Test zderzeniowy. Auto standardowe i z obniżonym zawiasem
: wt wrz 13, 2011 23:56
Wnioski wyciągnijcie sami. [youtube][/youtube]
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Od teraz robimy wszyscy MEGA glebe.PaulAdmin pisze:Wnioski wyciągnijcie sami.
Coś słabo obniżyli to Mondeo, jak by była gleba na max to by przejechał pod tym drugim i żadnej kolizji by nieleonnelson pisze:Od teraz robimy wszyscy MEGA glebe.PaulAdmin pisze:Wnioski wyciągnijcie sami.
Ta ,jasne kolego zgadzam sie z Tobą, maga glebą super sie wbija pod ciężarówke lub dostawczaka byle jak naj niżej .Za takie plusy to dziękuje ale wysiadam.ajvan pisze:ale tez coś za coś - obniżony samochód oprócz tego, że jest ładniejszy to co ważne w tym przypadku ma lepsza przyczepność - pewniej pokonuje zakręty, dłużej nie wpada w poślizg, lepiej hamuje. Nie jestem jakimś tam fanatykiem gleby, po prostu chce pokazać że obniżenie też ma plusy i minusy. Może ta właśnie lepsza przyczepność pozwoli uniknąć wypadku ? jak myślicie ?
ja nie mówię, że gleba to konieczność chodzi mi o to, że zasada złotego środka jest wszędzie aktualna:) nie rozumiem ludzi, którzy najpierw obniżają samochody -160 mm a później gadają o tym jak to kolejna miska odeszła w zapomnienie.... dla mnie -40 w zupełności wystarczy:)mariusz325 pisze:Ta ,jasne kolego zgadzam się z Tobą, maga glebą super się wbija pod ciężarówkę lub dostawczaka byle jak naj niżej .Za takie plusy to dziękuje ale wysiadam.ajvan pisze:ale tez coś za coś - obniżony samochód oprócz tego, że jest ładniejszy to co ważne w tym przypadku ma lepsza przyczepność - pewniej pokonuje zakręty, dłużej nie wpada w poślizg, lepiej hamuje. Nie jestem jakimś tam fanatykiem gleby, po prostu chce pokazać że obniżenie też ma plusy i minusy. Może ta właśnie lepsza przyczepność pozwoli uniknąć wypadku ? jak myślicie ?
Przecież to przeczy prawom fizyki, dodatkowo komentator powiedział, że auto nie obniżone ma prawie nie przesuniętą deskę w przeciwieństwie do obniżonego.GlasCola pisze:No tutaj jest zaskoczony że przy glebie przy takim zderzeniu są mniejsze zniszczenia
muody pisze:ajvan,
Nie musi to być Rosja ale Niemcy, Anglicy, USA, itd. , itd. - Wystarczy kraj gdzie masz warunki do jeżdżenia na glebie a nie te nasze drogi gdzie każdy tuningowiec z innych krajów lepszych drogowo traci jedynki - na nasze drogi trzeba normalnego zawiasu a nie twardego i wyżyłowanego zawieszeniaajvan pisze:muody pisze:ajvan,
Grubo, prawda ? 4 mm prześwitu, silnik podniesiony 70 mm w górę 25 mm od asfaltu do progów:) auto na codzień, takie freeq to tylko z Rosji może być...