Strona 2 z 3

: ndz kwie 29, 2007 13:06
autor: olozwirski
Przewodnik pisze:bez modów?? czyli rozumiem zze trzeba miec większa moc do tej skrzyni, a czy mółbys mi napisac jaka jest prędkość przy 3000 na 5 biegu dla tej skrzyni 4T, u mnie jest tylko 100:/
Nie chodzi o moc, skrzynia ASD to skrzynia typu 02A, a ty masz typ 020. Musial bys zmienic lewarek zmiany biegow i sprzeglo. Predkosc dla opon 195/55/15:
3000 obr 122km/h
4500 obr 183km/h

: ndz kwie 29, 2007 13:12
autor: Przewodnik
no tak to wielkie dzięki :pub: :pub: , teraz juz wim ze nie ma co szalec a o te 20km/h więcej to i tak jest sporo :) i wystarczy jeszcze raz dzięki i pozdro :okej:

: śr paź 15, 2008 14:29
autor: toffic
euglen pisze:[url=http://images20.fotosik.pl/265/1e0249ae33bcbc1dmed.jpg]Obrazek[/URL]

Porównanie prędkości (km/h) na poszczególnych biegach przy 3000 obrotów:
wykres różowy - CTN
wykres granatowy - 4S
:D

PS. Cowboy sam nie musisz już ode mnie punkcik poleciał :pub:
A możesz porównać 4T i CTN??

: śr paź 15, 2008 22:37
autor: euglen
Obrazek

: śr paź 15, 2008 23:35
autor: toffic
Dzięki wielkie :pub:

: czw wrz 03, 2009 18:12
autor: kresek
A moze mi ktos podac roznice, miedzy CTN a ASD?
Wiem tylko ze V bieg jest dluzszy, a jak z pozostalymi?
I czy skrzynia ASD podejdzie bez problemu do passka b4 1Z?

: czw paź 01, 2009 09:32
autor: kielu
kresek pisze:A moze mi ktos podac roznice, miedzy CTN a ASD?
Wiem tylko ze V bieg jest dluzszy, a jak z pozostalymi?
I czy skrzynia ASD podejdzie bez problemu do passka b4 1Z?
Podchodzi, od wczoraj jeżdżę na ASD (miałem CTN). :) wcześniej na V przy 3000rpm miałem 140kph, teraz mam 150kph, przy 2000rpm w obydwu przypadkach 100kph

: czw paź 01, 2009 20:42
autor: morfeusz86r
prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 2000obr/min
----CYP-------ASD---------GGU
1_ 18,6-------21,3---------18,6
2_ 34,1-------36,2---------34,1
3_ 52,2-------53,8---------54
4_ 72,7-------76,7---------78
5_ 94,6-------98,1---------100,5

prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 3000obr/min
----CYP-------ASD----------GGU
1_ 27,9-------32------------27,9
2_ 51,1-------54,3----------51,1
3_ 78,3-------80,7----------81
4_ 109--------115---------- 117
5_ 142--------147-----------151

: czw gru 24, 2009 23:45
autor: raszjan
takie małe pytanko mam: jakie w końcu przełożenie ma czwarty bieg w skrzyni ASD

Obrazek Obrazek

i teraz tak: 0.916 czy 1.090

u mnie w aucie złożyłem taką skrzynię i cos mi sie nie zgadza, przy 6800 mam odcinkę, to wychodzi na czwartym biegu 235km/h. Według obliczeń bardzo prawdopodobne wydaje mi się przełożenie 1.00

Jak to jest, może ktoś wytłumaczy?

: pt gru 25, 2009 02:28
autor: morfeusz86r
0,917 podaje http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... riebe.html

: pt gru 25, 2009 02:46
autor: raszjan
cowboy pisze:ASD====3.300=1.944==1.308==1.09==0.717==3.16==TDI I've heard of a few being bought in the USA but I believe its a euro MK3 TDI tranny


Wcześniej było 1,09 i teraz jestem zielony, tymbardziej że w rzeczywistości wychodzi posrodku...

: pt gru 25, 2009 12:48
autor: morfeusz86r
podstaw do wzoru i oblicz

jak obliczyć prędkość na danym biegu:

V = ( 0.188 * D * n ) / ( Ib * Ig )


D = ( 25.4*F + 0.02*S*P ) / 1000

V - predkośc rzeczywista [km/h]
D - średnica koła [m]
n - obroty silnika [obr/min]
Ib - przełożenie danego biegu
Ig - przełożenie przekładni głównej
F - średnica felgi [cale]
S - szerokość opony [mm]
P - profil opony

----------------------------------------------------------------------

Przykładowe wyliczenie :

opona 195/50R15

D = ( 25.4*15 + 0.02*195*50 ) / 1000 = 0.576 m

obroty silnika = 4000 obr/min
przełozenie 5-biegu = 0.744
przełozenie przekładni głównej = 3.15

V = ( 0.188*0.576*4000 ) / (0.744*3.15) = 185 km/h


mi to sie wydaje że masz bebechy z skrzyni CYP IV - 0,967 przełożenie główne to samo

[ Dodano: 25 Gru 2009 11:50 ]
ASD
przełożenie główne 3,158
I - 3,300
II - 1,944
III - 1,308
IV - 0,917
V - 0,717

CYP
przełożenie główne 3,158
I -3,778
II - 2,063
III - 1,348
IV - 0,967
V - 0,744

: pt gru 25, 2009 14:12
autor: raszjan
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

obliczałem tym kalkulatorem

jedynka, dwójka, trójka zgadza się z ASD praktycznie cała skrzynia jest asd tylko przełożona obudowa sprzęgła od vr6 i inna krótsza piątka.

dlatego się pytam jak obliczyc tą czwórkę, obliczyłem ją na 1.09 i wydało mi sie idealne a tu lipa...

wrzuciłem skany z etki bo jedno koło od czwórki 33/36 a drugie 36/33

: pt gru 25, 2009 15:23
autor: morfeusz86r
sprawdz prędkość na jakieś nwigacji czy różni sie od tego co na liczniku. przy takiej prędkości przekłamania licznika mogą bardzo wpłynąć na wynik.
daj prędkość na 4 biegu przy 2000obr z gps-a, z licznika i profil opony to ci oblicze jakie masz przełożenie