![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
cierzko wchodza biegi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 14:35
cierzko wchodza biegi
witam wszystkich mam mały problem przy moim mk4 problem polega na tym iz jak auto jest zimne biegi wchodza prawie idealnie wsteczny niezgrzyta jedynka wchodzi lekko a skoro juz sie silnik nagrzeje zaczynaja sie problemy wsteczny zgrzyta ze nieidzie go włonczyc jedynka zoporem czasami to na siłe reszta biegów tezcierzko ale jedynka i wsteczny najbardziej POMOCY CO ROBIC zaznacze ze olej jest zmieniony na nowy regulacja linek nic niedaje sprzegło jest odpowietrone co podejrzewacie?????? ![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
cierzko wchodza biegi
zły olej, jak się zagrzeje nie jest na tyle gęsty na ile powinien być,
na zimnym chodzi idealnie bo olej zimny i gęsty...
na zimnym chodzi idealnie bo olej zimny i gęsty...
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 14:35
Re: cierzko wchodza biegi
jaki olej najlepiej wlac bo kazdy pisze co innego i niewiem juz jakievil666 pisze:zły olej, jak się zagrzeje nie jest na tyle gęsty na ile powinien być,
na zimnym chodzi idealnie bo olej zimny i gęsty...
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 14:35
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
cierzko wchodza biegi
golf TDI 110 KM pisze:dodam ze sprzegło lapie juz po oderwaniu od podłogi
a powinno łapać wyżej - i może tu jest problem bo wałki w skrzyni kręcą się non-stop tak jak na luzie a nie zatrzymują się pod wpływem nacisku synchronizatora gdy tarcza sprzęgła ma wolność od docisku ... i koła zębate tylko zgrzytają a nie wchodzą łatwo ząbki w ząbki. Na zimnym jeszcze tak sprzęgło nie trzyma a na rozgrzanym już niestety tak.
sprawdź ten trop kolego bo szkoda skrzyni
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 14:35
cierzko wchodza biegi
dodam jeszcze ze po kilkakronym wcisnieciu sprzegła biegi wchodza lzej czasami tak jak powinny oprucz wstecznego mechanik stwierdził ze na 90% to tarcza sprzegła
cierzko wchodza biegi
a sprzęgło kiedy wymieniałeś?, ja bym bardziej obstawił docisk, ale może być wyrąbane to i to, tak czy siak pozostaje ci zrzucić skrzynie i sprawdzić w jakim stanie jest sprzęgło, a jeśli będzie OK to wtedy zabierz się za skrzynie, a jeśli chciałbyś dać nowy olej do skrzyni to najlepiej oryginalny z ASO lub jego dobry zamiennik
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 14:35
cierzko wchodza biegi
sprzegła niezmieniałem wogule ale pada podejrzenie ze to tarcza sprzegłowa broi ale nieciagnie jak sie jedzie mysle ze pierw poleje doktora do kasty jezeli to nic nieda i niebedzie lepiej to zwalam kaste bo z wstecznym jest masakra ![kwiatek :kwiatek:](./images/smilies/flowerslove.gif)
![kwiatek :kwiatek:](./images/smilies/flowerslove.gif)
cierzko wchodza biegi
Na samym początku mojej przygody z golfem miałem ten sam problem. Na początek wymiana oleju w skrzyni (dwa razy, bo najpierw zalali nie to, co chciałem). Później poszło w kierunku wysprzęglika (kilkukrotne wciśniecie tak samo, jak u Ciebie rozwiązywało problem, poza tym jakiś taki zapocony był). Wymiana płynu podstawienie innego wysprzęglika - problem ten sam. Po pewnym czasie i to deptanie sprzęgła nic nie dawało. Najgorzej było z wstecznym, 1, 5 (3. też wchodziło z oporami). Był problem z wszystkim, co było do przodu - niektórzy sugerowali regulację cięgiełek sterujących skrzynią. Zakończyło się na wymianie tarczy, docisku i łożyska. W sumie jak już jest rozebrane to nie ma sensu zostawiać starego łożyska i tarczy jeśli np. padnięty jest docisk. Zostawiłem natomiast dwumasa - brakowało funduszy. Do tej pory z dwumasem (odpukać w niemalowane, tfu tfu) nie mam problemów. Koszt materiałów, robocizny, wymiana płynu hamulcowego + ustawienie zbieżności kosztowało mnie 1100PLN (2 lata temu).
W końcowej fazie moich męczarni przy manewrach na parkingu przy zmianie 1->R i R->1 musiałem gasić silnik, bo nie dawało się zmieniać w ogóle biegów.
W końcowej fazie moich męczarni przy manewrach na parkingu przy zmianie 1->R i R->1 musiałem gasić silnik, bo nie dawało się zmieniać w ogóle biegów.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 14:35
cierzko wchodza biegi
a teraz zaczoł sie 2 problem cos zaczeło piszczec na wolnych obrotach piszczy tak minimalnie jakby pasek gdzies ale dzwiek dochodzi z tyłu silnika jak by z turbiny cvzyzby turbo sie konczyło????????????? ![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości