vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Tutaj zamieszczamy linki do ciekawych filmów i zdjęć o tematyce VW.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: Stalu » pn gru 19, 2011 22:23

rau3000 pisze:Szacowana moc przy ciśnieniu 0,5 bara jakieś 140HP
rau3000 pisze:oczywiście wszystko chodzi na seryjnym silniczku RP, komp nie ruszany
super biore 10 zestawów jak zaczniecie sprzedawać, i kolega z uk też by chciał 10-15 tak żeby było p&p :bajer:
50KM+ i reszta seria :banghead:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: lukas.g60 » pn gru 19, 2011 22:38

a w rejli to bedzie działac?mam juz jeden kompresor i tam nie ma bardzo miejsca na drugi,ale z tyłu by sie zmiescił :los2: czekam co to bedzie dalej :kac:



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: el Kozako » pn gru 19, 2011 23:07

Wiecie nie ma tu nic do smiacia - pomysł na taki silnik chyba najlepszy z możliwych - nie każdy ma 6K na swapa (i to podstawowego) a tu efekt jest za 1/3 tej kasy i da przez jakis czas dużo frajdy włascicielowi - choćby samym "psssytpsssyt", nawet jesli się wysypie to i tak mniejsza wtopa jak seryjną vere uturbić i ją skillować - mówię tu o kosztach, a już o kilku takich szóstkach czytałem, że to niby nawet 350 kucy na seryjnych gratach wytrzymują, a tu pupa bo przypomnę, że to jest 100% przyrost mocy raptem :crazy:

z resztą z czystej ciekawosci [bo przeca żadnym guru w tych rejestrach nie jestem] czekam tak jak Lukas na dalszy rozwój wypadków i trzymam mimo wszystko kciuki i przypomnę chociażby to auto - tyż się wszyscy smiali
http://www.tuning.info.pl/artykuly.php?id=271

Pozdro


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: lukas.g60 » wt gru 20, 2011 00:51

jak tak po namysle w sumie tez poczekam az spłynie,to bylo dosc dawno tazke wiadomo co sie dzieje?ekspertem tez nie jestem ale takie projekty to wiesz,nawet do 0,5 bara trza silnik odprezyć,choc moze ten RPek ma juz w serii dobre sprezanie,nie wiem niech chlopaki dadza jakies fakty albo co



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: el Kozako » sob sty 07, 2012 12:59

Mam tylko jedno pytanko :chytry: hę - co z podcisnieniem dla serwa i przyspieszacza zapłonu - bo przy doładowaniu z podcisnienia robi się nadcinienie????


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » pn sty 09, 2012 11:48

Silnik został odprężony uszczelką aż o 3 bary, tak więc teraz spreżanie jest ok 7 bar. niestety projekt na razie stoi i czeka z powodu braku czasu do golfika został dorzucony intercoolerek ze smarta i parę innych rzeczy niestety pasek klinowy nie wytrzymał i nie ma kiedy go zmienić, ale chciałbym przerobić wszystko tak żeby jeździło na 1 pasku 5pk, wtedy prawdopodobnie skończyłby się problem ze ślizgającym paskiem przy wyższych ciśnieniach



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: el Kozako » pn sty 09, 2012 12:08

el Kozako pisze:Mam tylko jedno pytanko :chytry: hę - co z podcisnieniem dla serwa i przyspieszacza zapłonu - bo przy doładowaniu z podcisnienia robi się nadcinienie????
Ponawiam pytanko.
Nie chcę kraśc wiedzy, pytam z ciekawosci - sam wykminiłem zapłon np MBC z Fiata CC, albo ECU z 1.8 ABS bo tu jest zapłon sterowany z ecu a nie jak w RP z podciśnienia, a serwo można dać elektryczne od g60, ale ciekaw jestem czy można inaczej :bajer:
co do serwa to jeszcze taki cytat znalazłem na racingforum.pl
no niby tak ale przeciez jak kompresor zaczyna ładować to w kolektorze występuje doładowanie nie podciśnienie
wyprostujcie mnie jak niemam racji
daje sie tylko zaworek zwrotny i to działa. Dlaczego ? Bo zazwyczaj jak hamujesz to nie dajesz gazu a wtedy na niskich obrotac często jest podciśnienie bo kompresor jeszcze nie ładuje


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

MłOdYGs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt gru 27, 2011 21:20

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: MłOdYGs » sob sty 21, 2012 23:50

Witam odkopie temat Co sie dzieje z tym silnikiem ? i jak to wszystko poskładałes ze to tak chodzi ?? bardzo prosze o odp..



Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: Blancik » śr sty 25, 2012 21:52

Pewnie się zesrało i projekt spłynął. Na Nysie to widziałem, właściciel niezbyt rozmowny, odpalić też nie chciał"problem z panewkami" :bigok:



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: el Kozako » czw sty 26, 2012 19:32

Chyba jest j.w.


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

MłOdYGs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt gru 27, 2011 21:20

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: MłOdYGs » sob sty 28, 2012 20:08

Nie rozmowny sory kolego ale rozmawialem z tym Kolega i wypytałem wszystko i wszystko mi opowiedział co i jak zrobic i wgl Nawet filmy mi wysłał jak chodzi na 0.5 bara.. Takich ludzi to ze świecą szukać..:)NIe wiem nie Widziałem jak chodzi na własne oczy.. ale co wiem z wiado.. to silnik nie ma zamontowanego zaworu bezpieczenstwa Westgate.. i jesli się przeciagnie silnik na obrotach to kleknie no ale i tak wielkie ukłony Za to ze cos takiego sam wymyślił nikt mu tego nie powiedział jak to zrobic..



Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: Blancik » ndz sty 29, 2012 17:35

MłOdYGs, Próbowałem rozmawiać z nim na VAG Nysa 11 iii.... :bigok:



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: el Kozako » ndz sty 29, 2012 17:55

MłOdYGs poczytaj sobie poza tym co to je wastegate :grin: i na pewno nie ma go przy kompresorze :grin:

http://www.technikajazdy.info/quiz-moto ... wastegate/

Ja nadal 3mam kciuki, ale brak info - znaczy złe info o silniku jak dla mnie

Pozdro :goof:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

Re: vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65

Post autor: rau3000 » wt sty 31, 2012 00:08

moc szacoowaliśmy na ok 200koni



ODPOWIEDZ

Wróć do „Filmy i zdjęcia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości