Witam,
Niedawno nabyłem Golfa V 1.9 tdi. Jako, że wczesniej jezdziłem dieslem tyle że sdi to zauważyłem, że na buja samochodem do przodu i do tyłu na wolnych obrotach i przy ponad 1tys dalej nie sprawdzałem. Czuć delikatne drgania/bujanie. Nie dzieje się to cały czas, buja z przerwami.Szczególnie odczuwalne jest to przy zejściu z obrotów do wolnych obrotów. Nie słychać nic nie pokojącego, auto na każdym biegu przyśpiesza bez problemu.
Druga sprawa, podczas wciskania sprzęgła czuć jego drgania.Podobno Vtki tak mają...podobno
Silnik 1.9 BLS z DPF
Buja samochodem na wolnych obrotach, drgania sprzęgła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Buja samochodem na wolnych obrotach, drgania sprzęgła
Obstawiam, że powoli kończy Ci się dwumas...
mówcie mi Puchacz.
Buja samochodem na wolnych obrotach, drgania sprzęgła
vanos320, uniwersalna odpowiedź na 3/4 problemów na tym forum. Zwłaszcza od ludzi którzy jeżdżą benzyną bez dwumasu.
stillo, drgania w trakcie wciskania sprzęgła to normalna przypadłość tych silników - w mk4 na nowym dwumasie jest tak samo, na nowym sztywnym też, i generalnie zawsze na niedociśniętym do końca sprzęgle pedał lekko drga i nie ma co się tym przejmować. Co do bujania - opcji jest dużo, ale pierwsze co mi przychodzi na myśl to silnik wachlujący dawką przez skopane wskazania przepływomierza - odepnij wtyczkę od niego (zaraz za filtrem powietrza) i przejedź się żeby ustalić czy ustało.
Ew. co zawsze powinno być zrobione na początku - podłącz się pod vag'a i odczytaj wszystkie błędy (i nie na zasadzie "były i usunąłem, tylko zapisz kody i przepisz je nam w celu diagnostyki)
stillo, drgania w trakcie wciskania sprzęgła to normalna przypadłość tych silników - w mk4 na nowym dwumasie jest tak samo, na nowym sztywnym też, i generalnie zawsze na niedociśniętym do końca sprzęgle pedał lekko drga i nie ma co się tym przejmować. Co do bujania - opcji jest dużo, ale pierwsze co mi przychodzi na myśl to silnik wachlujący dawką przez skopane wskazania przepływomierza - odepnij wtyczkę od niego (zaraz za filtrem powietrza) i przejedź się żeby ustalić czy ustało.
Ew. co zawsze powinno być zrobione na początku - podłącz się pod vag'a i odczytaj wszystkie błędy (i nie na zasadzie "były i usunąłem, tylko zapisz kody i przepisz je nam w celu diagnostyki)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Re: Buja samochodem na wolnych obrotach, drgania sprzęgła
odpiąłem kabel ale na postoju, wywalilo błąd silnika ale drgania nadal były, mozna je porównać do wiatru uderzającego o samochód.Shmatan pisze:vanos320, uniwersalna odpowiedź na 3/4 problemów na tym forum. Zwłaszcza od ludzi którzy jeżdżą benzyną bez dwumasu.
stillo, drgania w trakcie wciskania sprzęgła to normalna przypadłość tych silników - w mk4 na nowym dwumasie jest tak samo, na nowym sztywnym też, i generalnie zawsze na niedociśniętym do końca sprzęgle pedał lekko drga i nie ma co się tym przejmować. Co do bujania - opcji jest dużo, ale pierwsze co mi przychodzi na myśl to silnik wachlujący dawką przez skopane wskazania przepływomierza - odepnij wtyczkę od niego (zaraz za filtrem powietrza) i przejedź się żeby ustalić czy ustało.
Ew. co zawsze powinno być zrobione na początku - podłącz się pod vag'a i odczytaj wszystkie błędy (i nie na zasadzie "były i usunąłem, tylko zapisz kody i przepisz je nam w celu diagnostyki)
Błędy odczytałem i wyskoczył tylko błąd 005659 , ktory po wykasowaniu narazie nie wrócił.
Muszę coś z tym zrobić bo jest to wkur.....zające
bipy:
ddress 01: Engine (03G 906 021 QJ)
20:58:38 Group 013
-0.31 mg/str Inj. Quantity
0.02 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity
20:58:38 Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
20:58:38 Group 023
-38.0 (no units)
-37.0 (no units)
-35.0 (no units)
-27.0 (no units)
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10591
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Buja samochodem na wolnych obrotach, drgania sprzęgła
stillo, generalnie w 90% to przypadłość tych silników, spróbuj podnieść obroty jałowego do 900-940 rpm, w moim BLS po tym zabiegu nastąpiła znaczna poprawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości