Sprzęgło - jego koniec, a może linka ?
: wt maja 22, 2012 10:32
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem.
Odkąd mam to auto sprzęgło dosyć wysoko bierze.
Jakieś 1.5 roku temu przy ostrym ruszeniu w 3 os zerwałem sprzęgło. Zaśmierdziało trochę, ale większych skutków nie było.
Przy ostrej jeździe i zmienia np. z 2 na 3 przy 5000rpm i deptaniu dalej. po wrzuceniu 3 biegu obroty schodzą niżej, spadają ( jak to po zmienię biegu ), ale tak schodzą przeciągając w dół powoli, tak jak by coś wysprzęglalo, sprzęgło ciągnęło, albo się kończyło. Jak obroty zejdą tak jak powinny być auto dalej idzie do przodu bez ślizgania się sprzęgła czy czegoś podobnego.
Przy przyspieszaniu itp. nie ma efektów końca sprzęgła. Na 1 biegu nie ma problemu z zerwaniem przyczepności itp.
Przy wdepnięciu gwałtownie gazu auto idzie do przodu i obroty idą razem z przyspieszeniem auta.
Zastanawiają mnie te objawy, czy to może sprzęgło się już kończy, czy może coś z regulatorem linki ( oryginał z fabryki ), że trzyma sprzęgło.
Odkąd mam to auto sprzęgło dosyć wysoko bierze.
Jakieś 1.5 roku temu przy ostrym ruszeniu w 3 os zerwałem sprzęgło. Zaśmierdziało trochę, ale większych skutków nie było.
Przy ostrej jeździe i zmienia np. z 2 na 3 przy 5000rpm i deptaniu dalej. po wrzuceniu 3 biegu obroty schodzą niżej, spadają ( jak to po zmienię biegu ), ale tak schodzą przeciągając w dół powoli, tak jak by coś wysprzęglalo, sprzęgło ciągnęło, albo się kończyło. Jak obroty zejdą tak jak powinny być auto dalej idzie do przodu bez ślizgania się sprzęgła czy czegoś podobnego.
Przy przyspieszaniu itp. nie ma efektów końca sprzęgła. Na 1 biegu nie ma problemu z zerwaniem przyczepności itp.
Przy wdepnięciu gwałtownie gazu auto idzie do przodu i obroty idą razem z przyspieszeniem auta.
Zastanawiają mnie te objawy, czy to może sprzęgło się już kończy, czy może coś z regulatorem linki ( oryginał z fabryki ), że trzyma sprzęgło.