to tak jak w tylnych zaciskach z ta różnice że tłoczka z przodu sie nie wkreca.Poprostu go wciskasz .
jesli chodzi o plyn czyli jego wyciek to poprostu wystarczy wcisnac delikatnie hamulec i płyn nie bedzie uciekał.
A tłoczek po zdjeciu zacisku poprostu wypchnij pedałem hamulca.
jesli chodzi o plyn czyli jego wyciek to poprostu wystarczy wcisnac delikatnie hamulec i płyn nie bedzie uciekał.
A tłoczek po zdjeciu zacisku poprostu wypchnij pedałem hamulca.
Blokujący się zacisk z przodu
a pozniej normalnie da siego wcisnąc jakims sprzetem do tego stworzonym. Wielkie dzieki za pomoc i dobre rady. Zacnie:)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Blokujący się zacisk z przodu
Masz odpowiedź.Wilgoć dostała się na tłoczek i ten zaczął korodować.Dodatkowo piasek także mógł zatrzeć tłoczek w zacisku.olej_87 pisze:guma osłaniająca tłoczek jest przecięta z jednej strony
Zdemontować,rozebrać,wyczyścić,przesmarować pastą do zacisków,złożyć z nowymi uszczelkami.
Jeżeli w tłoczku będą wżery,należy go wymienić.
Blokujący się zacisk z przodu
Patrząc na cenę zacisków używanych to ja pewnie kupiłbym drugi, sprawny...
Przy demontażu zaciśnij czymś wężyk aby nie ciekł płyn. Po wszystkim oczywiście odpowietrzenie a najlepiej wymiana całego płynu z rozpędu jak dawno nie był wymieniany.
Przy demontażu zaciśnij czymś wężyk aby nie ciekł płyn. Po wszystkim oczywiście odpowietrzenie a najlepiej wymiana całego płynu z rozpędu jak dawno nie był wymieniany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości