Strona 1 z 1

1,3 kat z 90'

: pn paź 31, 2016 22:20
autor: Szopman
Witam.
Mam spory problem. Silnik w moim golfie 1,3 cl kat bardzo cierpi. Przeszedł już wiele prób naprawy. Od zdjęcia głowicy po wymianę czujnika temperatury i ciśnienia. Jednak objaw cały czas ten sam.
Problem z odpalaniem, czasami tylko na pych. Zwiększone spalanie - 8,5l. Przedostające się paliwo do oleju. Falujące obroty na zimno i najgorsze... Po 5 min silnik już zagrzany i z każdym kilometrem tylko bardziej przegrzewa.

Jestem z okolic Poznania i szukam kogoś kto wreszcie zreanimuje go. Względnie rady jak zaradzić czy czego żądać od mechanika.
Błagam pomóżcie!

1,3 kat z 90'

: pn paź 31, 2016 22:38
autor: dawidhorno10
sprawdzales kompresje ? obstawiam ze pierscienie juz slabe dlatego paliwo do oleju idzie...

1,3 kat z 90'

: pn paź 31, 2016 23:39
autor: Szopman
Dzięki za szybką odpowiedź.
Więc rok temu przy remoncie podobno pierścienie były robione. Co do tego nie mam pewności. Ale skoro mówisz że to może być wina to będzie trzeba raz jeszcze zrobić.

Część ludzi twierdzi że szklanki pękły. Nie wiem czy to ma sens?
A wymiana rozrządu i pomp oleju, paliwa czy wodnej ma sens? Wszystkie wskazówki się liczą. Chciałbym zachować oryginalny motor i wskrzesić w nim te stare konie.

1,3 kat z 90'

: wt gru 06, 2016 01:54
autor: kawowy19
najpierw kompresja.
potem można szukać w pompach itd

1,3 kat z 90'

: śr mar 08, 2017 17:48
autor: adi088
dokładnie ciśnienie na tłokach i dopiero coś można myśleć dalej
jeśli pierścienie były robione i wsadzone najtansze jakie mechanik znalazł to już może być po nich