Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: Johnatan » pn lip 30, 2012 06:37

zamontowalem korektor hamowanie.. zasilanie dałem do góry a zaciski na dole.. Koła nadal sie z tyłu blokują.. Mam glebe -60 wiec uznałem ze korektor jest oszukany wiec zrbiłem szybki tuning. korektor był maksymalnie zamkniety na glebie. a teraz jest trochę itwarty, jednak koła się nadal blokują.. blokuje tyła prdzodu w ogóle... Teraz mam odczucie że tył mi nie puszcza hamulca.. jak ruszam to to czuje i w ogóle auto mi słabo idzie... fele są zimne to az tak mocno nie hamują... Co zrobić...? Rozebrałem korektor.. są tam dwa pręciki i one chodzą gładko...


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: jhosef » pn lip 30, 2012 08:56

antekswirol pisze:jamialem przypadek ze ten koletor padł wkażdym bądz razie ominołem go i hamulce żyleta :)
Powodzenia jak kiedyś zacznie wyprzedzać Cię przód...



Awatar użytkownika
antekswirol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
Lokalizacja: JANTAR
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: antekswirol » pn lip 30, 2012 14:58

w przypadku bembnów to nie robi różnicy bo na 100% nie maja one takiej sprawności jak hamulce tarczowe i nie powinno wyprzedzać przodu. W niekturych autach nie ma wogóle kolektora i z tyłu sa tarcze np u mnie i nie mam tego problemu nawet na lodzie (sprawdzałem)


Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: jhosef » pn lip 30, 2012 17:01

antekswirol pisze:w przypadku bembnów to nie robi różnicy bo na 100% nie maja one takiej sprawności jak hamulce tarczowe i nie powinno wyprzedzać przodu
To zaciągnij ręczny w zakręcie...Zobaczymy co się może stać.
antekswirol pisze: W niekturych autach nie ma wogóle kolektora i z tyłu sa tarcze np u mnie i nie mam tego problemu nawet na lodzie
Jeśli masz mk2 1,3 i tarcze z tyłu to było to przerabiane. Rzeczywiście w mk2 z 1,3 nie było korektora ale tylko jak były mniejsze bębny 180 mm. Różnica w mocy hamowania wystarczała.
Jak jest ABS też korektor nie jest potrzebny. O to aby nie blokowało dla pompa abs.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: Johnatan » śr sie 01, 2012 21:38

Alez oczywiscie ze korektor musi byc... Ja teraz z tym walcze bo po prostu przy awaryjnym hamowaniu jestescie wszyscy w czarnej dup.. Nie idzie zahamowac awaryjnie.. samochód momentalnie postawia się bokiem, tył wyprzedza przód.. Teraz zamontowałem korektor hamowania i powiedzcie mi jak to wygegulować... jak miałem korektor na maxa otwarty to tylne prawy zacisk sie zablkowował i wciąz hamował... teraz go przymknąłem i odblokowało zacisk.. Mam tez problem z wbiciem tłoczka w zacisk... sciskiem stolarskim go sciskam i okręcam tłoczek a on sie chowa i staje w miejscu.. braknie mi z 2-3mm na zamontowanie nowych klocków z czego mam 1 klocek stary na tym zacisku... Zacisk regenerowałem i chodzą igła... z przodu mam stare klocki ale mają jeszcze mięcho... Za dnia planuje SWAP piast, tarcz i moze zacisków audi A4.. Chce mieć z przodu ori 5x112 zebym sie miescił bez dystansów... piasty są podobne... lekka obróbka na tokarni, przeguby zewnetrzene audi, półosie spawane i powinno psować.. zobacyzmy jak w praktyce.. jak zaciski nie bedą pasowały na mocowania a dokładnie prowadnice to planuje przetoczyć tarcze do takiego rozmiaru zeby pasowały na ori zacisk mk2 na wentylowane tarcze, co wy na to ? w tym sezonie mam swap na VR6 wiec zalezy m ina dobrych hamulcach z przodu...


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: jhosef » śr sie 01, 2012 21:50

Johnatan pisze:Teraz zamontowałem korektor hamowania i powiedzcie mi jak to wygegulować...
Prawidłowo powinno się wpiąć manometry przed i za korektor, odpowietrzyć taki ukłąd i wyregulować dzięki manometrom. W tej chwili nie powiem ale tył o połowe słabiej niż przód (do sprawdzenia w mądrych książkach). Niestety bez manometrów to metoda prób i błędów pozostaje.



