Strona 1 z 1

Awaria dyfra golf MK2 <1.8 cyncro

: wt paź 18, 2016 22:21
autor: lotar77
Witam wszystkich kolegów. Mam pytanie do użytkowników SYNCRO. proszę o pomoc, padł mi dyfer w golfie z czego można dopasować takowy dyfer????, czytałem że niby z paska b3 albo z golfa mk3 ale nie mam pewności lub z innych aut ale nic konkretnego nie znalazłem. Może ktoś z was przerabiał taką awarie. dzięki z góry za odpowiedz. pozdrawiam

Awaria dyfra golf MK2 <1.8 cyncro

: wt paź 18, 2016 22:32
autor: darwaz
Ale co Ci padło w dyfrze? Bo może nie trzeba szukać nowego. Tak dyfer pasuje od passata i od golfa mk3.

Awaria dyfra golf MK2 <1.8 cyncro

: wt paź 18, 2016 23:46
autor: lotar77
Witaj kolego Darwaz. nie mogę dokładnie opisać awaria ponieważ jeszcze nie zdołałem wydostać dyferka z auta, objawy były takie że na zakrętach był głośny pojedynczy stukot, wyglądało to tak jakby mechanizm różnicowy nie odłączał koła które robi większe koło .(ciężko mi to opisać)i jeszcze jak zmostkowałem piny od czujnika biegu wstecznego to napęd działał, ale przestał. na razie tak błądzę czytam jakieś opisy ludzi i nie mogę znieść podobnej awarii na forach,no i na dodatek sam nie mam pojęcia ani doświadczenia z tymi napędami,pozdrawiam

Awaria dyfra golf MK2 <1.8 cyncro

: śr paź 19, 2016 00:19
autor: darwaz
Ale co to znaczy że napęd przestał działać? Nie przekazuje momentu na tylne koło? czy co nie działa?

Awaria dyfra golf MK2 <1.8 cyncro

: śr paź 19, 2016 08:22
autor: jhosef
Z mk3 aby nie od VR6 Syncro.

Awaria dyfra golf MK2 <1.8 cyncro

: pt paź 21, 2016 20:25
autor: lotar77
witam ponownie kolegów. tak jak mówisz kolego Darwaz nie przenosi mi napędu na tylne koła.a jak pisałem wcześniej na łukach waliło jakby na siłe sie mechanizm rozłączał . Ciężko mi to jakoś logicznie opisać. Myślałem ze to może wiskoza ale naprawdę jestem zielony w tych wynalazkach, a chciałem żeby to działało poprawnie, myślisz kolego że to może być też i wina wiskozy??

Awaria dyfra golf MK2 <1.8 cyncro

: pt paź 21, 2016 20:44
autor: darwaz
Ale skąd wiesz że nie masz napędu na tył? Jak to sprawdziłeś?
Mechanizm syncro nie ma rozłączenia do przodu. Ta gruszka czarna blokuje wolne koło co pozwala mechanizmowi działać do tyłu a jednocześnie nie blokować tylnych kół jak hamujesz jadąc do przodu. Nie ma takiej możliwości że się rozłączy napęd do przodu. Są 3 opcje nie przenoszenia mocy do przodu: Rozwalona wiskoza, pęknięte łożysko wolnego koła, urwane zęby. A to coś co Ci waliło na łukach to pewnie przesuwka która blokuje mechanizm w tył, jak się do końca nie cofnie to tak strzela.