Strona 1 z 2

[mk2] wymiana skrzynii z 4S na CHD

: ndz gru 30, 2007 17:27
autor: Aro1120
może komuś się to przyda może już wszyscy o tym wiedzą itd ostatnio wymieniałem w golfie 1.6PN skrzynie bo stara czyli 4S padła i zakupiłem skrzynie CHD podobno jeździła w golfie II 1.8GT i pisze żeby ktoś nie dał ciała jak ja i nie wyciagał skrzynii 2 raz jak ja :grrr: trzeba przełozyc element ze zdjecia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65a ... 14b34.html , http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae8 ... a9c55.html ze skrzynii 4S do CHD bo w CHD ten element jest wiekszy i przez to nie mozna półosi przykrecic :grrr: no i uważajcie na linke od predkościomierza tzn na ta zebatke plastikowa bo oczywiscie moja została w starej skrzynii a potem sie zastanawiałem jak sama linka tak poprostu mierzy predkosć ?? no i poczytałem na forum i dzis wyciagłem ta plastikowa zebatke ze starej skrzynii :bigok: jakby ktos miał jakies pytania to piszcie :okej:

: śr sty 02, 2008 23:29
autor: kaczor4011
Aro1120, jakie masz max predkosci na poszczegolnych biegach?? zmienila sie wogole predkosc?przyspieszenie??

: pt sty 04, 2008 17:45
autor: Aro1120
kaczor4011 wiesz co z tego co znalazłem tu na stronce to obie skrzynie maja takie samo przełożenie ale zauwazyłem że CHD jest dłuższa i lepiej przyspiesza takie ma odczycia z jazdy :bigok: a ile maks poleci na kazdym biegu nie wiem nie sprawdzałem nie chcialem go żyłować musze najpierw zrobić żeby na benzynce chodził bo z dnia na dzien przestał :grrr: ale ogólnie ze skrzynii jest zadowolony :grin:

: sob sty 19, 2008 12:17
autor: 1 6 D
CHD ma takie same przełożenia co 4T, jak pamiętam. To jest można powiedzieć ulepszona 4T. W danych jedyną różnicą którą zanotowałem to jest ona pod przeguby 100 a nie 90 jak w 4T.

: sob sty 19, 2008 14:48
autor: Aro1120
tomcioz miła checia bym napisał ale ja nie mam obrotomierza tylko zegarek w jego miejscu :( 1 6 D ma racje co do przegubów właśnie przez to ja włozyłem skrzynie CHD i musiałem wyciagnac poownie żeby przełożyć mocowania do przegubów

: sob sty 19, 2008 15:02
autor: To_mas
dłuzsza i lepiej przyśpiesza ... hmm no to dośc ciekawe

: sob sty 19, 2008 15:52
autor: 1 6 D
Zmiana 4S na CHD to tak samo jak zmiana 4S na 4T. Ponoć CHD ma poprawione błędy z 4T. Na bank ma te same przełożenia. CHD to to samo co ATH, DFP. Te 3 skrzynie mają flansze 100. 4T i 4S mają 90.

: sob sty 19, 2008 16:18
autor: Aro1120
dokłądnie 16D masz racje trosze pobuszowałem po necie i sie okazało że CHD ma takie samo przełożenie jak 4S a przy jakixh silnikach były montowane CHD moze wiesz?? pytam z ciekawosci :bigok:

: sob sty 19, 2008 16:59
autor: 1 6 D
CHD, ATH i DFP były w mk3 z silnikami: AAM, ABS, AAZ (jednak nie w każdym egzemplarzu z tymi silnikami). Tak w ETCE znalazłem. Moim zdaniem jeśli nie chce się zakładać skrzyni z TDI np. ASD, CYP, to najlepszym rozwiązaniem by było znaleźć CHC(ta ma te same przełożenia, ale flansze 90), CHD, ATH lub DFP i wstawić 5 bieg z FF. Przy obrotach 4500 zyskuje się 10 km/h na prędkości maksymalnej.

: sob sty 19, 2008 17:10
autor: kaczor4011
Aro1120 pisze:przy jakixh silnikach były montowane CHD
ja mam taka i siedziala w mk3 1.9d

: sob sty 19, 2008 19:41
autor: Aro1120
no spoko koleś od którego kupilem skrzynie powiedział ze pochodzi od golfa II 1.8 GT

: ndz maja 17, 2009 23:17
autor: pospiech8
witam wszystkich mam maly problem mam w swoim golfiku 4 biegowa skrzynie i chcialbym wrzucic 5.
Ale teraz tak czy ta 5 biegowa skrzynia musi miec rozrusznik z tylu( nie spotkalem takiej skrzyni )
i czy bede musial przerabiac lape do poduszki przedniej i jaka skrzynie wybrac bo niewiem jaki symbol ma moja skrzynia
POMURZCIE z góry dziekuje za odp

: pn maja 18, 2009 17:49
autor: 1 6 D
pospiech8, szukaj piątki z Polo 1,3 lub golfów mk2 1,3. Silniki 1.0/1,3 mają inne całkiem mocowania itp niż 1,6/1,8