Awatar użytkownika
RapStyle
I'm a Jetta Rider
I'm a Jetta Rider
Posty: 509
Rejestracja: śr sty 11, 2012 13:01

Re: Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: RapStyle » śr sie 01, 2012 23:06

Johnatan pisze:Alez oczywiscie ze korektor musi byc... Ja teraz z tym walcze bo po prostu przy awaryjnym hamowaniu jestescie wszyscy w czarnej dup.. Nie idzie zahamowac awaryjnie.. samochód momentalnie postawia się bokiem, tył wyprzedza przód.. Teraz zamontowałem korektor hamowania i powiedzcie mi jak to wygegulować... jak miałem korektor na maxa otwarty to tylne prawy zacisk sie zablkowował i wciąz hamował... teraz go przymknąłem i odblokowało zacisk.. Mam tez problem z wbiciem tłoczka w zacisk... sciskiem stolarskim go sciskam i okręcam tłoczek a on sie chowa i staje w miejscu.. braknie mi z 2-3mm na zamontowanie nowych klocków z czego mam 1 klocek stary na tym zacisku... Zacisk regenerowałem i chodzą igła... z przodu mam stare klocki ale mają jeszcze mięcho... Za dnia planuje SWAP piast, tarcz i moze zacisków audi A4.. Chce mieć z przodu ori 5x112 zebym sie miescił bez dystansów... piasty są podobne... lekka obróbka na tokarni, przeguby zewnetrzene audi, półosie spawane i powinno psować.. zobacyzmy jak w praktyce.. jak zaciski nie bedą pasowały na mocowania a dokładnie prowadnice to planuje przetoczyć tarcze do takiego rozmiaru zeby pasowały na ori zacisk mk2 na wentylowane tarcze, co wy na to ? w tym sezonie mam swap na VR6 wiec zalezy m ina dobrych hamulcach z przodu...
Wnicie tłoczka z tyłu nie jest łatwe. Trzeba mocno dociskać i w tym samym momencie kręcić tłoczkiem :)



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: kwadrat » wt sie 14, 2012 16:50

Koledzy odpowietrzyłem jeszcze raz układ i nic to nie dało. W ogóle przy odpowietrzaniu też się jakieś cyrki działy, np. pedał wpadał całkowicie w podłogę, dopiero jak odpaliłem było lepiej.
Ostatnio wiozłem komplet pasażerów i wydawało mi się że hamulce działają ok, tak jak powinny. Cały czas podejrzewam ten korektor. Jakieś podpowiedzi?


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
arek żet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: pt gru 17, 2010 18:01

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: arek żet » sob sie 18, 2012 10:39

posiadam komplet pompe i servo "ate"ori do opylenia stan ok



Awatar użytkownika
Specjal87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:15
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: Specjal87 » czw paź 18, 2012 09:38

Ja mam podobny problem, na włączonym silniku, hamulce powoli wpadają do środka. Odpowietrzyłem hamulce, fakt w lewym tylnym było troche powietrza, więc myślałem że to to.. ale niestety nie ma tak łatwo, problem się powtórzył a płyn ucieka mi w tempie ( zbiornik/dobę ). Sucho jest na pompie, sucho jest przy kołach, wiec pytanie którędy jeszcze może uciekać płyn.. pozdraawiam


[b]Moje Mk3[/b] ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310685

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: jhosef » czw paź 18, 2012 10:49

Specjal87, Musisz szukać, inaczej się nie dowiesz.
Dokładniej przejrzyj przewody hamulcowe, łącznie ze sztywnymi. Niestety z czasem one korodują. Może ciec korektor siły hamowania.
Trzeba szukać.



Awatar użytkownika
Specjal87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:15
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Co się dzieje z tym układem hamulcowym?

Post autor: Specjal87 » ndz paź 21, 2012 22:13

Musisz szukać, inaczej się nie dowiesz.
Dokładniej przejrzyj przewody hamulcowe, łącznie ze sztywnymi. Niestety z czasem one korodują. Może ciec korektor siły hamowania.
Trzeba szukać.


Oddałem auto do mechanika, okazało się że tłoczek na tylnym, prawym kole i przewód. Koszt 120 zł

Pozdrawiam.


[b]Moje Mk3[/b] ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310685

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości