Prędkości - skrzynia o oznaczeniu CTN

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz kwie 29, 2007 13:06

Przewodnik pisze:bez modów?? czyli rozumiem zze trzeba miec większa moc do tej skrzyni, a czy mółbys mi napisac jaka jest prędkość przy 3000 na 5 biegu dla tej skrzyni 4T, u mnie jest tylko 100:/
Nie chodzi o moc, skrzynia ASD to skrzynia typu 02A, a ty masz typ 020. Musial bys zmienic lewarek zmiany biegow i sprzeglo. Predkosc dla opon 195/55/15:
3000 obr 122km/h
4500 obr 183km/h



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » ndz kwie 29, 2007 13:12

no tak to wielkie dzięki :pub: :pub: , teraz juz wim ze nie ma co szalec a o te 20km/h więcej to i tak jest sporo :) i wystarczy jeszcze raz dzięki i pozdro :okej:


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr paź 15, 2008 14:29

euglen pisze:[url=http://images20.fotosik.pl/265/1e0249ae33bcbc1dmed.jpg]Obrazek[/URL]

Porównanie prędkości (km/h) na poszczególnych biegach przy 3000 obrotów:
wykres różowy - CTN
wykres granatowy - 4S
:D

PS. Cowboy sam nie musisz już ode mnie punkcik poleciał :pub:
A możesz porównać 4T i CTN??



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr paź 15, 2008 22:37

Obrazek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr paź 15, 2008 23:35

Dzięki wielkie :pub:



kresek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob sty 31, 2009 21:01
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: kresek » czw wrz 03, 2009 18:12

A moze mi ktos podac roznice, miedzy CTN a ASD?
Wiem tylko ze V bieg jest dluzszy, a jak z pozostalymi?
I czy skrzynia ASD podejdzie bez problemu do passka b4 1Z?


[url=http://img403.imageshack.us/i/1002358r.jpg/][img=http://img403.imageshack.us/img403/5278/1002358r.jpg][/url]

Awatar użytkownika
kielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 16:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kielu » czw paź 01, 2009 09:32

kresek pisze:A moze mi ktos podac roznice, miedzy CTN a ASD?
Wiem tylko ze V bieg jest dluzszy, a jak z pozostalymi?
I czy skrzynia ASD podejdzie bez problemu do passka b4 1Z?
Podchodzi, od wczoraj jeżdżę na ASD (miałem CTN). :) wcześniej na V przy 3000rpm miałem 140kph, teraz mam 150kph, przy 2000rpm w obydwu przypadkach 100kph



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw paź 01, 2009 20:42

prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 2000obr/min
----CYP-------ASD---------GGU
1_ 18,6-------21,3---------18,6
2_ 34,1-------36,2---------34,1
3_ 52,2-------53,8---------54
4_ 72,7-------76,7---------78
5_ 94,6-------98,1---------100,5

prędkości dla poszczególnych skrzyni przy 3000obr/min
----CYP-------ASD----------GGU
1_ 27,9-------32------------27,9
2_ 51,1-------54,3----------51,1
3_ 78,3-------80,7----------81
4_ 109--------115---------- 117
5_ 142--------147-----------151



raszjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lut 02, 2008 21:11
Lokalizacja: PKL
Kontakt:

Post autor: raszjan » czw gru 24, 2009 23:45

takie małe pytanko mam: jakie w końcu przełożenie ma czwarty bieg w skrzyni ASD

Obrazek Obrazek

i teraz tak: 0.916 czy 1.090

u mnie w aucie złożyłem taką skrzynię i cos mi sie nie zgadza, przy 6800 mam odcinkę, to wychodzi na czwartym biegu 235km/h. Według obliczeń bardzo prawdopodobne wydaje mi się przełożenie 1.00

Jak to jest, może ktoś wytłumaczy?



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt gru 25, 2009 02:28

0,917 podaje http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... riebe.html



raszjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lut 02, 2008 21:11
Lokalizacja: PKL
Kontakt:

Post autor: raszjan » pt gru 25, 2009 02:46

cowboy pisze:ASD====3.300=1.944==1.308==1.09==0.717==3.16==TDI I've heard of a few being bought in the USA but I believe its a euro MK3 TDI tranny


Wcześniej było 1,09 i teraz jestem zielony, tymbardziej że w rzeczywistości wychodzi posrodku...



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt gru 25, 2009 12:48

podstaw do wzoru i oblicz

jak obliczyć prędkość na danym biegu:

V = ( 0.188 * D * n ) / ( Ib * Ig )


D = ( 25.4*F + 0.02*S*P ) / 1000

V - predkośc rzeczywista [km/h]
D - średnica koła [m]
n - obroty silnika [obr/min]
Ib - przełożenie danego biegu
Ig - przełożenie przekładni głównej
F - średnica felgi [cale]
S - szerokość opony [mm]
P - profil opony

----------------------------------------------------------------------

Przykładowe wyliczenie :

opona 195/50R15

D = ( 25.4*15 + 0.02*195*50 ) / 1000 = 0.576 m

obroty silnika = 4000 obr/min
przełozenie 5-biegu = 0.744
przełozenie przekładni głównej = 3.15

V = ( 0.188*0.576*4000 ) / (0.744*3.15) = 185 km/h


mi to sie wydaje że masz bebechy z skrzyni CYP IV - 0,967 przełożenie główne to samo

[ Dodano: 25 Gru 2009 11:50 ]
ASD
przełożenie główne 3,158
I - 3,300
II - 1,944
III - 1,308
IV - 0,917
V - 0,717

CYP
przełożenie główne 3,158
I -3,778
II - 2,063
III - 1,348
IV - 0,967
V - 0,744
Ostatnio zmieniony pt gru 25, 2009 12:50 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



raszjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lut 02, 2008 21:11
Lokalizacja: PKL
Kontakt:

Post autor: raszjan » pt gru 25, 2009 14:12

http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

obliczałem tym kalkulatorem

jedynka, dwójka, trójka zgadza się z ASD praktycznie cała skrzynia jest asd tylko przełożona obudowa sprzęgła od vr6 i inna krótsza piątka.

dlatego się pytam jak obliczyc tą czwórkę, obliczyłem ją na 1.09 i wydało mi sie idealne a tu lipa...

wrzuciłem skany z etki bo jedno koło od czwórki 33/36 a drugie 36/33
Ostatnio zmieniony pt gru 25, 2009 14:14 przez raszjan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt gru 25, 2009 15:23

sprawdz prędkość na jakieś nwigacji czy różni sie od tego co na liczniku. przy takiej prędkości przekłamania licznika mogą bardzo wpłynąć na wynik.
daj prędkość na 4 biegu przy 2000obr z gps-a, z licznika i profil opony to ci oblicze jakie masz przełożenie
Ostatnio zmieniony pt gru 25, 2009 15:24 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości