Kevlar na ori tarcze sprzęgła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kevlar na ori tarcze sprzęgła
Witam, moje autko posiada silnik axr podkrecony do 135km i 312nm. Po jakimś czasie od chipa zaczęło się ślizgać sprzęgło na 4 i 5 biegu. Jeżeli auto jest zimne uslizg sprzęgła nie występuje ale jak już jest ciepłe to nie da się wykorzystać mocy. Podczas uslizgu obroty dość gwałtownie rosną do około 2600obr wskazówka stoi na tychze obrotach a auto wolniej przyspiesza. Koło dwumasowe w porządku, pomyślałem żeby obić oryginalną tarcze sprzęgła kevlarem. Robił ktoś taki zabieg? Uslizg sprzęgła nie będzie występował? Jednomasy nie chce ponieważ nie planuje więcej podnosić moc a i moja aktualna dwumasa jest w dobrym stanie. Z góry dzięki za odpowiedzi.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kevlar na ori tarcze sprzęgła
Do takiej mocy,wystarczy założyć ori sprzęgło,nie trzeba kevlaru. Oczywiście możesz nabić kevlarem za 150zł,ale zastanów się,jak długo wytrzyma Twój obecny docisk lub kolano. Docisk ma to do siebie,że im bardziej wypracowany,tym ciężej pracuje. Zamontujesz tarczę z kevlarem,a za pół roku znów będziesz zdejmował skrzynię,bo docisk padnie. Nie można też wykluczyć,że docisk już teraz ma dosyć i po części z jego winy dochodzi do uślizgów.log.ini pisze:silnik axr podkrecony do 135km i 312nm
Ja nabijałem kevlarem tarczę z ASZ,ale kultura jej pracy,zwłaszcza gdy silnik zimny,jest okropna. Ciężko jest ruszyć łagodnie. Auto przy ruszaniu potrafi zgasnąć. Strasznie szarpie.
Kevlar na ori tarcze sprzęgła
Po tym co piszesz chyba odpuszczę kewlar skoro oryginalne okładziny dadzą radę przy takim nm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości