Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Cześć
Zacznę od początku... ALH+, wymienione sprzęgło ja jednomas. Wszystko ok żadnych szarpnięć przy ruszaniu. Po ok 25tys km zaczęło lekko szarpać przy ruszaniu i z czasem się nasilało. Gdy już mocniej szarpało pojawił się płyn przy wysprzęgliku. Wyjąłem go i okazało się że płyn lał się przy tłoczku. Po rozebraniu wysprzęglika okazało się że na tłoczku jest rysa i trzeba kupić drugi. Kupiłem ori używany wysprzęglik, zamontowałem, odpowietrzyłem i zaczęło mniej szarpać ale szarpanie nie zniknęło całkiem. Jeździłem tak jakiś czas a szarpanie przy ruszaniu nie malalo. Tak sobie pomyślałem że może jakoś na tarczę płyn się dostał i postanowiłem trochę ją przypalić, więc podczas jazdy trzeci, czwarty bieg półsprzęgło i gaz do 4tys. Kilka takich powtórzeń i szarpanie podczas ruszania znikło. Po ok 2tys km zauważyłem że znowu zaczyna lekko poszarpywać więc powtórzyłem zabieg i na razie jest ok. Możecie powiedzieć w czym jest problem i czy to będzie się powtarzać? Czy dostanie się płynu na tarczę jest dobrym tropem?
Zacznę od początku... ALH+, wymienione sprzęgło ja jednomas. Wszystko ok żadnych szarpnięć przy ruszaniu. Po ok 25tys km zaczęło lekko szarpać przy ruszaniu i z czasem się nasilało. Gdy już mocniej szarpało pojawił się płyn przy wysprzęgliku. Wyjąłem go i okazało się że płyn lał się przy tłoczku. Po rozebraniu wysprzęglika okazało się że na tłoczku jest rysa i trzeba kupić drugi. Kupiłem ori używany wysprzęglik, zamontowałem, odpowietrzyłem i zaczęło mniej szarpać ale szarpanie nie zniknęło całkiem. Jeździłem tak jakiś czas a szarpanie przy ruszaniu nie malalo. Tak sobie pomyślałem że może jakoś na tarczę płyn się dostał i postanowiłem trochę ją przypalić, więc podczas jazdy trzeci, czwarty bieg półsprzęgło i gaz do 4tys. Kilka takich powtórzeń i szarpanie podczas ruszania znikło. Po ok 2tys km zauważyłem że znowu zaczyna lekko poszarpywać więc powtórzyłem zabieg i na razie jest ok. Możecie powiedzieć w czym jest problem i czy to będzie się powtarzać? Czy dostanie się płynu na tarczę jest dobrym tropem?
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Pewnie podczas zmiany na 1masę,kupiłeś krzywy zamach. Sprzęgło nowe jak sie domyślam,tak?deskjet pisze:trochę ją przypalić, więc podczas jazdy trzeci, czwarty bieg półsprzęgło i gaz do 4tys. Kilka takich powtórzeń i szarpanie podczas ruszania znikło.
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Kompletny nowy zestaw Valeo. Zaraz po zmianie było wszystko ok, dopiero problemy zaczęły się jak puścił wysprzęglik, chyba że to przypadek... Zamach mógł się skrzywić sam z siebie po 25tys? No i jakby się skrzywił to przypalenie sprzęgła by coś pomogło?
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Razem z kołem pod skrzynię 6gang?Michał_1977 pisze:Kompletny nowy zestaw Valeo
Chłopaki w sklepie mówili mi,że dużo zwrotów mają na te sprzęgła,ale z kolei tutaj na forum co niektórzy chwalą. Szlag wie komu wierzyć...
Czy jednak skrzynia 5gang,a komplet Valeo to tarcza łożysko i docisk + koło ze szrotu?
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Skrzynia 5. Tarcza, doscisk, łożysko, koło - wszystko nowe Valeo
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Oky. Jeśli poprawnie montowałeś i nie uszkodziłeś docisku,to nic tylko reklamacjadeskjet pisze:Skrzynia 5. Tarcza, doscisk, łożysko, koło - wszystko nowe Valeo
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Tylko dziwna sprawa, że po przypaleniu sprzęgła szarpanie ustało... może faktycznie płyn z wysprzęglika poszedł na tarczę. Jest w ogóle taka możliwość? No bo gdyby koło sie skrzywiło to przypalenie sprzęgła by chyba nic nie pomogło
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Szarpanie - ustaje po przypaleniu sprzęgła
Odpowiedź jest prosta-przegrzałeś materiał na wypukłych miejscach powierzchni trącej zdeformowanego koła lub docisku. Dlatego te miejsca teraz bardziej się ślizgają po tarczy i nie szarpie. Kwestia czasu,bo wcześniej czy później i tak szarpanie powróci.deskjet pisze:dziwna sprawa, że po przypaleniu sprzęgła szarpanie ustało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości