Automat zalany do pełna olejem?
: czw cze 04, 2015 11:54
Witam wszystkich.
Pacjentem jest golfa 3 1.8 z automatem.
Automat jest uszkodzony.
Poprzedni właściciel powiedział, że po wymianie oleju stopniowo zaczęła się psuć skrzynia. Skrzynia na każdym ustawieniu ( nawet P i N ) była jakby połączona z silnikiem, po lekkim dodaniu gazu auto chce ruszyć. Jednak nawet mocno gazując nie daje rady jechać, nie zależnie od położenia dzwigni zmiany biegów ( D, 1, 2, 3).
Po sprawdzeniu oleju w skrzyni oczom ukazał się bardzo wysoki poziom oleju, ok 4-5 cm ponad max na bagnecie. Olej ściągnąłem do poziomu minimum.
Auto po odpaleniu auto ruszyło do przodu i to niezależnie od biegu, nawet na wstecznym do przodu jechało Jakby miało jeden bieg. Również na P jedzie do przodu.
Jestem bardzo ciekawy co jest zepsute, że są takie cyrki?
Czemu auto w każdej pozycji lewarka ma wbity jakby jeden bieg do przodu?
Będę rozbierał ten automat, by czegoś nowego się nauczyć, dla zabawy. Proszę bardzo o jakieś podpowiedzi, sugestie, itd
Pozdrawiam
Marecki
Pacjentem jest golfa 3 1.8 z automatem.
Automat jest uszkodzony.
Poprzedni właściciel powiedział, że po wymianie oleju stopniowo zaczęła się psuć skrzynia. Skrzynia na każdym ustawieniu ( nawet P i N ) była jakby połączona z silnikiem, po lekkim dodaniu gazu auto chce ruszyć. Jednak nawet mocno gazując nie daje rady jechać, nie zależnie od położenia dzwigni zmiany biegów ( D, 1, 2, 3).
Po sprawdzeniu oleju w skrzyni oczom ukazał się bardzo wysoki poziom oleju, ok 4-5 cm ponad max na bagnecie. Olej ściągnąłem do poziomu minimum.
Auto po odpaleniu auto ruszyło do przodu i to niezależnie od biegu, nawet na wstecznym do przodu jechało Jakby miało jeden bieg. Również na P jedzie do przodu.
Jestem bardzo ciekawy co jest zepsute, że są takie cyrki?
Czemu auto w każdej pozycji lewarka ma wbity jakby jeden bieg do przodu?
Będę rozbierał ten automat, by czegoś nowego się nauczyć, dla zabawy. Proszę bardzo o jakieś podpowiedzi, sugestie, itd
Pozdrawiam
Marecki