Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartas1226
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 20, 2012 19:00

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: bartas1226 » czw lut 23, 2012 21:40

a jak łapie na samej górze to cos przeszkadza???



Awatar użytkownika
Cambel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 09:12
Lokalizacja: Września

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: Cambel » czw lut 23, 2012 21:53

powiem ci tak mialem golfa 3 1.6 a pozniej 1.8 i srrzeglo zawsze w polowie lapalo. mozliwe ze twoje sprzeglo juz sie konczy, koszta wymiany nie sa zbyt duze wiec ja na twoim miejscu wymienil bym tarcze sprzegla kosztuje okolo 120zl.



Awatar użytkownika
bartas1226
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 20, 2012 19:00

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: bartas1226 » pt lut 24, 2012 19:35

to mnie pocieszyles w dodatku ze mialem na sprzegle przejechane kolo 50 tysiecy kilometrow. przewaznie linke popuszczalem co jakis czas i bylo oki. zastanawiam sie czy wymiana linki cos da bo slyszalem ze sie wyciaga.??



Awatar użytkownika
Cambel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 09:12
Lokalizacja: Września

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: Cambel » sob lut 25, 2012 12:45

kup sobie samoregolujaca ja nie mialem z taka zadnego problemu



Awatar użytkownika
bartas1226
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 20, 2012 19:00

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: bartas1226 » sob lut 25, 2012 20:29

oki. sprobuje. a powiedz mi jeszcze jedno. jak kolo przednie mi chodzi gora dol wraz z amortyzatorem i puka po dziurach to mozliwe ze to lozysko co jest w gumie przy amorku poszlo czy caly amorek do wymiany????



Awatar użytkownika
Cambel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 09:12
Lokalizacja: Września

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: Cambel » ndz lut 26, 2012 10:04

raczej caly amortyzator. pod maska jest sruba amortyzatora i tam jest lozysko czesto bywa wyrobine i tez moze halasowac. jak bedziesz zmienial amortyzator zastanow sie tez nad tym lozyskiem.



Awatar użytkownika
bartas1226
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lut 20, 2012 19:00

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: bartas1226 » ndz lut 26, 2012 14:16

odkrylem ze na tylnych kolach mam luz i podejrzewam ze to predzej puka. tylno ze lozyska juz chyba nie dokrece bo mam czop wyrobiony. i wymienic to jest chyba latwo bo na cztery sruby przymocowany ale sie zastanawiam czy trzeba szczeki zdiac czy bez tego sie obejdzie???? a lozyska tez najlepiej od razu wymienic czy nie trzeba????



pomysłowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 03, 2012 18:55

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: pomysłowy » ndz lut 26, 2012 19:41

panowie jak nazywa się część od zmiany biegów i gdzie ma numer jest to część mocowana chyba do belki w komorze silnika na trzy śruby i jest przykręcany do niej na wielofrez dźwignia od lewarka na tą opaske dźwignie mam na wałek i na końcu gdzie sie łączy wałęk z tą częścią mam luz góra dół na tej kulce .Gdzie jest numer ta tej owej części lub jak sie to nazywa?



anwaro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lut 22, 2012 13:25

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: anwaro » pn lut 27, 2012 13:06

Witam,
czy może mi ktoś odpowiedzieć, ile kosztuje całkowita wymiana sprzęgła w golfie II 1,3 gaźnik jeśli się slizga?
Pozdrawiam :jezor:



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: marcin7x5 » pn lut 27, 2012 14:46

pomysłowy pisze:panowie jak nazywa się część od zmiany biegów i gdzie ma numer jest to część mocowana chyba do belki w komorze silnika na trzy śruby i jest przykręcany do niej na wielofrez dźwignia od lewarka na tą opaske dźwignie mam na wałek i na końcu gdzie sie łączy wałęk z tą częścią mam luz góra dół na tej kulce .Gdzie jest numer ta tej owej części lub jak sie to nazywa?

Z tego opisu to troche trudno powiedzieć. Ja szukalbym pod nazwą wybierak lub cały mechanizm wybierania biegów.



pomysłowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 03, 2012 18:55

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: pomysłowy » wt lut 28, 2012 17:10

panowie więc mam problem do wymiany synchronizatory w skrzyni bo ostatnio mi co jakiś czas zgrzytnie że aż czuć na lewarku jak by obracający sie tryb w skrzyni takie jest wrażenie .
Pytanie do znawców skrzyń ile może kosztować synchronizator 1,2,3,4,5 biegu czy są one w tej samej cenie a ile łóżyska na wałki bo jak wymieniać to wszystko ????
taniej wyjdzie samemu zrobić całą skrzynie jeżeli chodzi o wymiane synchro i łożysk niż kupić używke bez wiedzy w jakim jest stanie i nadodatek bez gwaracjii rozruchowej bo tak jest w mojej okolicy panowie czekam na info narka
Aha czy takie co jakiś czas występujące zgrzyty mogą być przyczyną kończoncego się sprzęgła ?????? bo bierze pod koniec



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: marcin7x5 » śr lut 29, 2012 15:32

Aha czy takie co jakiś czas występujące zgrzyty mogą być przyczyną kończoncego się sprzęgła ?????? bo bierze pod koniec
Jeżeli bierze na samym dole (po wcisnięciu) to może to być przyczyną zgrzytów podczas zmiany biegów.



pomysłowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lut 03, 2012 18:55

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: pomysłowy » sob mar 03, 2012 21:22

witam chłopaki mam pytanko temat dotyczy dalej biegów w skrzyni więc najpierw wymieniłem olej w skrzyni olej był czyściutki żadnych opiłków itd. biegi zaczeły lżej chodzić lecz dalej miałem wyczuwalne na lewarku zgrzyty ale takie minimalne .Dziś zabrałem sie za lewarek on jest ok po ściągnięciu cięgna od wybieraka lewarek chodził super na sucho żadnych otarć itd.przy wlączaniu biegów ręcznie wybierakiem przy skrzyni wszysko było ok lecz gdy zaczołem spisywać numery cięgnek do wyniany oczywiście były one zdejmowane to przy ponownym nasmarowaniu i założeniu giegi odziwo były ok na rozruchu silnika ale problem pojawił sie z pierwszym biegiem bo nie chce lekko wchodzić trzeba albo ruszyć na wstecznym i potem wzucić jedynke lub z pomocą siły lewarek szarpnąć do przodu ale nie toważyszą przy tym zgrzyty coś jak by blokowało ale co??????? jak to możliwe żeby przed czyszczeniem były problemy z 123 biegiem a po czyszczeniu smarowaniu problem ustąpił z 2i3 a pojawił się z 1-szym biegiem że teraz go ciężko wcisnąć. Myślałem na przystawieniu o pare ząbków łącznik lewarek wybierak ale przecież drugi bieg wchodzi już ładnie ,nie mam pojęcia co może być prosze o pomoc



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Skrzynia biegów? Sprzęgło?

Post autor: marcin7x5 » pn mar 05, 2012 15:14

Może jak zdejmowałes te cięgna to czy załozyłeś je dokładnie tak samo?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości