Zwiększenie rozstawu kół - zawias z mk3
: pt sty 23, 2015 22:34
Siemanko
Sporo jest informacji w różnych tematach ale chciałbym się upewnić że to co mam zagra bez problemu. Chcę zwiększyć rozstaw kół przedniej osi w MK2 i zmienić rozstaw śrub na 5x100.
W samochodzie jest skrzynia z CHYBA Passata B3 2.0 z flanszą 100mm (sprzęgło na linkę), zewnętrzny przegub jest na mały wieloklin 22 rowki.
Mam graty na taki setup: Sanki Mk2, wahacze Mk3 GTI (ABF), półosie te które są (najprawdopodoniej mk2 z flanszami 100mm), zmiana przegubów zewnętrznych na te z MK3 ABF na 36 rowków (mam takie), stabilizator mk3 GTI ABF (tu pytanie czy muszę zmienić "blaszki" w sankach do tego stabi? jedną blaszkę mam, drugą muszę jakoś zdobyć), drążki kierownicze mk3 GTI ABF, zwrotnice + piasty mk3 a heble to już inna sprawa
Czy to wszystko zagra bez problemu czy półosie z mk3 GTI ABF są niezbędne? Jedną półoś mam, więc zakup jednej nie będzie problemem.
Dzieki za odpowiedzi.
Sporo jest informacji w różnych tematach ale chciałbym się upewnić że to co mam zagra bez problemu. Chcę zwiększyć rozstaw kół przedniej osi w MK2 i zmienić rozstaw śrub na 5x100.
W samochodzie jest skrzynia z CHYBA Passata B3 2.0 z flanszą 100mm (sprzęgło na linkę), zewnętrzny przegub jest na mały wieloklin 22 rowki.
Mam graty na taki setup: Sanki Mk2, wahacze Mk3 GTI (ABF), półosie te które są (najprawdopodoniej mk2 z flanszami 100mm), zmiana przegubów zewnętrznych na te z MK3 ABF na 36 rowków (mam takie), stabilizator mk3 GTI ABF (tu pytanie czy muszę zmienić "blaszki" w sankach do tego stabi? jedną blaszkę mam, drugą muszę jakoś zdobyć), drążki kierownicze mk3 GTI ABF, zwrotnice + piasty mk3 a heble to już inna sprawa
Czy to wszystko zagra bez problemu czy półosie z mk3 GTI ABF są niezbędne? Jedną półoś mam, więc zakup jednej nie będzie problemem.
Dzieki za odpowiedzi.