skrzynia biegow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42
skrzynia biegow
Panowie odświeżę temat. Wczoraj pękło mi cięgło zmiany biegów to które odpowiada za wbijanie biegów, takie z dwoma główkami na przegub kulowy. Bo wymianie na nowe nie wchodzi mi jedyna i wsteczny. Jedyna jeszcze da się wbić ale jest to dość uciążliwe i wygląda jakbym wbijał wsteczny. Wstecznego prawie wogle nie można znaleźć. I tu moje pytanie czy da się to jakość wyregulować czy do wymiany jest to jabłko w lewarku. Dodam że na starym cięgnie w którym pękł jeden przegub kulowy wszystko wchodzi
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
skrzynia biegow
Musisz wyregulować biegi, instrukcja jest na forum. Tak samo reguluje się biegi w mk2 jak i w mk3.
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42
skrzynia biegow
Dla zainteresowanych napisze ze pomogła regulacja mechanizmu nad mechanizmem różnicowym w komorze silnika. Konkretnie należało poluzować opaskę na kucz 13 i przekręcić wszystko w prawo. Po tej operacji ruch lewarka powoduje mocniejsze wychylenie cięgna i poprawne wbijanie 1 jak i wstecznego.
Re: skrzynia biegow
Generalnie biegi ustawiłem ale coś jest nie halo. Po pierwsze to mam wrażenie że lewarek do przodu(1,3,5) mogę dalej pchnąć niż do tyłu(2 i 4). Z tym tyłem jest właśnie problem wjechałem na kanał niby wszystko ładnie biegi wchodziły, a tu co za dwa dni jadę i kurde jakiego dentystę zrobiłem. Tak jakby 2nie wchodziła do końca na sucho(jak lewarek odłączę od skrzyni) biegi wchodzą ładnie. No jkaby brakowało tego ruchu do tyłu. Już nie wiem co robić bo co zrobię to mi się wydaje ze dobrze jest. wyprzedzam pytanie wszystko dosyć mocno dokręcam. Ma ktoś jakiś pomysł??
skrzynia biegow
A no właśnie - nie ściskaj tulejek za mocno przy skrzyni bo ograniczysz ich ruch....
A co do braku manewru w "tylnych" biegach to weź poluzuj obejmę tę co drążek w nią wchodzi i wepchnij z 0,7 - 1 cm drążek w obejmę głębiej i skręć to wszystko i zobacz co będzie.
A co do braku manewru w "tylnych" biegach to weź poluzuj obejmę tę co drążek w nią wchodzi i wepchnij z 0,7 - 1 cm drążek w obejmę głębiej i skręć to wszystko i zobacz co będzie.
skrzynia biegow
Dobra problem rozwiązany a wszystko za sprawą że poluzowała się nakrętka. od nazywa chyba sie to "Drążek zmiany biegów pionowy(ten z gumową kulką)" wystarczyło dokręcić, ale dla pewności dałem jeszcze jeną nakrętkę "na kontrę".
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob mar 06, 2010 14:43
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: skrzynia biegow
Witam wszystkich...
Mam pytanie...
Posiadam Golfa mkIV 1,9 TDI 110km z 1999r i przymierzam się do zmiany skrzyni (o ile istnieje taka możliwość) z 5-cio biegowej na 6-ścio biegową.
Jeżeli jest taka opcja to jaka to musi być skrzynia (symbol, nr, itd) i od jakiego silnika??
Mam pytanie...
Posiadam Golfa mkIV 1,9 TDI 110km z 1999r i przymierzam się do zmiany skrzyni (o ile istnieje taka możliwość) z 5-cio biegowej na 6-ścio biegową.
Jeżeli jest taka opcja to jaka to musi być skrzynia (symbol, nr, itd) i od jakiego silnika??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości