1.9 TDi AJM dziwne stukanie tylko na ciepłym silniku

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DxSury
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt cze 20, 2014 10:07
Lokalizacja: Żory

1.9 TDi AJM dziwne stukanie tylko na ciepłym silniku

Post autor: DxSury » czw maja 28, 2015 10:03

Ja proponuje wymiana silnika potem dwumas , turbinka i następne 250 km a nawet więcej zależy od stanu kupionego silnika . ewentualnie remont starego który teoretycznie po przeliczeniu wszystkiego się nie kalkuluje , ale dla pasjatów Golfa IV warto bo sam samochód coś znaczy. Moim zdanie sprzedać za 4500zl. jako zlomek ewentualnie zajechać autko a później wymienić silnik . RYZYKO TEGO JAKI STAN SILNIKA KUPISZ !!!!!!!! istotna sprawa . Nie przejmuj się nie jesteś sam taz mam go rok i nie wiem co robic najprawdopodobniej go zajade potem wymienie se silniczek na używany , to jest jedna opcja . Prawda jest taka ze jest kilka drog tylko podjecie decyzji jest trudne .
czy inwestować , czy sprzedać ( na zasadzie podaj dalej ) .
Objawy tych odgłosów pochodzą z walu głównego jak i korbowodów , duże znaczenie ma czy autko jest powypadkowe ???
silnik mimo swej prostoty i sztywnych elementow , ma zasade ze od gwałtownych ruchów typu rozwalenie miski olejowej , czolowe nie uszkadzając silnik , jakies uderzenia boczne , itp. maja wpływ na prace lozysk uszczelniaczy , przyczym dochodzi w dluzszej eksploatacji do takich odgłosów . Oczywiście wszystko da się naprawić tylko kasa się przyda a niektórzy mechanicy tak se cenia rozne sprawy zo smiało lepiej zainwestować w auto z salonu . gwarancja , miejsza skladka ubezpieczenia OC\AC . słuchaj niektóre sklepy samochodowe biora twój stary samochod i wyceniają ci go , a z autopcji wiem ze daja więcej niż jest wart , tez zależy jaki salon i sprzedawca , czasem warto pojechać do salonu gdzies pod wawel ( mam na myśli ok 200km. od miejsca zamieszkania ), możesz wyjść z korzyscia dla siebie sprzedając za więcej . zapoznaj się z tematem . a jeszcze jedno nie polecam silnikow np. 1,2 l. 130km bo jak takie cos widze to gwarantuje ze auto wystarczy na gora 10lat. teoretycznie przez 5 lat powinieneś jezdzic bezproblemowo .
TO SIE NAZYWA WALKA Z KRYZYSEM NA SWIECIE .
POWODZONKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :okej:



von AreS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 19, 2013 03:05
Lokalizacja: Racibórz

1.9 TDi AJM dziwne stukanie tylko na ciepłym silniku

Post autor: von AreS » czw maja 28, 2015 10:15

Eeeee tammm, juz nie przesadzaj :P
To je diesel, to mo trzaskac :jezor:

A tak serio, to musze to dokładnie zlokalizować, nie ma takiej tragedii cenowej jak to pisałeś. Później sobie to przelicze i będe wiedział czy naprawiac, czy dojezdzic i wymienic silnik. Swoją drogą zapakowałbym tam 1.8 T lub 2.0 8v, tylko biadolenia z tym mnóstwo :ass:



Awatar użytkownika
DxSury
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt cze 20, 2014 10:07
Lokalizacja: Żory

1.9 TDi AJM dziwne stukanie tylko na ciepłym silniku

Post autor: DxSury » pt maja 29, 2015 05:12

a da się tak ???:D



von AreS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 19, 2013 03:05
Lokalizacja: Racibórz

1.9 TDi AJM dziwne stukanie tylko na ciepłym silniku

Post autor: von AreS » pt maja 29, 2015 09:09

W tym problem :D



Awatar użytkownika
DxSury
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt cze 20, 2014 10:07
Lokalizacja: Żory

1.9 TDi AJM dziwne stukanie tylko na ciepłym silniku

Post autor: DxSury » wt sty 26, 2016 17:16

Nie no , Panowie . Po prostu golfik ma niskie zawieszenie , nie tak niskie jak do sportów ale dla normalno-jeżdżących ma niskie silnik 1.9 tdi obsadzony niziutko i zazwyczaj gdy jedziesz i nie patrzysz na znaki albo bywa że w ogóle takich nie ma ostrzegające o nierównościach bądź zazwyczaj progi zwalniające . Miską stukamy o ten próg a miska potem wypuszcza olej po czym dojeżdżając do domku o suchym silniku i przed wyłączeniem silnika słyszymy głośniejszą prace niż zwykle , tłumaczymy se to tym ze trochę zrobiłem kilometrów i pewnie się zmachał :D :D :D . kupa prawda , w misce jest zaledwie 2l. oleju bądź mniej , reszta uleciał podczas drogi . Dowiadując się od mechanika o takich kosztach naprawy silnika , częsta decyzja wygląda zalać gęściejszy olej bądź tak zwany uszlachetniacz i puścić autko w obieg mówiąc że igła Panie a sprzedaję bo rodzina mi się powiększyła . Nowy nabywca disla wcześniej jeździł na bęzynie spotyka kumpla który całe życie jeździ dizlem i mówi mu dwumasa do wymiany , jedzie do mechanika i poznaje prawdę i stanie silnika ale pociesza mechanik klienta mówiąc ja panu to zrobię za 2200zl. w tym cena nowego silnika kupionego na allegro z gwarancją rozruchu po podobnej akcji :D :D :D . PANOWIE I PANIE INTERES SIĘ KRĘCI WIĘCEJ ROZSĄDKU DO TAKICH INTERESÓW I ZAZWYCZJA SPRAWDZAJCIE PRZED KUPNEM KOREK I JAK SILNIK PRACUJE NA WYSOKICH OBROTACH POWYRZEJ 3000 , JEŻELI CHODZI O DISLA . NIE WIEŻCIE ŻE DISEL MA MIEĆ OLEJ CZARNY !!!!! JAK SMOŁA I GĘSTY JAK KISIEL - BO TO WTEDY NIE JEST OLEJ PRZY DIZLU WYMIANA OLEJU CO 15000 MAX ! WTRYSKI CZY POMPOWTRYSKI ZAWSZE 5W30 CASTROL OBOJĘTNIE 5W30 I TYLE !!! 5W40 MOŻNA ZALAĆ PRZY WIĘKSZYM PRZEBIEGU ALE I TAK NIE POLECAM CO PO NIEKTÓRZY NAWET LEJĄ 10W40 ALE TO ZAZWYCZAJ LUDZIE KTÓRZY MAJĄ W DUPIE JAK SILNIK GŁOŚNO PRACUJE MNIE TO IRYTUJA , DIZEL MA CYKAĆ JAK ZEGARECZAK SZWAJCARSKI A NIE ŁUPAĆ JAK DIZLOWSKI TRAKTOR Z LAT `70
MYŚLĘ ŻE KOMUŚ SIĘ TE INFORMACJE PRZYDADZĄ POWODZONKA I NIE DAJCIE SIĘ OSZUSTĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości