Problem ze skrzynią biegów. Brak Jedynki

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wladcadusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: śr lut 18, 2009 15:52
Lokalizacja: Rozkochów k.Chrzanowa

Problem ze skrzynią biegów. Brak Jedynki

Post autor: wladcadusz » ndz lut 17, 2013 19:12

Witam. Wczoraj zakupiłem autko o którym zawsze marzyłem. Golf 3 Vr6. Trafił się ładny egzemplarz, od fanatyka, dla którego podobno autko było oczkiem w głowie. No i tego samego dnia czar prysnął. W pewnym momencie okazalo się ża brakuje biegu 1 i 2. Zdiagnozowałem problem: okazało się że rozsypał się seger w zaznaczonym miejscu:
Obrazek

Błachostka, założyłem nowy. Pojechałem sie przejechac sprawdzic: wszystko było na chwilę OK. Jednak potem znów zabrakło 1 i 2 jednak juz przez coś innego.

Próbowałem regulacji przy wodziku?(nie znam się za bardzo ale chyba to wodzik). Udało mi się tylko tyle, że działa 2 choć nie zawsze za 1wszym razem.

Wygląda mi na to że to co w środku skrzyni. Próbowałem ruszać bezpośrednio takim jakby odważnikiem co chodzi góra dół i na boki:
Obrazek

Jeżeli dobrze to skminiłem to powinien on chodzic:
w górnej pozycji w lewo: bieg 5
W niższej pozycji w lewo:3, a prawo 4
W jeszcze niższej w lewo 1, w prawo 2
A na ostatniej w lewo: wsteczny.

I u mnie własnie na pozycji gdzie miała by być jedynka czuć opór i nie idzie w lewo ;/


Nie jestem jakimś super znawcą ale myślę ze dobrze to zrozumiałem i opisałem.

No i moje pytanie brzmi: Co dalej? Jaka może być przyczyna?



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Problem ze skrzynią biegów. Brak Jedynki

Post autor: muszkatobiasz » ndz lut 17, 2013 19:25

masz linki czy łączniki od zmiany biegów ,wygląda że masz żle wyregulowane linki bo jak były biegi a dwujka raz jest raz nie !



Awatar użytkownika
areczek0000000
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12