Strona 2 z 2
Napęd syncro - stuki przy skręcaniu i olej do dryferencjału
: wt mar 24, 2015 21:59
autor: murgenzzr
Na filmiku byl transporter, pisalismy jedno z przodu w gorze pod tylne ceglowki. W t4 staly naped jest na tyl a wiskoza ciagnie przednie kola i dlatego tak byl podstawiony
Chyba ze masz jeszcze eds do absu jak u mnie wtedy 2 przednie do gory albo wylaczyc abs/eds.
Napęd syncro - stuki przy skręcaniu i olej do dryferencjału
: wt kwie 07, 2015 11:19
autor: krystian630
Dlaczego stuka tylko w prawym kole z tyłu podczas stręcania w prawo ?
Napęd syncro - stuki przy skręcaniu i olej do dryferencjału
: wt kwie 07, 2015 11:34
autor: darwaz
Pisałeś, że z dyfra a nie z koła. Jak z koła to przegub albo łożysko, albo śrub w kołach nie dokręciłeś
, albo w bębnie pstryka. rozbierz to się dowiesz.
Re: Napęd syncro - stuki przy skręcaniu i olej do dryferencj
: wt kwie 07, 2015 11:40
autor: krystian630
darwaz pisze:Pisałeś, że z dyfra a nie z koła. Jak z koła to przegub albo łożysko, albo śrub w kołach nie dokręciłeś
, albo w bębnie pstryka. rozbierz to się dowiesz.
co do łożyska, śrub i bebna - te rzeczy nie powinny odzywać się przy skrętach w każdą strone ?
Napęd syncro - stuki przy skręcaniu i olej do dryferencjału
: wt kwie 07, 2015 12:03
autor: darwaz
Nie gdybaj tylko jak wiesz, że to prawe koło to tam zajrzyj
. 10 minut roboty. Nic więcej w prawym kole nie ma, dużo do sprawdzania nie jest.
Napęd syncro - stuki przy skręcaniu i olej do dryferencjału
: ndz sie 28, 2016 12:22
autor: mikeluky1990
A co to jest jak po przejechaniu 10km zaczyna tył tak jakby podskakiwać????Do tego przy max skręconych kołach samochód hamuje nagle,coś stawia opór.
Napęd syncro - stuki przy skręcaniu i olej do dryferencjału
: sob wrz 03, 2016 23:05
autor: murgenzzr
Wiskoza się skleja np. zrób test( byl opisywany w wątku ) i zobaczysz. Na asfalcie z piaskiem przy max skrecie jedziesz w kółko i wypycha ci przód , wtedy wiedz ze cos sie dzieje
, np sklejona wiskoza.