1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Witam mam problem ze swoim sprzęgłem otóż silnik powyżej 3 tys obrotów łapie uślizg sprzęgła ( nie zawsze jednak zazwyczaj ) jest to już wyczuwalne od 3 tys aż do końca zakresu obrotów jednak sprzęgło zaczyna brać od połowy. Nie słyszę żadnych niepokojących odgłosów ze skrzyni czy też drgań jednak gdy leżałem pod autem zauważyłem lekki wyciek oleju między połączeniem skrzyni a bloku silnika dokładnie to z uszczelki. Szukam sprzęgła jednak do mojej wersji 180 konnej różne zestawy pasują i sam nie wiem co i jak. Czy może ktoś podać przykładowy zestaw na dwumasie oraz jednomasowym kole zamachowym wraz z ceną - ta opcja bardziej mnie interesuje gdyż ceny dwumasów są ogromne... Chociaż z tego co słyszałem to przejście z dwumasu na jednomas może w przyszłości wykończyć skrzynię biegów... Czy dobrą opcją byłaby wymiana samego kompletnego sprzęgła bez ruszania dwumasu gdyby okazał się dobry i jak go sprawdzić ?
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Skoro leje się z łączenia skrzyni z silnikiem to leje z uszczelniacza wału (tak sądzę) i możliwe, że leje po sprzęgle dlatego się ślizga.
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Co w takim wypadku ? mechanik zrzuca skrzynie robi uszczelniacze zalewa na nowo a co ze sprzęgłem i kołem zamachowym ? Dodam, że sprzęgło bierze mniej więcej od połowy biegi wchodzą miód malina. Nie słychać niepokojących dźwięków.
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Fastener, jak uda się domyć sprzęgło to będzie git, jak nie to trzeba będzie nowe. Wszystkiego się dowiesz po ściągnięciu skrzyni.
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Jaka cena uszczelnienia takiej ceny, bo trzeba sie przygotowac na ewentualną wymiane sprzegla. Jeszcze takie pytanie jak sprawdzic dwumas juz po sciagnieciu go ?
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Zaolejonej tarczy się ponownie nie zakłada. Na upartego można założyć samą nową tarczę jeśli przyczyną ślizgnia było zaolejenie. Ale jeśli tarcza zbliżała się do końca to nie ma co się szczypać. Cena roboty jest na tyle wysoka, że nie ma co jej powtarzać. Za zrzucenie skrzyni w Gd biorą 300 zł lekko. Z uszczelnieniami trochę więcej. Do tego uszczelniacze oraz nowe śruby do zamachu. Pytanie czy dwumas jest w stanie właściwym na złożenie ponownie na nim.
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Rozumiem,a co z tym dwumasem bo nie bardzo zrozumiałem wypowiedź wyżej - Jak sprawdzić czy dwumas nadaje się do ponownego założenia ?
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
No czy jest ok czy wymiana mu się należy.
Lektura:
http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... _pl_pl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Lektura:
http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... _pl_pl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
o ciekawa lektura, a słuchaj mógłbyś mi zapodać jakiś przykładowy zestaw na sztywnym kole dla 1.8T AUQ żeby to fajnie się trzymało - tak jakby po zrzuceniu skrzyni okazało się, że sprzęgło pada. Opłaca się regenerować dwumas ?
1.8T AUQ kończące się sprzęgło oraz wyciek ze skrzyni
Pomoże mi ktoś w doborze kompletnego sprzęgła do mojego silnika, bo nie mogę znaleźć konkretnej opcji. A co do dwumasu to gdyby mój się sypał opłaca się stosować regeneracje ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości