Mam taki problem, dzisiaj przy wymianie filtra, zobaczyłem u mnie taką dziurę na sprzęgło jak niżej. Zbiega się to z odczuciem które towarzyszy mi od niedawna, mianowicie skrzynia chodzi jakby gorzej. Auto mam dwa lata i na początku biegi wchodziły jak w masło. Byłem w zeszłe wakacje w Chorwacji i zdarzyła mi się sytuacja, że stałem na parkingu i musiałem wyjechać na wstecznym. Za każdym razem jakbym nie wrzucił wchodziła jedynka, w końcu od próbowania oparłem się zderzakiem o ścianę i pupa. Dopiero wypchnęliśmy go kawałek do tyłu i wsteczny wskoczył. Przez zimę miałem spokój, zrobiło się cieplej i znowu zdarza mi się ,że wbija mi się 1 zamiast wstecznego. Dzisiaj wracałem do domu i dwa razy podczas wrzucania 1 (na sprzęgle) zgrzytneło. Ktoś to przerabiał? Może jakaś woda naleciała do tej komory sprzęgłowej? Pomoże wymiana oleju?
Dziura w obudowie sprzęgła, pogorszenie pracy skrzyni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziura w obudowie sprzęgła, pogorszenie pracy skrzyni
Ten otwór to otwór przez który ustawia się położenie tłoka na pierwszym cylindrze w GMP - ogólnie powinna być tam taka zaslepka tworzywowa. Co do pogorszenia wybierania biegów to poczytaj tematy o kalibracji linek oraz o wybierakach i obcinających się frezach na nich.
Dziura w obudowie sprzęgła, pogorszenie pracy skrzyni
Jeśli zgrzyta przy wrzucaniu biegu to może być sprzęgło. Ale wtedy mogłoby się to objawiać na każdym biegu i praktycznie za każdym razem. Jeśłi problem leży w skrzyni, chociażby w synchronizatorach, to gdy silnik chodzi na niskich obrotach, wciśniesz i puścisz sprzęgło i dopiero wbijasz bieg, to powinno być ok. Jeśli problem z wrzucaniem pojawia się gdy auto się toczy, to może być synchronizator. Problemy z 1 zamiast R, to jak już napisał marcin7x5, regulacja.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Dziura w obudowie sprzęgła, pogorszenie pracy skrzyni
Zaraz gdzieś pojadę to to sprawdzę. Ten zgrzyt pojawił się gdy auto stało. Tylko dwa razy, później już perfidnie próbowałem ,żeby znowu zgrzytnął, wrzucałem szybko, powoli no i więcej się nie pojawił. Tak się zastanawiam czy w tych dwóch przypadkach po prostu nie wcisnąłem pedału do końca. To AGR z początku produkcji i podobno jest tutaj pancerne sprzęgło 282.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości