oni tego nie mogą oficjalnie sprzedać, byłem, widziałem, pytałemwvgti pisze:i czekaja na nabywcow ze wschodu czyli min Polski..
jedynie coś na lewo, ale to i tak jakieś drobne graty
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
oni tego nie mogą oficjalnie sprzedać, byłem, widziałem, pytałemwvgti pisze:i czekaja na nabywcow ze wschodu czyli min Polski..
zgadza sięDjpawssio pisze:zezłomowanego samochodu w niemczech nie można zarejstrowac w polsce
auta do złomowania za które były dopłaty miały mieć min 10 lat. drugim warunkiem było kupno nowego spełniajacego euro.janas05 pisze:Dokładnie tak jak napisał Piotrek 2711 niemcy złomując swoje auta choćby były nawet dwu letnie dostają dopłatę na nowe auto pod warunkiem że jest to nowe auto z salonu. I z tego co wiem to wcale nie są to małe sumy. Polska
oj nie chcę się kłócić ale chyba nieTrynity pisze:auta do złomowania za które były dopłaty miały mieć min 10 lat.
tu się nie ma o co kłócić. wystarczy wpisać w wyszukiwarkę dopłaty w Niemczech i poczytac starsze wiadomosci na ten temat. ja tek zrobiłam i napisane jest min. 9 letni samochód w posiadaniu przez co najmniej rok itd...tovdi1 pisze:oj nie chcę się kłócić ale chyba nieTrynity pisze:auta do złomowania za które były dopłaty miały mieć min 10 lat.
widziałem na złomie w de megankę 06r., i to w stanie bardzo dobrym
Dokladnie tak jak kolega pisze... Sam mieszkam w De i pytalem sie co i jak. Niezapomne miny jednego z pracownikow z ktorym szukalem gratow do mojego samochodu, gdy patrzyl sie na Toyote Rav4 z przebiegiem 12 tys km... jakby dziecku zabrac cukierkaTrynity pisze:tu się nie ma o co kłócić. wystarczy wpisać w wyszukiwarkę dopłaty w Niemczech i poczytac starsze wiadomosci na ten temat. ja tek zrobiłam i napisane jest min. 9 letni samochód w posiadaniu przez co najmniej rok itd...tovdi1 pisze:oj nie chcę się kłócić ale chyba nieTrynity pisze:auta do złomowania za które były dopłaty miały mieć min 10 lat.
widziałem na złomie w de megankę 06r., i to w stanie bardzo dobrym
A kto w Niemczech tuninguje auta? Może Turcy, Rumuni i Polacy. Niemcy rzadko kiedy, najwyżej jakieś firmy, które robią to profesjonalnie i najczęściej zmieniają parametry techniczne, a wygląd pozostaje prawie bez zmian i zmienia się tylko na tyle na ile jest to potrzebne bo nowe zmiany techniczne tego wymagają (i w celu drobnego podkreślenia charakteru auta)- AMG czy Brabus, a nie jak w Polsce- spojlery do 1.4 heheadasiko pisze:mi tak uciekła mk1 gti z tym amerykańskim przodem
ale z drugiej strony zobaczcie sama seria wszstko, ci co są przywiązani to trzymaja i tuninguja sobie, a cała reszta pruchna oddaje bo chce nowy z bajerami
O, widzę optymista się znalazł... za 20 lat Tak nie będzie w Polsce jeszcze za 70 lat.janas05 pisze:Dokładnie tak jak napisał Piotrek 2711 niemcy złomując swoje auta choćby były nawet dwu letnie dostają dopłatę na nowe auto pod warunkiem że jest to nowe auto z salonu. I z tego co wiem to wcale nie są to małe sumy. Polska niestety przy obecnej gospodarce politycznej nie doczeka się takich ustrojstw przez najbliższe 20 lat
Baa, oni na złomie mają nawet Mk4 z przebiegiem 90 tys km, 2001r., w świetnym stanie, w pełni sprawne- takie widziałem na szrocie w Niemczech do zezłomowania. Albo jak kolega napisał- Toyota Rav4 z przebiegiem 12 tys km!!!! Takie kwiatki tam na złomie lądują.jimmi1984 pisze:Jestem w szoku mam 16 letnie mk3 a oni mk4 na złomie mają , ja o takim mk4 mogę obecnie tylko pomarzyć
Ściska i to jak takie gablotyminiekzgr pisze:Panowie..Sami powiedzcie..Żal nam pupke ściska co
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości