Stoi z trójkątem za tylną szyba (jeśli dobrze widziałem)
A ja dalej się nie doczekałem ćwiartki pomimo iż leje wszystkie diesle w okolicy
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: czw gru 27, 2012 14:47
autor: DukeNukemPL
rau3000, Niema co dzwięk kompresora i upustu zwala z nóg $iwy, Niema się co podśmiewywać , chłopaki robia wszystko sami , wielki szacunek kładę w ich stronę , zapytasz kogos na forum jak wukrzesac cos z wolnosssącego 1.6 , 1.8 w mk2 , 3 , 4 wysmieją cię , a chłopaki idą w zaparte to naprawdę cos wielkiego !
3mam bardzo mocno kciuki panowie .
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: pt gru 28, 2012 14:40
autor: rau3000
zgadza się gofer stoi i czeka na elektrykę, bo zmieniłem silnik na 9a, który chcę zrobić już do końca na porządnie, jak już będzie ogarnięta elektryka to zostanie założć kompresor, zrobić kompletny wydech i na strojenie i mam nadzieję, że już będzie się odpychać.
Uwierz mi Siwy, że bardzo chętnie bym sprawdził gofra z twoim TDI i mam nadzięję, że do tego dojdzie, niestety póki co same schod i czekanie
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: pt sty 11, 2013 07:34
autor: $iwy
I elektryk zdaje się że pojechał za lepszymi pieniędzmi w świat...
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: ndz sty 13, 2013 22:46
autor: VWawra
odjazd fura
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: śr lut 27, 2013 11:18
autor: Vanish
Dzieje sie cos ? Widzialem golfa na NYSIE, powiem ze zrobil spore zamieszanie dzwiek 10/10
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: czw lut 28, 2013 11:05
autor: rau3000
powoli bo powoli ale się dzieje, wszedł nowy silnik (2.0 16V 9a) i powoli prace trwają, mocowanie alternatora i kompresora już zrobione, teraz, trochę zabawy z paskami, upchnąć chłodnicę i zrobić kompletny wydech, a później to już tylko elektryka i strojenie, więc myślę, że będzie się działo;)
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: pn mar 25, 2013 16:59
autor: Biro94
" onclick="window.open(this.href);return false;
To co ja znalazłem, ciekawi mnie ten projekt mógłby dać więcej informacji o tych modach
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: pn mar 25, 2013 20:04
autor: rau3000
hehe szybko tak z grubsza opiszę co się robi:
-silniczek 2.0 16 v (9a) rozebrany, wyremontowany i odprężony sprzężony ze skrzynią 2y; zasilanie to oczywiście digifant 1, wtryski o ile dobrze pamiętam to 350tki z volvo 2,5 T, zmieniona pompa ciśnieniowa na 3 barową wydajniejszą, przepustnica z g60, intercoolerek ze smarcika, dolot nierdzewka 3", oczywiście regulator ciśnienia paliwa, kompresor eaton m65 zasilany bezpośrednio z alternatora, jeszcze nie miałem okazji przetestować jakie ciśnienie uda się uzyskać na tym przełożeniu, docelowo chciałbym ok 0,8 bara, jeżeli ta rolka będzie za mała to w zanadżu jest większa na któreej pewnie wyciągnie ponad 1 bar, prace posuwaja się do przodu bardzo powoli bo wszystko robię zupełnie sam włącznie z wymianą silnika, ale już odpalił, pozostaje mi skończyć wydech całość 2,5" i pare szczegółów, następnie będę musiał się odezwać do GTO i mam nadzieje, że mi wystroi tego potworka, docelowo chciałbym uzyskaćok 250hp, jakby było 270 to bym nie protestował, przesyłam kilka fotek z moich mozolnych prac:
rau3000, wielki szacun dla ciebie za prace!
Troszkę ciasno tam pod maska
Ciekawi mnie żywotność czy korby/tłoki wytrzymają
Powodzenia w modach
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: wt mar 26, 2013 09:59
autor: KoguT
Śledzę temat od samego początku i naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem.
Żałuję że nie mogłem obejrzeć projektu osobiście na Nysie ale za to brat (MłodyKoguT srebrnym MK2 stylizowanym na GTI 16v z czerwonymi paskami na zderzakach i listwach) oraz Dogu (srebrne polo na keskinach) - obaj na RDE - sąsiadowali na polu namiotowym obok rau3000, prowadzili bajerkę o RPku i opowiadali jak to chodzi
Bardzo ciekawi mnie ten temat z racji chęci założenia eatona do mojego 2.0 ABA. tylko nie wiem jakie ciśnienie będzie dla niego bezpieczne na seryjnych gratach.
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: sob maja 17, 2014 12:28
autor: BartekMK2
Witam! temat bardzo ciekawy i pomysłowy. jak posuwają się prace ??
mocno kibicuję !
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
: pn cze 09, 2014 13:22
autor: rau3000
Sorki, ale nie mam ostatnio zbytnio czasu zaglądać na forum, co do projektu to jest 9a z kompresorem, czekam na kolektor ssący, przerobiony, zamówiłem intercooler, zostanie mi zrobić dolot i kupić pompę paliwa, wtedy tylko na strojenie, jak będę miał chwilę postaram się wrzucić jakieś fotki, niestety ostatnio praca, praca inżynierska itd. więc wszystko bardzo wolno się posuwa do przodu