Problem z odkręceniem korka w skrzyni biegów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odkręceniem korka w skrzyni biegów
Witam. Panowie macie jakiś patent na odkręcenie korka kontrolnego w skrzyni biegów. Korek jest na klucz imbusowy 17 ale niestety otwór na klucz się obrobił i jest problem z odkręceniem. Nie mam pojęcia co teraz z tym fantem zrobić. Korek jest tego typu: https://onedrive.live.com/redir?resid=B ... hoto%2cjpg
Problem z odkręceniem korka w skrzyni biegów
Potrzebujesz śrubę pod 17 klucz, 2 nakrętki 17, spawarkę i 2 klucze 17. Wkładasz śrubę łbem do środka i przyspawasz do tego korka. Nakręcasz te 2 nakrętki, kontrujesz i odkręcasz. Następnym razem potrzebujesz tylko klucz 17.
Problem z odkręceniem korka w skrzyni biegów
W domu mam migomat mma. Używam go raczej do celów hobbistycznych i napraw w domu. Nigdy nie spawałem aluminium. Muszę pewnie mieć specjalny drut do tego?
Problem z odkręceniem korka w skrzyni biegów
Nie jest? Myślałem że jest aluminiowy bo podczas odkręcenia jest miękki jak cholera i klucz go strasznie niszczy. Ale jak nie jest to spróbuje dospawać śrubę.
Re: Problem z odkręceniem korka w skrzyni biegów
Olej wymieniony. Zastanawiam się tylko czy wlewając przez korek kontrolny można zalać za dużo oleju? Do skrzyni według instrukcji ma wejść 2,25L starego zlałem 2,4L Teraz po odkręceniu korka kontrolnego olej ze skrzyni powoli się wylewa. Czekać aż z cieknie wszystko by stan był zaraz pod korek czy można zakręcić wcześniej mimo że olej dalej ścieka? Podobno olej ponad stan szkodzi skrzyni ale nie pisało ile ponad stan.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości