4 biegowy automat pojawił się kolejny bieg????
: ndz mar 27, 2011 00:01
Witam
Jestem posiadaczem Bory/Jetty 2.0 z 4 biegową automatyczną skrzynią. Wczoraj wymieniałem przegub wewnętrzny (lewy), po zamontowaniu i odpaleniu silnika skrzynia biegów przełączyła się w tryb serwisowy. Pojechałem do znajomego mechanika który podłączył auto pod VAG-a i wyświetlił się błąd P0715 - Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction, po skasowaniu błędu przejechałem jakieś 1,5km i przy prędkości około 80km/h skrzynia mocno szarpnęła i zredukowała bieg na niższy przełączając się ponownie w tryb awaryjny no i znowu do znajomego auto pod VAG-a a tu czysto nie ma żadnego błędu, odpalam silnik ruszam i wszystko ok skrzynia działa jak należy, aleeee liczę biegi i jest ich 5
normalnie auto na 4 biegu jechało 100km/h przy 3tys obr a teraz 4 bieg 3tys obr skrzynia wrzuca następny bieg
Wie ktoś może o co chodzi?? znajomy twierdzi że po 4ce załącza się półbieg, ale dlaczego wcześniej go nie było??? Czy jest to wogóle możliwe ???
Jestem posiadaczem Bory/Jetty 2.0 z 4 biegową automatyczną skrzynią. Wczoraj wymieniałem przegub wewnętrzny (lewy), po zamontowaniu i odpaleniu silnika skrzynia biegów przełączyła się w tryb serwisowy. Pojechałem do znajomego mechanika który podłączył auto pod VAG-a i wyświetlił się błąd P0715 - Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction, po skasowaniu błędu przejechałem jakieś 1,5km i przy prędkości około 80km/h skrzynia mocno szarpnęła i zredukowała bieg na niższy przełączając się ponownie w tryb awaryjny no i znowu do znajomego auto pod VAG-a a tu czysto nie ma żadnego błędu, odpalam silnik ruszam i wszystko ok skrzynia działa jak należy, aleeee liczę biegi i jest ich 5

