Luzy na lewarku od biegów
: pt sie 24, 2012 12:02
Witajcie.. Po pół roku zwlekania zakładam ten temat i licze na to że go modzi nie zamkną, bo nikt nie omówił problemu z luzem na lewarku w skrzyni z sprzęgłem hydraulicznym i biegami zmienianymi linkami...
Otóż swego czasu poczułem że lewarek zaczał luźniej chodzić. A potem to już tylko gorzej... Doprowadziło to do urwania dźwigni lewarka (ten trzpień który trzyma lewarek się po prostu urwał. Zastąpiłem go śrubą)
Ogólnie lewarek goni jak głupi, a biegi przesunęły się t.j zamiast 1 mam wsteczny, zamiast 3 piątke itp. Biegi wchodza lekko i bez zgrzytów, ale trzeba ich szukać jak w Autosanie... Pomijam fakt że wsteczny można wbijać bez wciskania dźwigni...
I teraz potrzebuje pomocy. Co wymienić? Nie chce oddawać auta do mechanika, bo ich pierwsza sugestia to będzie wymienić całość... (najlepiej po najmniejszej lini oporu).
Wiem że koszty tych części są niskie, ale jeszcze trzeba wiedzieć co zmienić.
Otóż swego czasu poczułem że lewarek zaczał luźniej chodzić. A potem to już tylko gorzej... Doprowadziło to do urwania dźwigni lewarka (ten trzpień który trzyma lewarek się po prostu urwał. Zastąpiłem go śrubą)
Ogólnie lewarek goni jak głupi, a biegi przesunęły się t.j zamiast 1 mam wsteczny, zamiast 3 piątke itp. Biegi wchodza lekko i bez zgrzytów, ale trzeba ich szukać jak w Autosanie... Pomijam fakt że wsteczny można wbijać bez wciskania dźwigni...
I teraz potrzebuje pomocy. Co wymienić? Nie chce oddawać auta do mechanika, bo ich pierwsza sugestia to będzie wymienić całość... (najlepiej po najmniejszej lini oporu).
Wiem że koszty tych części są niskie, ale jeszcze trzeba wiedzieć co zmienić.