Strona 2 z 3
: ndz kwie 29, 2007 13:06
autor: olozwirski
Przewodnik pisze:bez modów?? czyli rozumiem zze trzeba miec większa moc do tej skrzyni, a czy mółbys mi napisac jaka jest prędkość przy 3000 na 5 biegu dla tej skrzyni 4T, u mnie jest tylko 100:/
Nie chodzi o moc, skrzynia ASD to skrzynia typu 02A, a ty masz typ 020. Musial bys zmienic lewarek zmiany biegow i sprzeglo. Predkosc dla opon 195/55/15:
3000 obr 122km/h
4500 obr 183km/h
: ndz kwie 29, 2007 13:12
autor: Przewodnik
no tak to wielkie dzięki
, teraz juz wim ze nie ma co szalec a o te 20km/h więcej to i tak jest sporo
i wystarczy jeszcze raz dzięki i pozdro
: śr paź 15, 2008 14:29
autor: toffic
A możesz porównać 4T i CTN??
: śr paź 15, 2008 22:37
autor: euglen
: śr paź 15, 2008 23:35
autor: toffic
Dzięki wielkie
: czw wrz 03, 2009 18:12
autor: kresek
A moze mi ktos podac roznice, miedzy CTN a ASD?
Wiem tylko ze V bieg jest dluzszy, a jak z pozostalymi?
I czy skrzynia ASD podejdzie bez problemu do passka b4 1Z?
: czw paź 01, 2009 09:32
autor: kielu
kresek pisze:A moze mi ktos podac roznice, miedzy CTN a ASD?
Wiem tylko ze V bieg jest dluzszy, a jak z pozostalymi?
I czy skrzynia ASD podejdzie bez problemu do passka b4 1Z?
Podchodzi, od wczoraj jeżdżę na ASD (miałem CTN).
wcześniej na V przy 3000rpm miałem 140kph, teraz mam 150kph, przy 2000rpm w obydwu przypadkach 100kph
: czw paź 01, 2009 20:42
autor: morfeusz86r
prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 2000obr/min
----CYP-------ASD---------GGU
1_ 18,6-------21,3---------18,6
2_ 34,1-------36,2---------34,1
3_ 52,2-------53,8---------54
4_ 72,7-------76,7---------78
5_ 94,6-------98,1---------100,5
prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 3000obr/min
----CYP-------ASD----------GGU
1_ 27,9-------32------------27,9
2_ 51,1-------54,3----------51,1
3_ 78,3-------80,7----------81
4_ 109--------115---------- 117
5_ 142--------147-----------151
: czw gru 24, 2009 23:45
autor: raszjan
takie małe pytanko mam: jakie w końcu przełożenie ma czwarty bieg w skrzyni ASD
i teraz tak: 0.916 czy 1.090
u mnie w aucie złożyłem taką skrzynię i cos mi sie nie zgadza, przy 6800 mam odcinkę, to wychodzi na czwartym biegu 235km/h. Według obliczeń bardzo prawdopodobne wydaje mi się przełożenie 1.00
Jak to jest, może ktoś wytłumaczy?
: pt gru 25, 2009 02:28
autor: morfeusz86r
: pt gru 25, 2009 02:46
autor: raszjan
cowboy pisze:ASD====3.300=1.944==1.308==1.09==0.717==3.16==TDI I've heard of a few being bought in the USA but I believe its a euro MK3 TDI tranny
Wcześniej było 1,09 i teraz jestem zielony, tymbardziej że w rzeczywistości wychodzi posrodku...
: pt gru 25, 2009 12:48
autor: morfeusz86r
podstaw do wzoru i oblicz
jak obliczyć prędkość na danym biegu:
V = ( 0.188 * D * n ) / ( Ib * Ig )
D = ( 25.4*F + 0.02*S*P ) / 1000
V - predkośc rzeczywista [km/h]
D - średnica koła [m]
n - obroty silnika [obr/min]
Ib - przełożenie danego biegu
Ig - przełożenie przekładni głównej
F - średnica felgi [cale]
S - szerokość opony [mm]
P - profil opony
----------------------------------------------------------------------
Przykładowe wyliczenie :
opona 195/50R15
D = ( 25.4*15 + 0.02*195*50 ) / 1000 = 0.576 m
obroty silnika = 4000 obr/min
przełozenie 5-biegu = 0.744
przełozenie przekładni głównej = 3.15
V = ( 0.188*0.576*4000 ) / (0.744*3.15) = 185 km/h
mi to sie wydaje że masz bebechy z skrzyni CYP IV - 0,967 przełożenie główne to samo
[ Dodano: 25 Gru 2009 11:50 ]
ASD
przełożenie główne 3,158
I - 3,300
II - 1,944
III - 1,308
IV - 0,917
V - 0,717
CYP
przełożenie główne 3,158
I -3,778
II - 2,063
III - 1,348
IV - 0,967
V - 0,744
: pt gru 25, 2009 14:12
autor: raszjan
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
obliczałem tym kalkulatorem
jedynka, dwójka, trójka zgadza się z ASD praktycznie cała skrzynia jest asd tylko przełożona obudowa sprzęgła od vr6 i inna krótsza piątka.
dlatego się pytam jak obliczyc tą czwórkę, obliczyłem ją na 1.09 i wydało mi sie idealne a tu lipa...
wrzuciłem skany z etki bo jedno koło od czwórki 33/36 a drugie 36/33
: pt gru 25, 2009 15:23
autor: morfeusz86r
sprawdz prędkość na jakieś nwigacji czy różni sie od tego co na liczniku. przy takiej prędkości przekłamania licznika mogą bardzo wpłynąć na wynik.
daj prędkość na 4 biegu przy 2000obr z gps-a, z licznika i profil opony to ci oblicze jakie masz przełożenie